Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kun Lydia muka etsi Estherille netistä sänkyä. Eiköhän hänellä jo joku bunkka ole kotonaankin. Samson sanoi EI yhteis asumiselle.
Pitäisi olla Samsonin (tai siis kaiketi Bellen wanha sänky) vanha sänky elleivät ole myyneet sitä rahapulassaan. Samson ei halua tavata lastaan ja toki siellä asuu jo 9 ihmistä ja Monty-koira.
Eipä oteta tätä niin vakavasti.
Ota 🐝 raitapersepörriäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kun Lydia muka etsi Estherille netistä sänkyä. Eiköhän hänellä jo joku bunkka ole kotonaankin. Samson sanoi EI yhteis asumiselle.
Pitäisi olla Samsonin (tai siis kaiketi Bellen wanha sänky) vanha sänky elleivät ole myyneet sitä rahapulassaan. Samson ei halua tavata lastaan ja toki siellä asuu jo 9 ihmistä ja Monty-koira.
Ei taitaisi tulla mitään jos Amelie ja Esther muuttaisi Samin ja Lydian kotiin. Ehkä tietysti juonena voisi olla hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minne Paddy on kadonnut ?
Niin. M i s s ä on Paddy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 63v sain puikot toimimaan, kun minusta tuli isokummi: ekat sukat kantapäineen kudoin
Vink Emmen Esterin sukkiin
Ei mitään isokummia ole olemassakaan. Mutta hieno saavutus, jos sait villasukat kudottua.
Olen virallisesti isokummi: kummipoikani sai tyttären, olen hälle isokummi!
Olet sille lapselle faijan kummitäti. Tämä tiedoksi.
Minun ystäväni lapsi pitää minua kummitätinään, vaikka en sitä virallisesti olekaan kun hän kuuluu eri uskontokuntaan. Olen kyseisen lapsen kummitäti ja ihan yhtä hyvin voi olla isokummikin. Pulinat pois.
Kukas muuten on Estherin kummitäti?
Onneksi Dan tuli järkiinsä.
Onkohan Marshallille soitettu ja kerrottu isukkinsa touhuista? Vai lukikohan suoraan lehdestä?
Laurel ihan hysteerisenä että Jai sekoaa samalla lailla kuin Colin koska peittelee tunteensa isänsä kuolemasta 🙄 eiköhän sillä colinilla viirannut jo hieman päässä valmiiksi ja se sitten vain kasaantui kunnes purkaantui, tuskin Jai mitään samalla lailla sekoasi, todennäköisemmin tarttuisi taas huumaisiin.
Miteköhän pian Dania vankila kutsuu? Pohdiskelen vaan... onko vuokra-asunto heillä? Voisiko asuminen Noahin kanssa onnistua, perheet voisi taloudellisesti tukea ja toki muutenkin? Tai pienempi/halvempi asunto? Olisiko Moiran residenssissä tilaa? Asuuko siellä enää muita kuin Moira, Cain, Isaac ja Kyle osin, on kuitenkin iso talo...
Asuuko Vicin talossa muita kuin hän, poikansa, Amy ja Matty?
Vierailija kirjoitti:
Laurel ihan hysteerisenä että Jai sekoaa samalla lailla kuin Colin koska peittelee tunteensa isänsä kuolemasta 🙄 eiköhän sillä colinilla viirannut jo hieman päässä valmiiksi ja se sitten vain kasaantui kunnes purkaantui, tuskin Jai mitään samalla lailla sekoasi, todennäköisemmin tarttuisi taas huumaisiin.
Ihmettelin myös tätä. Ja sitä, ettei Jai kertonut 'sisaruksilleen' isä-kuviota, oliko biologinen isä hautajaisissa? Koko hautajaiskuvio oli sekava, piti kestää 2 viikkoa, ja yks kaks Jai oli kotona???
Amelia puhui, että hän ei voi muuttaa. Syyksi hän sanoi, että hänen täytyy pitää talo vuokrattuna, jotta Dan voi palata sinne takaisin asumaan vankilan jälkeen. Muuten kiva, mutta millähän rahoilla Amelia meinasi maksella vuokraa tuosta neliömäärästä?
Noah tarjosi asuinpaikkaa ilmeisesti ilmaiseksi. Ameliahan voisi muuttaa Estherin kanssa sinne ja ottaa nykyiseen kotiin alivuokralaisia.
Kätevästi oli hautajaiset Intiassa, jolloin ei tarvinnut Priyan ja Nikhilin näyttelijöiden näyttäytyä. Eikä myöskään tarvinnut keksiä selityksiä poissaoloille.
Jain ja Laurelin häihinhän ei tullut kumpikaan, eikä myöskään Laurelin isä. Muistaakseni Laurelilla on joskus ollut siskokin, eipä näkynyt häntäkään häissä. Vissiin jos tarpeeksi monta kertaa menee naimisiin, ei enää suku vaivaudu tulemaan paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Marshallille soitettu ja kerrottu isukkinsa touhuista? Vai lukikohan suoraan lehdestä?
Tämä. Taas jätetty olennaista kertomatta, vai eikö pojasta enää kuullakaan mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Taas jätetty olennaista kertomatta, vai eikö pojasta enää kuullakaan mitään?
Ja missä se passi on?
Nopeastipa Bobin koistinen katosi. Olisipa itsellä samaa lajia, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Miteköhän pian Dania vankila kutsuu? Pohdiskelen vaan... onko vuokra-asunto heillä? Voisiko asuminen Noahin kanssa onnistua, perheet voisi taloudellisesti tukea ja toki muutenkin? Tai pienempi/halvempi asunto? Olisiko Moiran residenssissä tilaa? Asuuko siellä enää muita kuin Moira, Cain, Isaac ja Kyle osin, on kuitenkin iso talo...
Asuuko Vicin talossa muita kuin hän, poikansa, Amy ja Matty?
On vuokra-asunto. Ei ole pitkää aikaa kun Gabby heitti Amelian ja Danin pihalle sieltä, mutta pääsivät myöhemmin takaisin. Siksi ihmetyttää kun D&A ovat ainakin pariin eri otteeseen murehtineet kiinteistöveron maksua. Tietääkö joku, että maksaako Englannissa vuokralainen kiinteistöveron?
Olen virallisesti isokummi: kummipoikani sai tyttären, olen hälle isokummi!