Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Emmerdale-sarjasta on tullut varsinainen tietoisku-ohjelma eri ongelmille.
Ärsyttää niin hahmojen dialogit jotka ovat kuin suoraan Terveyshuollon käsikirjoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Ruby näytti Cainille!
Näyttäminen ja pahoinpitely ovat eri asioita. Ruby ei ole mikään "kipakka", koska se ei ole synonyymi ilkeälle.
Onneksi Cain ei ole koskaan satuttanut ketään.
En sanonut mitään tuollaista. Tuntuu kyllä oudolta ajatukselta, että kuka tahansa saa pahoinpidellä toista jos se toinenkin on joskus pahoinpidellyt jotain kolmatta. Minä pidän outona sitä, että joidenkin mielestä Ruby on vain "kipakka" kun satuttaa muita fyysisesti ja psyykkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäminen ja pahoinpitely ovat eri asioita. Ruby ei ole mikään "kipakka", koska se ei ole synonyymi ilkeälle.
En sanonut mitään tuollaista. Tuntuu kyllä oudolta ajatukselta, että kuka tahansa saa pahoinpidellä toista jos se toinenkin on joskus pahoinpidellyt jotain kolmatta. Minä pidän outona sitä, että joidenkin mielestä Ruby on vain "kipakka" kun satuttaa muita fyysisesti ja psyykkisesti.
Siinä on taas yksi todiste, että kaikki naiset eivät ole enkeleitä vaikka yritetään niin väittää.
Vaikka tämä geenijuoni on aika tylsä niin eikö Naten (Cainin poikana) pitäisi myös käydä testeissä? Ja miten sitten Frankie - Tracy pillastusi!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä geenijuoni on aika tylsä niin eikö Naten (Cainin poikana) pitäisi myös käydä testeissä? Ja miten sitten Frankie - Tracy pillastusi!
Kyllä. Ja Debbien lapsineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en myöskään ymmärtänyt: Evie on liian nuori testiin? Geenithän on syntymästä asti. Kai testata voi, vaikkei lapsille tuloksesta kertoisikaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruby ei ole "kipakka" vaan erittäin agresiivisesti käyttäytyvä huonotapainen ä m m ä. Häntähän saa ihan pelätä. Hoitoon ohjaisin!
Täysin yliampuvasti toimiva hahmo jojon ei muka muut puuttu. Kohauttelevat vain hartioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo vähän liian "opetusohjemaista" toimintaa nyt jaksokaupalla.
Minua nauratti, kun Tom vei kauppaan takaisin Bellen ostamat ruokatavarat ja sitten parin jakson päästä sanoi, että pitää alkaa laittamaan ruokaa, kun kaapit on täynnä niit ruokia.
Kässärissä on usein hassuja mokia, kun eivät itse varmaan seuraa kokl sarjaa🤯
Vierailija kirjoitti:
Minua nauratti, kun Tom vei kauppaan takaisin Bellen ostamat ruokatavarat ja sitten parin jakson päästä sanoi, että pitää alkaa laittamaan ruokaa, kun kaapit on täynnä niit ruokia.
Kässärissä on usein hassuja mokia, kun eivät itse varmaan seuraa kokl sarjaa🤯
Taitaa oll eri käsikirjoittajat joka jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarahkin kysyi, että koskeeko tämä äitiäkin. Miksei muut vastanneet, että kyllä ja sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa ton Bellen kohtalo, miehensä hirviö
Mikä hirviö?
Halusi olla vaimonsa kanssa kaksin mutta vaimo ryntää avaamaan heti oven ja pyytämään vierasta sisään..
Ja Tom osaa käyttäytyä kivasti vieraalle vaikka toivoi ettei ose olisi tullut. Tarjosi ruaat ja juomat ja kaikki.
En tajua miten te näette Tomin jonain hirviönä. Ehkä muuttuu sellaiseksi kun kaikki sitä vihjailee mutta nyt on mun silmissä ihan OK.
Belle sen sijaan ei olisi yhtään miehensä kanssa. Aina jotain "tärkeämpää" menoa tai tekemistä.
Etkö oikeasti näe mitään vikaa siinä, että Tom kääntää kaiken Bellen syyksi? Aina kun on jostain riitaa niin se on Belle, joka lopuksi pyytelee anteeksi ja lohduttelee Tomia, jota ei tilanteessa ymmärretty oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cain ei lyö naisia.
Miehiä saa lyödä.
Moira on tappanut Emman, Cain on pahoinpidellyt ihmisiä, Charity juuri puukotti miestään. Ruby siis sopii tuohon sukuun mainiosti, ei ole edes pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Moira on tappanut Emman, Cain on pahoinpidellyt ihmisiä, Charity juuri puukotti miestään. Ruby siis sopii tuohon sukuun mainiosti, ei ole edes pahimmasta päästä.
Ei se silti tee Rubystä hyvää tyyppiä vaikka väkivaltaa on kylässä nähty ennenkin. Ruby pukeutuu päivittäin vähän hienommin kuin muut mutta käytöstapoja ei akalla ole tippaakaan ja sen kyllä toistuvasti kaikki saa huomata.
Ensin testissä pitää käydä Cainin ja Calebin (ja Aaronin). Jos heiltä löytyy tuo geeni, sitten heidän lastensa pitää mennä myös testiin. Tuossahan sanottiin, että se ei periydy sukupolvien ylitse, eli jos Cainilla ei ole tuota geeniä, sitten ei ole hänen lapsillaankaan. Siksi olisi erittäin tärkeää, että Cain ja Caleb menisivät testiin, jotta saataisiin tietää kantavatko heidän lapsensa myös tuota geeniä. Ovat itsekkäitä jos eivät mene.
Vierailija kirjoitti:
Ensin testissä pitää käydä Cainin ja Calebin (ja Aaronin). Jos heiltä löytyy tuo geeni, sitten heidän lastensa pitää mennä myös testiin. Tuossahan sanottiin, että se ei periydy sukupolvien ylitse, eli jos Cainilla ei ole tuota geeniä, sitten ei ole hänen lapsillaankaan. Siksi olisi erittäin tärkeää, että Cain ja Caleb menisivät testiin, jotta saataisiin tietää kantavatko heidän lapsensa myös tuota geeniä. Ovat itsekkäitä jos eivät mene.
Sehän olis ennen kuluatonta Emmessä, että joku tekis järkeviä ratkaisuja kerta heitolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa ton Bellen kohtalo, miehensä hirviö
Mikä hirviö?
Halusi olla vaimonsa kanssa kaksin mutta vaimo ryntää avaamaan heti oven ja pyytämään vierasta sisään..
Ja Tom osaa käyttäytyä kivasti vieraalle vaikka toivoi ettei ose olisi tullut. Tarjosi ruaat ja juomat ja kaikki.
En tajua miten te näette Tomin jonain hirviönä. Ehkä muuttuu sellaiseksi kun kaikki sitä vihjailee mutta nyt on mun silmissä ihan OK.
Belle sen sijaan ei olisi yhtään miehensä kanssa. Aina jotain "tärkeämpää" menoa tai tekemistä.
Etkö oikeasti näe mitään vikaa siinä, että Tom kääntää kaiken Bellen syyksi? Aina kun on jostain riitaa niin se on Belle, joka lopuksi pyytelee anteeksi ja lohduttelee Tomia, jota ei tilanteessa ymmärretty oi
Mä näen sen niin että Belle ei osaa yhtään ottaa Tomia huomioon vaan aina tekee miten itse haluaa.
Ei oikein osaa toimia kimpassa eikä omaa mitään tilannetajua.
Tomin pitää jatkuvasti selittää miten olisi ollut parisuhteen kannalta mukavempaa. JA sitten Belle pyytää anteeksi kun menee jakeluun.
Mun mielestä Belle on ihan haahuilija. Ei ihan penaalin terävin. Vaikka niin on aina uskoteltu.
Kyllä Sunistakin tehtiin täysi ääliö. Kuka menee kutsumatta ruokapöytään ja alkaa vetää kaksin käsin ruokaa ja viiniä naamaansa? Tyypin pitäisi olla vähintään kännissä, että toimisi noin ajattelemattomasti. Belle ja Tom tietenkin vain hämillään katselivat sivusta. Rasittava pariskunta. Voisivat muuttaa vaikka Skotlantiin.
Mikä hirviö?