Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
41281/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H i u k a n  huvitti miesten vakoilut, tosi kiva mukava kohtaus... Amit-polo on kohta varmaan polvet murskana... millä ihmeen rahalla osallistui Gabbyn hankkeeseen???

Selittihän se, että sitä varten tarvi koronkiskurirahnaa.

Vierailija
41282/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitosissaan kitisijät on kyllä eriskummallista sakkia. Itsellä on kultakalan aivot. Istuvat automaattisesti telkkarin ääreen tiettyyn aikaa, jos sieltä nyt sattuisi jotain tulemaan.

Katsovat jakson ja tuumahtavat, että olihan siinä etäisesti jotain tuttua. 

Ja sama seuraavana päivänä uudestaan. Kaikkea muuta touhua piisaa sivussa. Mikä pointti jos ei edes nauti ohjelmasta? Käyttää aikaansa siihen ja vielä keskusteluun ohjelmasta, josta ei voi kirjottaa, kun ei muista mitä tapahtui.. ettei herranenaika kukaan pääse sanomaan, että on liian tosissaan. Keskustelee sitten asian vierestä ja lyttää muita keskustelijoita.

En kyllä näe pointtia. Jospa seuraavalla kerralla jättäisi telkkarin avaamatta ja antaisi sen ajan vaikka kokonaan sille miehelleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41283/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä tällaiseen hömppään aikaani tuhlaa. Uutiset saatan joskus katsoa jos television ääreen päädyn. Muuten harrastan kutomista ja puutarhan laittoa. Tykkään myös sauvakävelystä.

Vierailija
41284/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noitosissaan kitisijät on kyllä eriskummallista sakkia. Itsellä on kultakalan aivot. Istuvat automaattisesti telkkarin ääreen tiettyyn aikaa, jos sieltä nyt sattuisi jotain tulemaan.

Ja sama seuraavana päivänä uudestaan. Kaikkea muuta touhua piisaa sivussa. Mikä pointti jos ei edes nauti ohjelmasta? Käyttää aikaansa siihen ja vielä keskusteluun ohjelmasta, josta ei voi kirjottaa, kun ei muista mitä tapahtui.. ettei herranenaika kukaan pääse sanomaan, että on liian tosissaan. Keskustelee sitten asian vierestä ja lyttää muita keskustelijoita.

En kyllä näe pointtia. Jospa seuraavalla kerralla jättäisi telkkarin avaamatta ja antaisi sen ajan vaikka kokonaan sille miehelleen!

Et näe pointtia, juu, kun olette itse niin tosissanne. Tämä idea ei toimi niin, että nämä, jotka pohtivat näitä Emmendalen juttuja, olisivat tosissaan. Eivät todellakaan luule sarjan olevan totta. Ainakaan minä en luule, enkä elä elämääni television kautta. Mielestäni, ne, jotka luulevat pohtijoiden olevan tosissaan ovat itse niin tosikoita tai harvapäitä, että eivät tajua, että ihmiset voivat leikkiä erilaisilla ajatuksilla. Mutta se ei muuta näitä ajatusleikkejä heidän päässään silti tosiksi ja heillä on silti muutakin elämää. Yleensä hyvinkin runsasta. Itse ainakin luen hyvi  paljon ja seuraan yleisestikin asioita ja elämää. Silti nautin esimerkiksi Emmendalesta. Vaikka kiinnitän siinä erilaisiin juttuihin huomiota. Se oikeastaan juuri lisääkin nautintoa. 

Tätä on vaikea selittää niille, jotka katsovat asioita tietyn putken kautta. Yleensä heillä on huono mielikuvitus, päättelyky, asioiden yhdistelemisen kyky tai eivät vaan jaksa keskittyä. 

Vierailija
41285/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänhän tämä/nämä tuntuvat lyttäävän heitä, jotka eivät niin intensiivisesti sarjaa seuraa.

Vierailija
41286/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näe pointtia, juu, kun olette itse niin tosissanne. Tämä idea ei toimi niin, e

Lässyn lässyn. 😄

Tajusinkin puhuvani tosikko-trollille. Sorryt.

Vierailija
41287/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, menen nyt tästä pelargoneja istuttamaan.

Vierailija
41288/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä, joilla ei ole mielikuvitusta ja tuhahtelevat kaikelle "turhalle ja hömpälle" ovat todella tosikkoja. Tosin eivät sitä itse näe. 

Vierailija
41289/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä, joilla ei ole mielikuvitusta ja tuhahtelevat kaikelle "turhalle ja hömpälle" ovat todella tosikkoja. Tosin eivät sitä itse näe. 

Olisiko tämä aihe jo loppuun käsitelty?

Vierailija
41290/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tämä aihe jo loppuun käsitelty?

Ei näköjään olisi enemmän ollut oikeassa. 

Vierailija
41291/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ole aikaa Emmerdalelle, pitää laittaa petivaatteet pyykkiin juhannusta varten ja vahata lattiat.

Vierailija
41292/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin häiritsee tämä ajatus, kun muutama on sanonut, että Cainin pitäiis tulla ja pelastaa nyrkein Belle. Miksi? Mä vierastan tuota, että joku mies tulee ja pelastaa neidon.. Miksei neito ajattele itse ja näe ongelmaa ja tee omia päätöksiä? Ehkä hän ei sitten näe, kun jonkun miehen pitää ratkaista tilanne hänen puolestaan.

Belle ihan vapisi, kun pyysi Tomilta lupaa lähteä työmatkalle. Siinä vapinoissaan olisi pitänyt tajuta viimeistään, että nyt ei asiat mene oikein! Hänellä on täysi oikeus lähteä reissuun hyvillä mielin.

Ja nyt se Tomin selittely, että Belleä käytetään hyväksi. Mimmi on ollut töissä kaksi päivää ja piti työsoppari korjata, kun mies käski. Ehkä ensin ne kannukset pidemmällä näytöllä? :D Olipa Suzy ja Leyla ymmärtäväisiä. 

Vierailija
41293/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme on mielikuvitusta, totta kai. Tämä on ketju, missä ihmetellään juonia ja tapahtumia. Tuskin kukaan 'katsoo tosissaan', on vaan kiva pohtia ja ruotia juonenkäänteitä. En usko, että kukaan tosissaan ottaa fiktiota...

Eikö niin?

Pähkäillään tapahtumia reaaliajassa

Doris

Vierailija
41294/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olekaan niin woke sarja mitä täälläkin väitetään, siellä Cloedette on vauhdiassa. Ihme kun ei ole kommentoinut mitään Ethanista, tietääkö edes? Samaa mieltä olen, että perinteinen kristillinen avioliitto on tietynlainen, ja muiden pitäisi perustaa oma instutuutionsa sille.

Vierailija
41295/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea, mikä ihmeen riitaisia ketju tästä on tullut nykyisin. Eikö voitaisi vaan keskustella ohjelmasta ja jättää nuo riidat sun muut pois?

Vierailija
41296/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amitin koronkiskuri om ,iiyrm vanja tekijä sarjassa toki moni ei varmaan muista ed. esiintymisiä.

Vierailija
41297/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amitin koronkiskuri om ,iiyrm vanja tekijä sarjassa toki moni ei varmaan muista ed. esiintymisiä.

Mitä tarkoittaa "iiyrm vanja tekijä"?

Vierailija
41298/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pitkä päivä, te tietysti vaan Emmerdalea mietitte. Minulla oli hyödyllistä työntekoa.

Vierailija
41299/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TOM JA BELLE jatkuu jouluun 2024 asti. Kamalaa tylsää.

Eric viimeisin. Aikoo laittaa Ladon vuokralle ja muutaa kaupan asuntoon 3h ja Kerry asuu myös ja Jacob. Brenda ei tule enää kylään. 

Taitaa tulla hyvä kesä käänteitä ja uusia hahmonakin.Robert tulee tällä viikolla. Aaronilla on kaveri..

Joulukuulle 2024.nyt on kesäkuu 2025

Mutta me katsotaan vuoden 2024 jaksoja joten siksi varmaan noin laitettu.

Suo anteeksi en ymmärrä mitä tarkoitat. Hyvää Jussia 2025

Vierailija
41300/44653 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä tällaiseen hömppään aikaani tuhlaa. Uutiset saatan joskus katsoa jos television ääreen päädyn. Muuten harrastan kutomista ja puutarhan laittoa. Tykkään myös sauvakävelystä.

Tämähän on se tieto mitä me tarvitaan, voi ressua 

Ketju on lukittu.