Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
40021/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pieni muistikatko. Kumman lapsi Leo on? Marlonin vai Paddyn?

Bobbyn.

Eipäs kun Cainin

Eiku sori, tarkoitin että Aronin ja Rhonan penska. Meni homot sekaisin.

ONKS CAIN HOMO? ELI ONKO SE HUHU CAINISTA JA CHARELISTA TOTTA???

Kiitos! Ihanaa että joku tajuu.

Vierailija
40022/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran naisen kanssa joka oli hieman kuin Tom käytökseltään (olen siis itse mies), kyllähän tuossa käytöksessä näkyy vaikka mitä varoittavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40023/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin kerran naisen kanssa joka oli hieman kuin Tom käytökseltään (olen siis itse mies), kyllähän tuossa käytöksessä näkyy vaikka mitä varoittavaa. 

Melkonen tuuliviiri se Bellekin on.

Vierailija
40024/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samson nokkelana, kun oli puhetta Bellen nimestä. King-Dingle. Eikö se ole jo Cainillä itsellään käytössä?

Vierailija
40025/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis vielä vanha kunnon Emme-ketju tämä, tavattais  porukalla Villapakassa tänään ja juhlittais yhdessä vappua :). Mä tilailisin öölin valmiiks sille, joka vielä ulkoiluttas koiriaan, sitä epähirvikoiraakin. Kilistettäis vakkari Emmen sakin kanssa 'hela klara Vappen'.

Ei ole (Kööpenhamina) kuin ennen :)

Iloista Vappua kuitenkin

Vierailija
40026/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkonen tuuliviiri se Bellekin on.

Niin, kumpi sitten pahempi...

Vierailija
40027/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuolla maalla ole ihan normaalia tuollainen että monta sukupolvea asuu samassa talossa.

Vierailija
40028/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samson nokkelana, kun oli puhetta Bellen nimestä. King-Dingle. Eikö se ole jo Cainillä itsellään käytössä?

Hä? Cain on Cain Dingle ja on naimisissa Moiran kanssa joka otti Cainin sukunimen eli on Moira Dingle.

Vierailija
40029/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? Cain on Cain Dingle ja on naimisissa Moiran kanssa joka otti Cainin sukunimen eli on Moira Dingle.

On siis 'Kuningas-Dingle' eli King-Dingle :)

Vierailija
40030/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olis vielä vanha kunnon Emme-ketju tämä, tavattais  porukalla Villapakassa tänään ja juhlittais yhdessä vappua :). Mä tilailisin öölin valmiiks sille, joka vielä ulkoiluttas koiriaan, sitä epähirvikoiraakin. Kilistettäis vakkari Emmen sakin kanssa 'hela klara Vappen'.

Iloista Vappua kuitenkin

Vanhaan kunnon Emmerdaleketjuun ei tuo sekoilu kuulunut.

Sinne toiseen ketjuu rohkeesti vaan. Herätä se henkiin. Kyllä lampaat seuraa.

Vierailija
40031/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan jättään tän päivän emmen kattomatta jos ne häät on nyt. Ei jaksa aina kattoo ku kaik menee luultavasti pieleen. Onko joidenkin häät joskus onnistunut ilman vastoinkäymisiä..?

Vierailija
40032/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabby on alkanut näyttäytymään nykyään suht komediallisena hahmona mulle. Tom ja Belle tuli juttelemaan Hiden käytöstä ja häiden istumajärjestyksestä, niin Gabby ekana nolas asiakkaansa (tyyliin, että menette naimisiin sitten tämmösessä räkälässä... ainiin, Dingle)  ja sitten haukku Leylan (toki leylan hommiahan tuo olisi ollut, mutta hän nyt oli jossain) ja sitten vaan pyöräytti silmiään ja huokasi.

Sitten samoin käyttäytyi, kun Amit oli ostanut Gabbylta osuuksia Hidesta. Jai kimitti suu tiukkana taas omaa sortoaan ja Gabby vaan kohautti harteitaan ja huokaisi.

Oikein alkanut odottamaan Gabbya enemmän ruutuun, varsinkin Hideen. Vielä puuttuu, että tekee razzberereitä asiakkaan naaman edessä. (pahoittelut, mä en tiedä mikä tuon sortin zörbötyksen nimi on suomeksi, kun zörböttää on painaa huulet toisen ihmisen iholle ja pöräyttää.. semmoinen huulten värinöinti ja vielä ehkä kielen näyttö päälle ja pieruääniä)

On noita tilanteita ollut muitakin, mutta nuo oli uusimmat. Gabby kun on nyt juonikatveessa. En yhtään tiedä onko ne kohtaukset olleet tarkoituksellisia vai tahottomia. Jotenkin kääntyisin jälkimmäisen puoleen, mutta Gabbyssa on aina ollut sellainen hälläväliä asennettakin.

Vierailija
40033/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gabby on alkanut näyttäytymään nykyään suht komediallisena hahmona mulle. Tom ja Belle tuli juttelemaan Hiden käytöstä ja häiden istumajärjestyksestä, niin Gabby ekana nolas asiakkaansa (tyyliin, että menette naimisiin sitten tämmösessä räkälässä... ainiin, Dingle)  ja sitten haukku Leylan (toki leylan hommiahan tuo olisi ollut, mutta hän nyt oli jossain) ja sitten vaan pyöräytti silmiään ja huokasi.

Sitten samoin käyttäytyi, kun Amit oli ostanut Gabbylta osuuksia Hidesta. Jai kimitti suu tiukkana taas omaa sortoaan ja Gabby vaan kohautti harteitaan ja huokaisi.

Oikein alkanut odottamaan Gabbya enemmän ruutuun, varsinkin Hideen. Vielä puuttuu, että tekee razzberereitä asiakkaan naaman edessä. (pahoittelut, mä en tiedä mikä tuon sortin zörbötyksen nimi on suomeksi, kun zörböttää on painaa huulet toisen ihmisen iholle ja pöräyttää.. semmoinen huulten värinöinti ja vielä ehkä kielen näyttö päälle ja pieruää

Ettei vaan Gabbysta yritetä tehdä korvaajaa äitinsä tilalle hauskana töksäyttelijänä?

Vierailija
40034/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloista Vappua kuitenkin

Toihan on tosi edullinen tapa juhlia! Mielikuvitusbileet mielikuvitusmaailmassa mielikuvituskavereiden kanssa. 

Mutta varo krapulaa. Ja Emmerdalen tyyliin saatat joutua vaikeuksiin. Pahoinpidellyksi, petetyksi, tapetuksi tai vankilaan. 

Onko sulla joku mielitietty treffikaverina? Komea jännämies Cain vai turvallinen Paddy? 

Vierailija
40035/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinpahan taas 1 kaunis morsian lisää (no ed. häistä onkin jo kulunut aikaa), sulhasen komeudesta on paha sanoa mitään ja muilla sitten omat murheensa.

Pappi oli käynyt parturissa tätä tilaisuutta varten.

Vierailija
40036/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yhdysnimessä naisen sukunimi on ensin , Dingle-King. Kauhea tuo Calebin vaimo.

Vierailija
40037/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruby on kyllä hauska. XD

Vierailija
40038/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa silmää Tomin näyttelijä kyllä miellyttää.

Vierailija
40039/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea tuo Calebin vaimo.

Ollut sitä alusta saakka, nyt sitten häiden jatkoilla kertoi Calebin ja Tracyn suhteesta.

Vierailija
40040/44653 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein alkanut odottamaan Gabbya enemmän ruutuun, varsinkin Hideen. Vielä puuttuu, että tekee razzberereitä asiakkaan naaman edessä. (pahoittelut, mä en tiedä mikä tuon sortin zörbötyksen nimi on suomeksi, kun zörböttää on painaa huulet toisen ihmisen iholle ja pöräyttää.. semmoinen huulten värinöinti j

Aivan muuten! Tuohan on ihan mielenkiintoinen näkökulma. Pitääpä ottaa seurantaan, koska mun mielestä tämä Gabbyn näyttelijä kyllä ihan hyvin handlais sen komedia puolenkin. Onhan hänelläkin ollut taipumusta pieniin päiväkänneihin.

Ketju on lukittu.