Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Minua nauratti, kun Tom vei kauppaan takaisin Bellen ostamat ruokatavarat ja sitten parin jakson päästä sanoi, että pitää alkaa laittamaan ruokaa, kun kaapit on täynnä niit ruokia.
Kässärissä on usein hassuja mokia, kun eivät itse varmaan seuraa kokl sarjaa🤯
Mielestäni Tom vei Jimmylle ne ruoat...
Vierailija kirjoitti:
Niin vei tilaamansa ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vei Bellen ostamat kauppaan ja omat tilaamansa Jimmylle? Eli ei jäänyt kotiin mitään? Mulla mennyt ohi Bellen ostamien kohtalo...
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä geenijuoni on aika tylsä niin eikö Naten (Cainin poikana) pitäisi myös käydä testeissä? Ja miten sitten Frankie - Tracy pillastusi!
Ns. puolen kylän kun pitäisi Cainin ja tämän jälkikasvun (4 kpl) ja lastenlasten (3) käydä kokeissa mutta nyt keskitytään lähisukuun jotka ovat kylässä pl. Nate.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa oll eri käsikirjoittajat joka jaksossa.
Kirjoittajat olivat eri "keskustelujaksossa" ja pubi-jaksossa mutta muuten samat tekijät kummassakin.
Ovatkohan nämä jaksot vielä viime vuonna kuvattuja vai tuliko myöhäinen talvi kylään?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen ostokset?
Ruokaostokset, Tomin ja Bellen piti kimpassa mennä, Belle menikin Suzyn kanssa palaveriin. Belle kävi sit aamuaikaisella kaupassa mut Tom olikin jo illalla tilannut kuljetukseen ruokaa = tuplaostokset
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan nämä jaksot vielä viime vuonna kuvattuja vai tuliko myöhäinen talvi kylään?
Viime keväänä kuvattuja. Siis kevät 2024 eli viime vuonna. Meillä katsellaan 2025 vuoden jaksoja vasta ensi vuoden puolella. Ollaan noin vuosi ja kaksi kuukautta jäljessä.
Natelle ja Rubylle tulee niin vielä suhde. Tracya tietenkin ärsyttää mutta itsepähän sanoi että Nate tuntuu vain ystävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Rubyn huoli Calebista aitoa? Itkeä pillitti sitä mahdollista geeniperimää. Toki voihan se koskea Nickyäkin. Tiedä sitten.
Oli. Sehän oli ihan eksyksissä sen hetken.
Toisaalta yrittää Kimin avulla viedä äijänsä omaisuuden...🤔
Vai yrittääkö?
Mä kerrankin toivon, että nähtäisi juonikuvio, jossa puoliso voittaa toisen luottamuksen, että kikkaileekin selän takana yhteiseen pussiin, eikä vastakkain.
En nyt oikeasti osannut kirjoittaa sitä paremmin auki.. yritin kyllä. ;D
Eihän sun tarvinnut kun minä kirjoitin sen jo tuolla edellä. Eli vedättää Kimiä.
Totta. Se oli toisella sivulla. Huomasin vasta myöhemmin.
Sepä se, kun ei voi lmaansa poistaa lähetyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pyysi tarkistamaan päivämäärät, että syövät ensimmäisenä vanhemmat? Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa ton Bellen kohtalo, miehensä hirviö
Mikä hirviö?
Halusi olla vaimonsa kanssa kaksin mutta vaimo ryntää avaamaan heti oven ja pyytämään vierasta sisään..
Ja Tom osaa käyttäytyä kivasti vieraalle vaikka toivoi ettei ose olisi tullut. Tarjosi ruaat ja juomat ja kaikki.
En tajua miten te näette Tomin jonain hirviönä. Ehkä muuttuu sellaiseksi kun kaikki sitä vihjailee mutta nyt on mun silmissä ihan OK.
Belle sen sijaan ei olisi yhtään miehensä kanssa. Aina jotain "tärkeämpää" menoa tai tekemistä.
Hirviö Tomista paljastuu. Odotahan vaan.
Vierailija kirjoitti:
HUOM:Emmerdale tulee huomenna jo klo 16.00
Tylsä jakso. Ei oikeen mitään jännää. Karaokee lauloivat Villapakassa.
Belle on myös tottunut asumaan ison porukan kanssa.
Voi tuntua jopa oudolta elellä kaksin, eikä siten osaa arvostaa kahden keskistä aikaa muuten vaan.
Intiimit hetket erikseen. Telkkarin katselu toisen kainalossa, vaikka muitakin on ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Ruby näytti Cainille!
Näyttäminen ja pahoinpitely ovat eri asioita. Ruby ei ole mikään "kipakka", koska se ei ole synonyymi ilkeälle.
Onneksi Cain ei ole koskaan satuttanut ketään.
En sanonut mitään tuollaista. Tuntuu kyllä oudolta ajatukselta, että kuka tahansa saa pahoinpidellä toista jos se toinenkin on joskus pahoinpidellyt jotain kolmatta. Minä pidän outona sitä, että joidenkin mielestä Ruby on vain "kipakka" kun satuttaa muita fyysisesti ja psyykkisesti.
Siinä on taas yksi todiste, että kaikki naiset eivät ole enkeleitä vaikka yritetään niin väittää.
Kuka semmoista väittää?
Kuten yleensä Emmerdalessa, myös Tom joutuu vankilaan pahoista teoistaan Belleä kohtaan ja jatkossa käy vielä huonommin.
Jos nainen on jo aivan harmaa, ei pitäisi enää lesboilla.
Ja taas mennään autovarkaisiin. Dinglet tekee tätä ihan säännöllisesti. Vuosikymmenten perinne. Charitykin aikoinaan avusti hommassa Cainia.
Tomista en nyt sano kun en saa oikein ajatuksesta kiinni mitä mieltä olen. Mutta onhan Balle kyllä rasittava myös.