Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Ei nainut äitipuoltaan sillä David ei olllut Victorian kanssa naimisissa, Tracy on edelleen viimeisin joka on astellut avioliiton satamaan Davidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei nainut äitipuoltaan sillä David ei olllut Victorian kanssa naimisissa, Tracy on edelleen viimeisin joka on astellut avioliiton satamaan Davidin kanssa.
Avoliitossa eläminen on ihan sama asia. Sulle lienee ok vaikka petikaveri on kuinka läheisen entinen tai nykyinen?
Rakkaus on lutuista. Vaikuttavat onnellisilta.
Lainaus ei taaskaan toimi, kyse on siis Vic & Jacob
Vierailija kirjoitti:
Yrität provota. Ei mee läpi. Ja toki niiden suhde saa olla susta lutusta. Olisiko lutusta, jos Victoria ottaisi seuraavaksi Ericin? Ah, miten ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität provota. Ei mee läpi. Ja toki niiden suhde saa olla susta lutusta. Olisiko lutusta, jos Victoria ottaisi seuraavaksi Ericin? Ah, miten ihanaa.
Eihän Eric ja Vic suhteessa olisikaan mitään lutusta. Mutta Jake ja Vic suhteessa on paljonkin. Kunpa Jake olisi vähän vanhempi, niin hehän olisivat sarjan uusi tuore voimapariskunta.
Tosi rakkauden edessä tuommoiset pikku flingit kuten Victorian hairahdus Davidin kanssa voidaan unohtaa nopeastikin. Etenkin kun siinä oli selkeä syy, miksi erosivat. David alkoi rikolliseksi ja petti luottamuksen.
Ohimenijä
No mä en jaksa vaivata päätäni muiden suhdeasioilla, jos tosielämässä kohtaisi tuollaisia pareja. Omapahan on asiansa, ei kuulu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää. Ne vaan näyttelee.
Tuollaiset suhteet ovat ihan peruskauraa saippuasarjoissa, ei yllätä. Seuraavaksi ilmeisesti saa järkyttyä Billisrä ja Manpreetista.
Vicillä oii kunnon vasen suora ja Sarah oli luontainen autojenkorjaaja ja Leyla oli vmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Eric ja Vic ei edes haikaile noin nuoria/vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi ilmeisesti saa järkyttyä Billisrä ja Manpreetista.
Kyllä ainakin joksikin aikaa.
Vinny ja Tom baarikierroksella että Vinny saisi naista on tuhoontuomittu idea.
Gus sai sitten 8 vuoden tuomion (mutta vielä näkyy kertaalleen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yritä. Nehän on tosi rakastuneita, mitä yrität väittämällä vastaan? Rakkaudelle ei voi mitään... ootpa kyyninen, mä oon romantikko :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eric ja Vic ei edes haikaile noin nuoria/vanhoja.
Jake haikailee!😄
Vierailija kirjoitti:
Vinny ja Tom baarikierroksella että Vinny saisi naista on tuhoontuomittu idea.
Gus sai sitten 8 vuoden tuomion (mutta vielä näkyy kertaalleen).
Tom on hirviö!
Ja Gus.
Onko Ivy siis 8v Rhonalla?
Rhona teki inhottavan tempun Ivylle ja Ivyn isälle. Tiesi että Gus joutuu joka tapauksessa vankilaan mutta se ei Rhonalle riittänyt.
Joo kyllä Gus teki myös inhottavan tempun Rhonalle mutta eiköhän lyhyempikin tuomio olisi riittänyt. Ensin kuoli vaimo ja nyt pitkä vankeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoliitossa eläminen on ihan sama asia. Sulle lienee ok vaikka petikaveri on kuinka läheisen entinen tai nykyinen?
Naisystävä ei kyllä vieläkään ole mikään äitipuoli.
No en mäkään välttämättä haluaisi valehdella jos joku on tehnyt mua vastaan rikoksen ja yrittäisi sitä sitten sovitella. Eikä pidä unohtaa, että Gus tuskin olisi Rhonaa auttanut millään tavalla, jos Rhona olisi saanut tuomion. Koska Gusin oma tavoite ei mennyt läpi, niin yritti sitten madella Rhonan edessä. Rhona teki ihan oikein.
Toivattasti Marlon vihdoinkin jättää sen itsekkään emakon. Ruby on enkeli Rhonaan verrattuna - minä, minä, minä.
Koko 20 vuotisen av-palstailun aikana tämä ketju saa mut tunteisiin.
Ei haukkumiset, ei trollit tai oikeastaan mitkään ilmiselvät asiat... Vaan yksi porukka on nää tosikot, jotka vakavissaan väittää toisten sekottavan irl fiktioon. Eli just sä.
Tällä kertaa ei niin pahasti, kun oli tuo yhteinen agenda triggeröityminen.
Hei. Osa seuraa syvemmällä tunteella kuin toiset. Pystyvät saamaan fiktiossa kunnon tunteita ja se on musta hieno, jopa katehdittavaa.
Ja jengi sitten keskustelee myös eri näkökulmista. Toiset kuin olisi itsekin hahmo ja toiset nukkekotimaisesti, kolmannet kertoo tarinaa kuin irl ja eräät sillisalaattina, mistä ei saa selvää, ja loputt ei ansaitse huomiota jne
Kunhan pysyttäs aiheessa! Nytkin joku töröpää lähti jankkaamaan, sai trollin mukaansa ja pari surkeaa sisälukutaitoista niin soppa on valmis. Pari sivullista tarinaa ohi teeman. Aaarrrggghhh!
Emmerdale