Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Faith tiennyt kenen kanssa oli sillai kun Cain sai alkunsa. Siihen mitään testejä tarvita.
Jos on jakorasia, niin ei pysy laskuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös ketä ei ole koskaan kännissä pahemman kerran sekoillut.
Ei ketä, vaan KUKA.
Out sie joku kielpolliisi? Ketä proniminnii käyttää nuo lounaiset immeiset ja senku käyttäät vuan.
Mua jäi vaivaan tässä Laurelin tapauksessa useampikin asia mutta ennen kaikkea eikö Marshalin makuuhuoneessa ole ollenkaan ikkunaa josta yrittää pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi vaivaan tässä Laurelin tapauksessa useampikin asia mutta ennen kaikkea eikö Marshalin makuuhuoneessa ole ollenkaan ikkunaa josta yrittää pakoon.
Kuinka korkealta itse olisit valmis hyppäämään? Omakotitalon toisesta kerroksesta on melkoinen pudotus. Laurel ei halunnut kuolla. Siksi ei hypännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Faith tiennyt kenen kanssa oli sillai kun Cain sai alkunsa. Siihen mitään testejä tarvita.
Faith oli suhteessa Shadrachin kanssa niihin aikoihin (menivät naimisiin vasta myöhemmin ennen Chasin syntymistä) ja oli vain kerran Zakin kanssa (no kertakin riittää) eli ihan hyvin olisi voinut olla myös Shadrachin. Raskauden kesto ei ole ihan eksaktia tiedettä vaan se voi kestää kauemmin kuin 42 viikkoa tai lyhyemmän aikaa eikä 1970-luvulla juuri ollut ultraäänilaitteita joka pikkukaupungin sairaalassa (hyvä jos oli röntgenlaitteita).
Pupu ja paukku tyyliihän ne on viime aikoinakin onnistuneet. Gappy, Amelia ja Chloe.
Vierailija kirjoitti:
Olihan siellä ikkuna.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin koska ovessakaan ei ollut enää lukkoa, jolla olisi saanut Colinin teljettyä sinne huoneeseen.
Arvelinkin ettei Dan lähde Irlantiin.
Danin upeimpia kohtauksia ollut viime aikoina: kun syyte luettiin, kun pähkäili lähdön kanssa, kun päätti, ettei lähdetäkään, kun luuli suututtaneensa tyttärensä iäksi ja kun Amelia tuli vintistä ja rutisti isäänsä
Vierailija kirjoitti:
Kuinka korkealta itse olisit valmis hyppäämään? Omakotitalon toisesta kerroksesta on melkoinen pudotus. Laurel ei halunnut kuolla. Siksi ei hypännyt.
Ja tunnetusti kivi sopivassa paikkaa. :P
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Harry jo pelipaikoilla.
Ja Nate varmaan kohta tiilenpäitä laskemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙋
Joko et ole koskaan ollut kännissä tai sitten valehtelet että et ole sekoillut.
Eipä ole tarve asiasta valehdella. Kännissä on tullut joskus oltua, ei kyllä kovin montaa kertaa. Siltikään en ole ikinä sekoillut enkä kyllä ymmärrä miten "känni" ja "pahemman kerran sekoilu" olisi synonyymi. Ehkä liikumme vähän eri porukoissa?
Lopettaako se stanan spoilaaminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on jakorasia, niin ei pysy laskuissa.
Onhan se Faith kiertänyt, eikä niin tarkka tavarastaan... Mutta kyseessä on Fathin esikoinen. Ehkei silloin vielä ollut niin "hurja".
Lisäksi Zack tiesi asiasta aina. Hän kertoi Cainille, että olivat nyt näin päättäneet, että asiasta ei puhuta. Ei rikota perheitä. Lisäksi nuoriahan ovat olleet. Olisko Faith 16 v ollut?
Nää kiesrtäjät uskoo aikasen madon nappaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charity ja Caleb suhde? Se känninen kohtaaminen?
No en sitä känninainniksi sanoisi.
Mitä sitten tapahtui?
Charity sai tietää Macin isyydestä, veti kännit. Juttelivat Calebin kanssa kotisohcalla ja badabing kieli olikin toisen suussa.
En mäkään tuota nainniksi sanonut, mutten suhteeksikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei, koska Cain ja Chas ovat sisarpuolia. Vai peräti sisaruksia?
Sisarpuolia ja ennen Zakin tunnustusta olivat sisaruksia, Chas on Shadrachin ja Faithin jälkeläinen ja Cain taas Zakin ja Faithin. Charity on sitten eri sukulinjasta.
No ei se nyt niin ennenkuulumatonta olisi ollut 10-30 vuotta sitten sarjassa mutta nykyään se ei olisi mahdollista kun Calebin ja Charityn lyhyt suhdekkin oli hiukan siinä rajoilla (kuten oli Cainin ja Charityn pitkähkö suhde).
Charity ja Caleb suhde? Se känninen kohtaaminen? Vai oliko joku oikea suhdekin? Eikä he ole sukua mitenkään keskenään, että miksei voisi alkaakin oikeaan suhteeseen.
Pikkuserkuksiahan Cain ja Charitykin on. Ihan laillista touhua, kun serkunkin kanssa saa hellustell
Jäin tässä ohiksena miettimään, että juu kyllä. Maailma on täynnä ihmisiä, mutta ei se rakkaus sitä ole, että hirveesti voi valita kehen rakastuu. Muutenhan se olis sovittuliitto, johon rakkaus voi syntyä pariskkunan kesken.
Enemmän mietin, että mistä maailman kaikista ihmisistä mä voin tietää sukulaiseni. Ei kaikki ole väleissä, no ei riidoissakaan, muttei tavanneet.
Esim mä en ole tavannut yhtäkään vanhempien serkkua elämäni aikana. Myös isän kaksi veljeä jäänyt tuntemattomiksi, kun lähtivät 70-luvulla australiaan. Joten ei pikkuserkuista tietoakaan.
Omat serkutkin niin ja näin. Osan tiedän, mutta sitten on liuta teinejä jossain. En ole koskaan tavannut.
Omien sisarteni kanssa olen väleissä ja nämä serkukset tuntevat toisensa.
Sitten tulee miehen puoli.. Isää ei kummosesti näkynyt. Nyttemmin on perustanut perheen, jossa tyttö ja poika. Eivät ole tavanneet.
Ihan yhtä "sotkusilta" tuntuu kavereidenkin sukuvälit olevan. En olis osannu varoa, jos vaikka pikkuserkku olisi tielle osunutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙋
Mitä tarkoittaa kännisekoilu?
Mä en ole kenenkään työpaikalla käynyt huutamassa. Kuten ei Bobkaan. < Linkki puheenvuoron ja sarjan välillä. ;)
Mä olen juonut enemmän ja vähemmän vuosien aikana enkä ole sekoillut, vaan pitänyt hauskaa.
Tanssinut (pöydilläkin), laulanut, vilauttanut tissejä, paininut, läppässyt yhtä k-päätä,... Yhtään noloa yhden illan juttuakaan ei ole. Morkkiksia ei ole ollut. Kaikkea suoritettu myös selvinpäin.
Emmerdale
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙋
Mitä tarkoittaa kännisekoilu?
Mä en ole kenenkään työpaikalla käynyt huutamassa. Kuten ei Bobkaan. < Linkki puheenvuoron ja sarjan välillä. ;)
Mä olen juonut enemmän ja vähemmän vuosien aikana enkä ole sekoillut, vaan pitänyt hauskaa.
Tanssinut (pöydilläkin), laulanut, vilauttanut tissejä, paininut, läppässyt yhtä k-päätä,... Yhtään noloa yhden illan juttuakaan ei ole. Morkkiksia ei ole ollut. Kaikkea suoritettu myös selvinpäin.
Emmerdale
Juu ja se oli vielä pahemman kerran sekoilua. Kukaan tuskin laskee pöydällä tanssimista sellaiseksi? Tää kännisekoilija vois heittää muutaman esimerkin niistä pahoista niin voitais peukutella jos ollaan sorruttu samaan.
T: Iloinen juhlija, ei sekoilija
Ai kännistä saa keskustella, muttei kivistä - hah