Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
41301/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin häiritsee tämä ajatus, kun muutama on sanonut, että Cainin pitäiis tulla ja pelastaa nyrkein Belle. Miksi? Mä vierastan tuota, että joku mies tulee ja pelastaa neidon.. Miksei neito ajattele itse ja näe ongelmaa ja tee omia päätöksiä? Ehkä hän ei sitten näe, kun jonkun miehen pitää ratkaista tilanne hänen puolestaan.

Belle ihan vapisi, kun pyysi Tomilta lupaa lähteä työmatkalle. Siinä vapinoissaan olisi pitänyt tajuta viimeistään, että nyt ei asiat mene oikein! Hänellä on täysi oikeus lähteä reissuun hyvillä mielin.

Ja nyt se Tomin selittely, että Belleä käytetään hyväksi. Mimmi on ollut töissä kaksi päivää ja piti työsoppari korjata, kun mies käski. Ehkä ensin ne kannukset pidemmällä näytöllä? :D Olipa Suzy ja Leyla ymmärtäväisiä. 

Tässä paljastuu se vanha totuus, että naiset rakastuvat renttuihhin.

Vierailija
41302/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Mandy ja Paddy menee naimisiin salaa samalla lailla kuin Vinny ja Liv. Siviilivihkiminen ilman sukua. Ne oli parhaat häät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41303/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa pitkä päivä, te tietysti vaan Emmerdalea mietitte. Minulla oli hyödyllistä työntekoa.

Niin? Se on ketjun tarkoitus. Mitä teet täällä?

P.s: Minullakin oli pitkä päivä töissä ja sen jälkeen tein hieman puutarhahommia. Sitten pistin aivot narikkaan, katsoin Emmerdalen.

Vierailija
41304/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin häiritsee tämä ajatus, kun muutama on sanonut, että Cainin pitäiis tulla ja pelastaa nyrkein Belle. Miksi? Mä vierastan tuota, että joku mies tulee ja pelastaa neidon.. Miksei neito ajattele itse ja näe ongelmaa ja tee omia päätöksiä? Ehkä hän ei sitten näe, kun jonkun miehen pitää ratkaista tilanne hänen puolestaan.

Belle ihan vapisi, kun pyysi Tomilta lupaa lähteä työmatkalle. Siinä vapinoissaan olisi pitänyt tajuta viimeistään, että nyt ei asiat mene oikein! Hänellä on täysi oikeus lähteä reissuun hyvillä mielin.

Ja nyt se Tomin selittely, että Belleä käytetään hyväksi. Mimmi on ollut töissä kaksi päivää ja piti työsoppari korjata, kun mies käski. Ehkä ensin ne kannukset pidemmällä näytöllä? :D Olipa Suzy ja Leyla ymmärtäväisiä. 

Tässä paljastuu se vanha totuus, että naiset rakastuvat renttuihhin.

Ei kai Ton renttu ole?

Hyvin koulutettu, duuni, yläluokkaisempi kasvatus. Idiootti, päävikainen, sairas... < Niitä hän on.

Mä ajattelen, että renttu on työtä vieroksuva ja yleensä päihdeongelmainen. Ei renttua vaimon työt kiinnosta kuin tilipäivän osalta. Milloin rahaa tulee ja riittääkö Jopelle kans.. ?

Zadrack oli rentun esikuva.

Vierailija
41305/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä tällaiseen hömppään aikaani tuhlaa. Uutiset saatan joskus katsoa jos television ääreen päädyn. Muuten harrastan kutomista ja puutarhan laittoa. Tykkään myös sauvakävelystä.

Ja kirjoittelet tässä ketjussa, koska...???

Vierailija
41306/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä tällaiseen hömppään aikaani tuhlaa. Uutiset saatan joskus katsoa jos television ääreen päädyn. Muuten harrastan kutomista ja puutarhan laittoa. Tykkään myös sauvakävelystä.

Tuhlasit kuitenkin aikaasi siihen että tulet vauva palstalle Emmerdale ketjuun kertomaan kuinka et tuhlaa aikaasi tämmöiseen hömppään. 

Vierailija
41307/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on epäystävällistä väkeä täällä. Varmaan olette sarjasta oppineet tuon riidanhaluisen käytöksen. Onneksi minä en sarjaa seuraa, niin en saa vaikutteita. Minä lähden nyt töihin.

Vierailija
41308/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Mandy ja Paddy menee naimisiin salaa samalla lailla kuin Vinny ja Liv. Siviilivihkiminen ilman sukua. Ne oli parhaat häät. 

Kannattaisikohan sen Paddyn nyt kuitenkin ensin erota Chasista?

Vierailija
41309/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "iiyrm vanja tekijä"?

Hyvä kysymys, en osaa sanoa.

Mutta tuo koronkiskuri on ennenkin ollut sarjassa mukana mutta ei häntä tuskin kukaan muistaa (12 esiintymistä yteensä ja yhdessä vaiheessa oli mukana Emmerdalen juonitteluissa).

Vierailija
41310/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo eronneet viime vuonna? Chasin suhteen tultua ilmi.

Vierailija
41311/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo eronneet viime vuonna? Chasin suhteen tultua ilmi.

En kyllä muista, että olisi tullut esille noin niin kuin virallisesti.

Vierailija
41312/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandy vihaa miehiä. Miksi siis menisi naimisiin miehen kanssa? Paddylle parempi kun löytäisi jonkun muun, nätin ja siron.

Vierailija
41313/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jai alkoi kuin alkoikin epäillä isukkiaan taas, vaani 'maksupaikalla' ja pyysi Ericin apua. Kunpa tuo Amit joutuis vastuuseen, myös Rishin kuolemasta, jos sen aiheutti.

Vierailija
41314/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan Paddy ja Mandy mennä naimisiin. Voi tulla mutkia matkaan. Ei tartte spoilata, kunhan mietin. 

Vierailija
41315/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä muista, että olisi tullut esille noin niin kuin virallisesti.

Paddy toimitti eropaperit Chasille ja Chas deittaili sitä Demon/Damonia (Chloen "isäkultaa") ja Paddy ja Mandy sitten ............... eli ovat.

Vierailija
41316/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jai alkoi kuin alkoikin epäillä isukkiaan taas, vaani 'maksupaikalla' ja pyysi Ericin apua. Kunpa tuo Amit joutuis vastuuseen, myös Rishin kuolemasta, jos sen aiheutti.

Rishin kuolema on tutkittu jo Amitin osalta eli ilman uusia todisteita tai tunnustusta se on haudattu, Kyllä tässä kelloja Amitille soitellaan.

Vierailija
41317/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mandy vihaa miehiä. Miksi siis menisi naimisiin miehen kanssa? Paddylle parempi kun löytäisi jonkun muun, nätin ja siron.

Mandy oli kuin prinsessa, melkein yhtä kaunis kuin Diana.

Vierailija
41318/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks selvittävät rikokset itte eivätkä jätä Hottenin saamattoman poliisin tehtäväks.

Vierailija
41319/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti ja siro nainen varmasti haluaisi Paddyn itselleen.

Vierailija
41320/44653 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän viimeisiä hommia teen. Teillä näköjään on luppoaikaa täällä juoruiluun.

Ketju on lukittu.