Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Ensin Gailia sanottiin Gabbyn näköiseksi, luultiin jopa että tekee kaksoisroolia. Nyt sitten tämä uusin tulokas näyttää ihan Gabbylta. Voisivat esittää siskoksia. :D
Vierailija kirjoitti:
Cainin ja Rhonan näyttelijät ovat yhdessä mutta roolihahmoja ei yleensä nää samassa kohtauksessa.
Joku kysyikin Cainista ja Rhonasta, ei näyttelijöiden yksityiselämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin Gailia sanottiin Gabbyn näköiseksi, luultiin jopa että tekee kaksoisroolia. Nyt sitten tämä uusin tulokas näyttää ihan Gabbylta. Voisivat esittää siskoksia. :D
Joo ihmettelin miksi Gabby oli eilen niin vanhentuneen näköinen ennen kuin tajusin ettei se ollutkaan Gabby vaan se uusi vastaanottovirkailija
Vierailija kirjoitti:
Joo ihmettelin miksi Gabby oli eilen niin vanhentuneen näköinen ennen kuin tajusin ettei se ollutkaan Gabby vaan se uusi vastaanottovirkailija
Ei Gail ole mkään vastaanottovirkailija vaan ns. oluenkaataja ja saa olla todella huono näky jos luulee että Gail ja Gabby ovat samannäköisiä, Ella Forster eli se vastaanottovirkailija ei taas ole kummankaan näköinen.
Niin onks Gail se joka on terveyskeskuksessa töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki hyvä ihminen silmälasit 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella samannäköinen minäkin olen luullut Ellaa Gabbyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pieni muistikatko. Kumman lapsi Leo on? Marlonin vai Paddyn?
Marlonin. Niillähän Leo asuukin.
Paddy oli hetken sivuisä, kun Rhonan kanssa hellusteli ja olivat muuttamassa Uuteen Seelantiin.
Jaa, ei olisi ensimmäinen lapsi joka asuu äitinsä luona.
eri
Paitsi Kyle. Minä oikeastaan kaipaan niitä Amy ja Cainin väisiä tappeluja hänestä.
Minä kaipaan alkuperäistä Amya. https://hips.hearstapps.com/hmg-prod/images/chelsea-halfpenny-emmerdale…:*
Hitto kun Emmerdalekin on pilattu tolla paskawoketuksella...
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, draamasarja sijoittuu nykyaikaan niin miksi tuo asia ei näkyisi sarjassa? Monenlaiset asiat, olivat ne kivoja tai ei näkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennatko? Woke on nykyään sellainen termi ettei siitä ota selvää mitä sillä tarkoitetaan.
Aivan hirveää katsottavaa Tomin ja Bellen suhde. Sitä ei kai vielä tuossa vaiheessa ymmärrä juosta ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveää katsottavaa Tomin ja Bellen suhde. Sitä ei kai vielä tuossa vaiheessa ymmärrä juosta ja lujaa.
Kumman pitää juosta?
Vierailija kirjoitti:
Kumman pitää juosta?
Bellen ja pyytämään apua Cainilta mutta kun rakkkaus on tehnyt sokeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman pitää juosta?
Bellen ja pyytämään apua Cainilta mutta kun rakkkaus on tehnyt sokeaksi.
Ei oo eka kerta Emmessä. Aika sokeeta oli Mandynkin rakkaus Pauliin yhdessä vaiheessa.
Minä en oo nähnyt vielä mitään hälyttävää Bellen ja Tomin suhteessa ettekä näkisi tekään jos ette olisi tietoisia tulevista tapahtumista. Hyvä se on täällä esittää noita spekulointeja kun on lukenut tulevista tapahtumista ja olla olevinaan niin fiksu ja nähdä merkkejä. Sen takia täällä onkin keskustelun taso laskenut huimasti.
Vierailija kirjoitti:
No yhyy, harmi että Emmerdalekin on pilattu homofoobisilla kohtauksilla...
Vierailija kirjoitti:
Minä en oo nähnyt vielä mitään hälyttävää Bellen ja Tomin suhteessa ettekä näkisi tekään jos ette olisi tietoisia tulevista tapahtumista. Hyvä se on täällä esittää noita spekulointeja kun on lukenut tulevista tapahtumista ja olla olevinaan niin fiksu ja nähdä merkkejä. Sen takia täällä onkin keskustelun taso laskenut huimasti.
Minä en ole tietoinen tulevista tapahtumista mutta minusta tomin käytöksessä on jotain tosi hämärää ja manipuloivaa.
Nyt on runsaasti lesboja liikenteessä. Alkavatko kilpailemaan Vanessasta? Mary, Suzy ja jopa Charity?
Ruby puolestaan vähän yllättyi Calebin silitellessä Tracyä iltahämärissä.
Paitsi Kyle. Minä oikeastaan kaipaan niitä Amy ja Cainin väisiä tappeluja hänestä.