Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Nate ei kauaa vihoitellut Tracylle tämän petoksesta. Mandy riehuu viikkoja pusun takia.
Otattekohan nyt vähän liian tosissaan nämä saippuasarjan käänteet.
Mä olen katsonut melk 30 v Emmeä ja unohdan kaikki käänteet sekunnin jälkeen kun jakso loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen katsonut melk 30 v Emmeä ja unohdan kaikki käänteet sekunnin jälkeen kun jakso loppuu.
Sanoin joskus miehelleni ihan samaa itsestäni. Joskus täällä puhutaan jostain vuosien takaisesta tapahtumasta ja itse en muista niitä ollenkaan. Olen katsonut muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kaikki Suomessa esitetyt jaksot, mutta saatan esim. kutoa samalla.
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole tarkoituskin että saippuasarja herättää tunteita, reaktioita ja sen käänteitä pohditaan? Ehkä sun kannattaisi lopultakin tehdä jotain muuta Emmerdalen katsomisen sijasta, jos sulle ei siitä jää mitään käteen.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia se että on hyvä muisti ja haluaa muistella tapahtumia olisi jotenkin huono asia. Ei ihme että täällä on aivan ihmeellisiä kommentteja joskus tapahtumista kun jotkut ei muista edes edellisen päivän juonta eikä hahmojen historiaa. Ihmisillä on nykyään keskittymiskyky laskenut kuin lehmän häntä.
Tom on seko, Mandykin on seonnut. Bellen ja Paddyn kannattaisi nyt tehdä pesäero näihin raivohulluihin.
Vierailija kirjoitti:
Tom on seko, Mandykin on seonnut. Bellen ja Paddyn kannattaisi nyt tehdä pesäero näihin raivohulluihin.
Joo no sittenhän oliskin perin mielenkiintoista seurata sarjaa jossa ei olis minkäänlaista draamaa ;)
Tuo" tosissaan ottaminen" koski lähinnä niitä jotka neuvovat roolihahmoja miten olisi pitänyt toimia jossain tilanteessa...hyvä kun osa ei ole tehnyt lasua tai ilmoittaneet poliisille kun tietävät mitä oikeasti tapahtui mutta joku roolihahmo on autuaan tietämätön kuinka häntä esim petetään. Ja silloin tällöin mennään jo lakikirjan lukuun että ei noin ja näin voi tehdä...missä poliisi.
Se näissä kommenteissä usein nauratta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo" tosissaan ottaminen" koski lähinnä niitä jotka neuvovat roolihahmoja miten olisi pitänyt toimia jossain tilanteessa...hyvä kun osa ei ole tehnyt lasua tai ilmoittaneet poliisille kun tietävät mitä oikeasti tapahtui mutta joku roolihahmo on autuaan tietämätön kuinka häntä esim petetään. Ja silloin tällöin mennään jo lakikirjan lukuun että ei noin ja näin voi tehdä...missä poliisi.
Tämähän on nimenomaan keskusteluketju Emmendalen tapahtumista ja otsikossakin on "Miksi Emmendalessa"... Aika vaisua olisi keskustelu jos sitten jokainen vaan siunailisi, että onhan ihmeellistä kun jotkut kiinnittävät huomiota ja muistavat mitä Emmessä on tapahtunut. Minä en muista mittään.
Ei pidä ottaa niin tosissaan, tämähän on ikäänkuin hyvän mielen ketju. Tuskin kukaan on niin tosissaan, että totena näitä hahmoja ja tapahtumia pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Selittelyn makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no sittenhän oliskin perin mielenkiintoista seurata sarjaa jossa ei olis minkäänlaista draamaa ;)
Valitettavasti Emme on nykyään pelkkää draamaa. Jos joku yrittää jotain positiivista niin tasan taatusti se menee perseelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelyn makua.
Jaa mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia se että on hyvä muisti ja haluaa muistella tapahtumia olisi jotenkin huono asia. Ei ihme että täällä on aivan ihmeellisiä kommentteja joskus tapahtumista kun jotkut ei muista edes edellisen päivän juonta eikä hahmojen historiaa. Ihmisillä on nykyään keskittymiskyky laskenut kuin lehmän häntä.
En minä ainakaan sanonut, että se olisi jotenkin huono asia kun jotkut muistelevat vanhoja tapahtumia. Ihan kiva niitä on lukea, itse en vain katso niin intensiivisesti, että muistaisin vuosien takaisia juttuja.
P.S. Ei kannata ajatella niin negatiivisesti.
T se kutoja-katselija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin joskus miehelleni ihan samaa itsestäni. Joskus täällä puhutaan jostain vuosien takaisesta tapahtumasta ja itse en muista niitä ollenkaan. Olen katsonut muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kaikki Suomessa esitetyt jaksot, mutta saatan esim. kutoa samalla.
Voi sentään.Ei tuo ole mikään kehumisen aihe, että on keskittymisvaikeuksia ja huono muisti. Puhu noista ongelmista miehesi lisäksi myös lääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjoittelee rumasti joku tosi onneton tapaus. Hänellä on niin paha olla, että luulee muiden ulkonäön haukkumisen tuovan helpotusta. Tosi surullista.
Miksi luulette, että jos haukkuu jotakin, on itsellä paha olla? Höpsis, sehän on vain pientä vittuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on nimenomaan keskusteluketju Emmendalen tapahtumista ja otsikossakin on "Miksi Emmendalessa"... Aika vaisua olisi keskustelu jos sitten jokainen vaan siunailisi, että onhan ihmeellistä kun jotkut kiinnittävät huomiota ja muistavat mitä Emmessä on tapahtunut. Minä en muista mittään.
Ei pidä ottaa niin tosissaan, tämähän on ikäänkuin hyvän mielen ketju. Tuskin kukaan on niin tosissaan, että tot
Luen näitä kommentteja usein vaikka en itse kirjoittaisi mitään juuri silloin. Monista henkilöistä syntyy erilaisia käsityksiä katsojilla ja se on mielenkiintoista, kun itsellä on omat suosikit nayttelijöissä ja joku toinen ei voi sietää.
Tohtori antoi parisuhdeneuvoja Paddylle, ei ne tohtorin omatkaan suhteet ole kovin hyvin onnistuneet.
Kuinkahan täällä Suomessa kävisi jos lasta vietäisi kalja-baariin tämän tästä? Lasut hyökkäisi heti poliisien kanssa ja veisivät lapsen kiireelliiseen sijoitukseen.
On niin epävarma omasta ulkonäöstään, niin täytyyhän sitä jotenkin kohottaa omaa arvoaan.