Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
33721/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on serkkuja joita en ole koskaan nähnyt ja joita en tunne. Pikkuserkkujen olemassaolo on mysteeri eli onko heitä ja kuinka paljon. Suuri suku joka ei ole kyläilijätyyppiä. Muutamaa serkkua joskus sattumalta tapaan, mutta lähinnä se on tervehtiminen ja korkeintaan pari sanaa jos sitäkään. Varsin vieraita he minulle on, enkä pidä lähisukulaisena. 

Puolison suku on toista laatua eli heille pikkuserkun pikkuserkutkin on sukua.

Mitä tulee kiviin ja känneihin niin 👍

Vierailija
33722/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dan 😍

Toivottavasti saa lyhyehkön tuomion josta ensikertalaisena istuu puolet ja hyvän käytöksen takia palaa Emmerdaleen vielä joku kaunis päivä. 

Liian ihana hahmo kokonaan poustettavaksi. Kylä ja koko maailma tarvitsee Daneja 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33723/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Team Dan:

Mulla on n50 serkkua, olen tavannut kaikki, useastikin. Lapsena oltiin joidenkin kanssa tosi läheisiä. Nyt oon muutamaan yhteydessä, kerran vuodessa tapaan noin 5-10 serkkukokouksessa.

Mutta esim Emmessä tuntuu, ettei serkut ole läheisiä sukulaisia laisinkaan, vaikka Eve ja Kyle, Jimmyn lapset oli tuskin Tomia nähneetkään jne

Kivi. Känni.

Vierailija
33724/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dan 😍

Toivottavasti saa lyhyehkön tuomion josta ensikertalaisena istuu puolet ja hyvän käytöksen takia palaa Emmerdaleen vielä joku kaunis päivä. 

Liian ihana hahmo kokonaan poustettavaksi. Kylä ja koko maailma tarvitsee Daneja 🥰

Onkohan Briteissä tuota systeemiä, että ensikertalaisena istuu puolet? 

Vierailija
33725/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dan 😍

Briteissä saattaa ola mutta Emmehän on ihan oma lukunsa.

Vierailija
33726/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dan 😍

Jos ei ole, niin laitetaan olemaan. Emmerdalessahan on melkein kaikki mahdollista, jopa tappajakivet. 

Vierailija
33727/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs myö nyt tykättää Danist, tähä ast olt melko vaisu hahmo. Siis itekki oon tätä mielt. On kyl olt esill ja oikei hyväst näytelt kohtaukset, nää viime aikaset. Ja kun Zak siirtyi tuonilmaisiin, ni tämmösil 'vanhoil' jäärill ois kyl tillaa Emmessä enemmänki. Mie ainaki tahtosin, et Eric, Karhu, Rodney, Mary... sais enämpi kohtauksii... ja Paddy, mis hää on? Kelpo heppu... meiän mielest

Kivi. Känni. Murre

Vierailija
33728/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belle mainitsi isänsä tuskailevan jotain villasukkia sohvalla. Jännä, että sarjassa Zak tarkoituksella halutaan pitää vielä elossa, vaikka jakson kuvaamisen aikaan näyttelijä on jo kuollut (jos tätä ketjua on uskominen). Saapa nähdä, kauanko Zakia pidetään vielä elossa ilman näyttelijää.

Vierailija
33729/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vuan kiva assii ettei piätä kivistä, vaik illal vetäsin pienet kännit 🍷

Team 😀

Vierailija
33730/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi vaivaan tässä Laurelin tapauksessa useampikin asia mutta ennen kaikkea eikö Marshalin makuuhuoneessa ole ollenkaan ikkunaa josta yrittää pakoon.

Kuinka korkealta itse olisit valmis hyppäämään? Omakotitalon toisesta kerroksesta on melkoinen pudotus. Laurel ei halunnut kuolla. Siksi ei hypännyt.

Menee vähän ohis mutta mä olen pudottautunut omakotitalon toisesta kerroksesta ikkunasta nurmikolle ilman että kävi mitenkään pahasti. Tosin olin silloin tyyliin kai 18 tai 19v enkä minkä ikäinen Laurel nyt sitten onkaan niin kai sen pudotuksen kesti paremmin. Syy tälle oli se että onnistuin lukitsemaan itse itseni huoneeseeni :'D vanha puutalo, ovessani oli avaimenreikä ja ikivanha lukko siellä oven sisällä ja joskus lukitsin oven ettei pikkusisarus tunge häiriköimään ja kerran se lukko ei sitten enää auennutkään sen jälkeen kun lukitsin kun se jäi jotenkin jumiin. Roikuin ikkunasta käsillä ja pudottauduin, nurin menin kun maahan osuin mutta selvisin loukkaantumatta. Tietty emmerdalessa siellä alla varmaan olisi kivi johon Laurel löisi itsensä.

Vierailija
33731/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belle mainitsi isänsä tuskailevan jotain villasukkia sohvalla. Jännä, että sarjassa Zak tarkoituksella halutaan pitää vielä elossa, vaikka jakson kuvaamisen aikaan näyttelijä on jo kuollut (jos tätä ketjua on uskominen). Saapa nähdä, kauanko Zakia pidetään vielä elossa ilman näyttelijää.

Siis ei vielä ole näyttelijä sarjan meitin aikaan kuollut vaan kuoli vasta viime joulukuussa eli siihen on vielä kuukausi ja viikko mutta toki Zakin viimeinen esiintyminen oli 27. kesäkuuta 2023 jolloin ilmeisesi ajoi sillä skootterillaan Skotlantiin (on yhä merkitty nyk. asuinpaikaksi). Ellet usko ketjua niin googleta/tms Steve Halliwell.

Belle on vaan tottunut rutiineihin ja siihen että Zak on ollut siellä aina läsnä (toki ei ole nähty sarjassa kuin 72 kertaa viimeisen 3 (meitin aikaa sarjassa) vuoden aikana mutta viime vuoskymmenellä oli parhaimmillaan mukana 150 jaksossa ja muutenkin nähtiin yli 100 jaksossa per vuosi paitsi vuonna 2019.

On sarjassa kuolleita nähty kummittelemassa ennen lopullista poistumista sarjasta.

Vierailija
33732/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se Laurel voinut ihan vaan huutaa apuakin sieltä ikkunan kautta...

Vierailija
33733/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vähän ohis mutta mä olen pudottautunut omakotitalon toisesta kerroksesta ikkunasta nurmikolle ilman että kävi mitenkään pahasti. Tosin olin silloin tyyliin kai 18 tai 19v enkä minkä ikäinen Laurel nyt sitten onkaan niin kai sen pudotuksen kesti paremmin. Syy tälle oli se että onnistuin lukitsemaan itse itseni huoneeseeni :'D vanha puutalo, ovessani oli avaimenreikä ja ikivanha lukko siellä oven sisällä ja joskus lukitsin oven ettei pikkusisarus tunge häiriköimään ja kerran se lukko

Colin kaappasi Laurelin muutama kuukausi tämän 49nen syntymäpäivän jälkeen.

Vierailija
33734/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vuan kiva assii ettei piätä kivistä, vaik illal vetäsin pienet kännit 🍷

Team 😀

Täsä eräs ilt tuli tytär kihlattunsa kans käymään tuaren mukanaan pizzaa ja cokist. Oli hyvää,  pizza sekä kolajuama. Tytön kans olimme jatkaneet omia juamiamme Koskisen korvalääkkeel ja sekös meitä nauratti, ja ku lääke alkoi hiukka vaikuttamaan, nauratti vieläki enemmän. Miehet kummastelivat mikä meitä vaivasi, et olimmeko pahastiki seonneet, ja sitten vast meitä naurattiki. Vedet silmis kikatettiin lähestulkossen hysteerisesti, eikä loppua meinannut tul. Lopult tuhmuutemme piti tunnustaa ettei vävykokelas olis epäillyt suvussamme olevan pahaaki mielenhäiriötä ja karannut paikalt ku telkkä pöntöst. Joka tapaukses, miehet katsoivat meitä ku pahankurissi kakaroit 😂

Vierailija
33735/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dan 😍

Se palaaminen riippuu siitä että tuleeko lopullinen tuomio taposta vai murhasta (jälkimmäinen on mahdollinen ed. kanssakäymisten takia) eli parhaimmassakin tapauksessa olisi kiven sisällä muutaman vuoden ja pahimmassa muutaman vuoskymmenen eli Amelia olisi 40+ vuotias ja Esther olisi 20+ vuotias ja kylässä ei olisi välttämättä wanhoja naamoja ala Cain ja muut yli 40-v. Dinglet ja muut ja mm. Eric, Bear, Rodney, Mary, Kim, Will ja ehkä Bobkin olisivat 6 jalkaa mullan alla ja kylässä olisivat nykyiset vauvat parikymppisinä ja heidän äitinsä ja isänsä sitten 40 vuoden korvilla ja teinit sitten enemmän tai vähemmän alle 40-v.

Vierailija
33736/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs myö nyt tykättää Danist, tähä ast olt melko vaisu hahmo. Siis itekki oon tätä mielt. On kyl olt esill ja oikei hyväst näytelt kohtaukset, nää viime aikaset. Ja kun Zak siirtyi tuonilmaisiin, ni tämmösil 'vanhoil' jäärill ois kyl tillaa Emmessä enemmänki. Mie ainaki tahtosin, et Eric, Karhu, Rodney, Mary... sais enämpi kohtauksii... ja Paddy, mis hää on? Kelpo heppu... meiän mielest

Kivi. Känni. Murre

Mietin tossa ittekseni koska Hottenin poliisi innostuu tutkimaan Danin osuutta asioihin kun kaikki kolme naista (exvaimo, Faith ja Harriet) joiden kanssa sillä on ollut "sutinaa" ovat kuolleet.

Vierailija
33737/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dan 😍

Se palaaminen riippuu siitä että tuleeko lopullinen tuomio taposta vai murhasta (jälkimmäinen on mahdollinen ed. kanssakäymisten takia) eli parhaimmassakin tapauksessa olisi kiven sisällä muutaman vuoden ja pahimmassa muutaman vuoskymmenen eli Amelia olisi 40+ vuotias ja Esther olisi 20+ vuotias ja kylässä ei olisi välttämättä wanhoja naamoja ala Cain ja muut yli 40-v. Dinglet ja muut ja mm. Eric, Bear, Rodney, Mary, Kim, Will ja ehkä Bobkin olisivat 6 jalkaa mullan alla ja kylässä olisivat nykyiset vauvat parikymppisinä ja heidän äitinsä ja isänsä sitten 40 vuoden korvilla ja teinit sitten enemmän tai vähemmän alle 40

Ai kamala! Ehtisi tapahtua monta murhaa, kidnappausta, kaappausta ja onnettomuutta ennen sitä! Useampi huijari ehtisi poiketa Emmerdalessa ja moni paikka räjähtää!

Vierailija
33738/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on valitettavasti joitakin tyyppejä jotka jäävät jumiin kaikkiin ohiksiin. On sitten puhe kivistä tai kännistä niin siitä sitten jauhetaan loputtomiin. Nytkin joku kehui vetäneensä tyttärensä kanssa kirkasta viinaa. Ihan kuin heidän ryyppäjäiset kuuluisi tähän ketjuun millään lailla.

Vierailija
33739/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyl sit tykkään täst ketjust. Hyväntuulinen ohi kirjottelu ei haittaa, kukin tulkitsee Emmen kohtaukset tavallaan  -  ja se vast rikkaus onki.

Yks, mitä ihmettelen: Rodneyllä ei ole enää mitään puheroolia, taustalla joskus näkyy... sama Zakin viimeiset kohtaukset... kohtaus - kauhee sana, sydänkohtaus yms ja sit elokuvan, sarjan ym kohtaus, 'kohtaaminen'

Vierailija
33740/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on valitettavasti joitakin tyyppejä jotka jäävät jumiin kaikkiin ohiksiin. On sitten puhe kivistä tai kännistä niin siitä sitten jauhetaan loputtomiin. Nytkin joku kehui vetäneensä tyttärensä kanssa kirkasta viinaa. Ihan kuin heidän ryyppäjäiset kuuluisi tähän ketjuun millään lailla.

Jalluu kossuu ja kaljaa

Hölkyn kölkyn! Me nostetaan maljaa!

Selvästi hyvä päivä! Hyvä päivä!

Siis hyvästi selvä päivä! 😋😂😉🍻

By Petri N

Ketju on lukittu.