Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä saakaan kysellä ja keskustella, ihmetellä?
Saa mutta menneiden kaivelu on pahasta
M i k s i ihmeessä? Välillä tulee oikosulkuja, mielummin kyselen täällä... enpä ole aikoihin kyllä kysellytkään, ihmettelin vaan asiaa, kun ohjattiin wikiin...
Miten vaikeaa on katsoa wikistä ihan itse? Miksi on kyseltävä täällä?
Miksi ei saisi kysellä? Näyttää tuossa aloituksessakin olevan aika paljon kysymyksiä.
Ehkäpä niitä alun kysymyksiä on tarkoitus pohdiskella, eikä keksiä lisää: "tee kysymys, tässä malli!"
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mallin mitoissa Ruby. Kyllähän nuo mekot häntä pukevat oikein imartelevat.
Sopii Rubylle hyvin. Hän ei liene aivan tyhjätasku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mallin mitoissa Ruby. Kyllähän nuo mekot häntä pukevat oikein imartelevat.
Harvoin kommentoin kenenkään ulkonäköä, mutta Rubyn suussa on jotain outoa, hymy ei ole tasainen...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän on kropaltaan ihan mielettömän sutjakka nainen mutta kasvot eivät ole niin nätit. Suu on vinksallaan/iso ja vino.
Vierailija kirjoitti:
Et tajunnut pointtia. Huoh. Ei ollut kyse siitä sopiiko ne mekot hänelle vai ei. Ovat vaan melkoisen juhlavia joka päiväiseen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
On paremmasta suvusta kuin Caleb.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän on kropaltaan ihan mielettömän sutjakka nainen mutta kasvot eivät ole niin nätit. Suu on vinksallaan/iso ja vino.
Vai että ihan vino ja vielä isokin🤣🤣
Mun mielestä jos kysyy kohteliaasti jotain niin se on ihan normaalia keskustelupalstalla. Sellainen jatkuva ruikuttaminen on taas eri asia. Esimerkiksi hän joka valitti ettei täällä oltu häntä tiedotettu muuttuneista ohjelma-ajoista, vaikka kenelläkään sellaista vastuuta ei ole.
Varmaan Ruby haluttiin nähdä Kimin vertaisena ja tuoda tuollaista korkeaa statusta esille.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jos kysyy kohteliaasti jotain niin se on ihan normaalia keskustelupalstalla. Sellainen jatkuva ruikuttaminen on taas eri asia. Esimerkiksi hän joka valitti ettei täällä oltu häntä tiedotettu muuttuneista ohjelma-ajoista, vaikka kenelläkään sellaista vastuuta ei ole.
Eikö se ollut sarkasmia?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä auttamattoman lyhyt malliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä auttamattoman lyhyt malliksi.
On sentään pidempi kuin ukkonsa. Rubyn naama ei tosin riitä mallin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmettelen, että Ruby on aina ihan kotioloissakin joku cocktail-mekko päällään.
Rubyn elämähän on yhtä cocktailia. Onhan sillä (viini)lasikin kädessä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tajunnut pointtia. Huoh. Ei ollut kyse siitä sopiiko ne mekot hänelle vai ei. Ovat vaan melkoisen juhlavia joka päiväiseen käyttöön.
Sinä et tajunnut minun pointtiani. Sanoinpahan vaan miten hyvälle hän näyttää noissa mekoissa.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta emmerdaleen...näyttää siltä että edelleen jatkuu vain ikävät juonet. Mua alkaa jo nyppiä todella se että juonenkäänteet ovat aina pelkkiä negatiivisia.
Mitkä olis semmoisia iloisia juonia?
Mä olen ihan tyytyväinen nykyiseen menoon, mutta jäin miettimään minkälaista olis.. Bellen häistä ja niiden odotuksessa oli ikävä Tom varjo.
Mietin torppa kerrallaan, että Jacob ja Vic taitavat olla positiivisin nyt, eikä heitä näy.
Nicolan paita sopi aika hyvin tapetin kanssa yhteen 😂 .
Jee, olipas kiva nähdä onnellinen pari: Vic & Jake. On varmaan porukalla hauskat synttärijatkot Hottenissa...
MUISTUTUS!!!
Emmerdale perjantasin klo 18.30 kesään saakka.
Oletko ehkä huomannut olevasi melko yksin tämän mielipiteesi kanssa? Älä laahaa, ohita kommentit, mitkä ei kiinnosta, niin me muutkin tehdään...
meen tänään villapakkaan, kun belle ja tom ehkä palaa... hui mikä armoton synti: isot alkukirjaimet!!! Ei oteta niin vakavasti tätä (elämää), tiukat pipot nurkkaan, enkä tarkoita ns rieskaa