Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
"Jajaa... että nyt verrataan sitten oman pällin leviämistä spoilauksista ärsyyntyviin.. VAU! On tää erikoinen ketju. :D"
Mitä vit ua säkin selität. Että spoilauksista saa valittaa mutta ei siitä että haukutaan ja kiusataan. Todistaa oman kieroutesi ja sen ettet säkään kestä mitään. Sä varmasti nautit että mulla on paha olla.
Joo joo, valita oikein sydämesi kyllyydestä ja täytä tämä ketju spoilauksista, kun sitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevyesti tuli potkut Naomille
No sanos muuta. Kokin vaimon kanssa tulee riitaa ja tönäisy. Sekin sen jälkeen, kun Rhona on aukonut päätään ja tarraa toisen paitaan kiinni. Joo, eihän siinä muuta kuin lopputili samantien. Toivottavasti Rhona rauhoittuu eikä siitä tehdä nyt ihan pimeetä tyyppiä. Naomi saattaa olla välillä ärsyttävä mutta ei se tähän soppaan ollut syyllinen.
Se on se ihonväri, mikä ratkaisee.
Aprilin valkoinen koulupaita oli veressä ja Rhona nosti sen ylös jolloin nähtiin tulehtunut napa jossa koru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevyesti tuli potkut Naomille
No sanos muuta. Kokin vaimon kanssa tulee riitaa ja tönäisy. Sekin sen jälkeen, kun Rhona on aukonut päätään ja tarraa toisen paitaan kiinni. Joo, eihän siinä muuta kuin lopputili samantien. Toivottavasti Rhona rauhoittuu eikä siitä tehdä nyt ihan pimeetä tyyppiä. Naomi saattaa olla välillä ärsyttävä mutta ei se tähän soppaan ollut syyllinen.
Se on se ihonväri, mikä ratkaisee.
Tässä tapauksessa en nähnyt tämän tyyppistä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Aprilin valkoinen koulupaita oli veressä ja Rhona nosti sen ylös jolloin nähtiin tulehtunut napa jossa koru.
Juuri näin. Erikoista, että joku näki tässä kohtauksessa menkkojen alkaneen.
Olihan se vattumainen teko tänäänkin kun paljastit ne poistuvat hahmot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA TAAS MUA SYYTETÄÄN MUIDEN TEKEMISISTÄ! JÄTÄ MUT SAA TANA RAUHAAN SENKIN HARHAINEN PAS KA! JA TURHA VALITTAA MUN KÄYTÖKSESTÄ, SITÄ NYT SAA MITÄ TILAA!
Älä ragee. Osoitinko viestini juuri sinulle, lainasinko viestiäsi? En. Viestini oli kohdennettu sille henkilölle joka tänään kunnostautui hahmopaljastusten osalta kuten kirjoitin. Miksi otit itseesi ja kilahdit? Sun tutka on rikki, vie se huoltoon. Yllä olevan lisäksi olen tänään laittanut vain 2 viestiä - Cain 😁 Ja taas minuakin syytetään muiden tekemisistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA TAAS MUA SYYTETÄÄN MUIDEN TEKEMISISTÄ! JÄTÄ MUT SAA TANA RAUHAAN SENKIN HARHAINEN PAS KA! JA TURHA VALITTAA MUN KÄYTÖKSESTÄ, SITÄ NYT SAA MITÄ TILAA!
Älä ragee. Osoitinko viestini juuri sinulle, lainasinko viestiäsi? En. Viestini oli kohdennettu sille henkilölle joka tänään kunnostautui hahmopaljastusten osalta kuten kirjoitin. Miksi otit itseesi ja kilahdit? Sun tutka on rikki, vie se huoltoon. Yllä olevan lisäksi olen tänään laittanut vain 2 viestiä - Cain 😁 Ja taas minuakin syytetään muiden tekemisistä!
No, kun otit tuollaisen sinuttelevan tyylin ja minä kun tässä olen joutunut itseäni puolustamaan. Mutta anteeksi että erehdyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kun otit tuollaisen sinuttelevan tyylin ja minä kun tässä olen joutunut itseäni puolustamaan. Mutta ante
Okei, tajuan nyt väärinymmärryksen mahdollisuuden, mutta halusin vaan tähdentää että viestini oli juurikin sille tietylle henkilölle ja siksi 2. persoona.
No hard feelings 😀 Kaikki hyvin, älä huoli.
"Okei, tajuan nyt väärinymmärryksen mahdollisuuden, mutta halusin vaan tähdentää että viestini oli juurikin sille tietylle henkilölle ja siksi 2. persoona.
No hard feelings 😀 Kaikki hyvin, älä huoli."
Kiitos, anteeksi vielä oma raivoamiseni sinulle. Tunteet vähän herkillä. 🙁
Olen helposti kiihtyvää sorttia ja on tullut vähän raivottua tässä. Suutun helposti kun koen epäoikeudenmukaisuutta. Ehkä pitäisi yrittää olla välittämättä kun ei kaikkien käytöstä voi muuttaa. Anteeksi. 😥
Alkanut toisinaan tuntua siltä, että Mattyllä on nykyään se järjen ääni mitä tapaukseen Kyle, Cain, rikos ja sen vääristely tulee.
Vierailija kirjoitti:
ONKO SE SITTEN NORMAALIA ETTÄ KOKO AJAN VALITETAAN SPOILAUKSISTA JA HAUKUTAAN EIKÄ OLLENKAAN RAUHOITUTA? SAMA LEVY PYÖRII.
Mun maanis-depressiivinen veljeni käyttäytyy näin kun mania iskee. Facebook on täynnä jankkausta ja isoilla kirjoilla kirjoitettua tekstiä. Aiheeksi käy mikä vaan ja mistä vaan. Se kaivo on loputon, kunnes iskee laskuvaihe ja sänky kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen helposti kiihtyvää sorttia ja on tullut vähän raivottua tässä. Suutun helposti kun koen epäoikeudenmukaisuutta. Ehkä pitäisi yrittää olla välittämättä kun ei kaikkien käytöstä voi muuttaa. Anteeksi. 😥
Voi kuule, minutkin on täällä haukuttu monta kertaa ja dissattu huolella, mutta paskaaks siitä. Kukaan ei tiedä kuka olen, mitä viestejä olen kirjoittanut ja mitä en, olen vain joku random tyyppi joten oikeastaan mitään ei kannata henkilökohtaisesti ottaa. Siinäpähän arpovat mikä viesti on kenenkin. Sitten olisi eri asia jos olisimme täällä omilla nimillä ja nassuilla. Niin, en minäkään sitten laittelisi niitä Cain viestejä, sillä nehän on vain hassuttelua ja sitä täälläkin mainostettua huonoa huumoria. Älä pyytele anteeksi, ei ole aihetta. Ollaan kavereita 😀 Ja nyt minä lähden laskemaan koirat sisälle. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
"Jajaa... että nyt verrataan sitten oman pällin leviämistä spoilauksista ärsyyntyviin.. VAU! On tää erikoinen ketju. :D"
Mitä vit ua säkin selität. Että spoilauksista saa valittaa mutta ei siitä että haukutaan ja kiusataan. Todistaa oman kieroutesi ja sen ettet säkään kestä mitään. Sä varmasti nautit että mulla on paha olla.
Mua ei kiinnosta sekuntiakaan miten sä voit. Mä en tunne sua. Sä olet mulle täysi knowbody tunteittes kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, minutkin on täällä haukuttu monta kertaa ja dissattu huolella, mutta paskaaks siitä. Kukaan ei tiedä kuka olen, mitä viestejä olen kirjoittanut ja mitä en, olen vain joku random tyyppi joten oikeastaan mitään ei kannata henkilökohtaisesti ottaa. Siinäpähän arpovat mikä viesti on kenenkin. Sitten olisi eri asia jos olisimme täällä omilla nimillä ja nassuilla. Niin, en minäkään sitten laittelisi niitä Cain viestejä, sillä nehän on vain hassuttelua ja sitä täälläkin mainostettua huonoa huumoria. Älä pyytele anteeksi, ei ole aihetta. Ollaan kavereita 😀 Ja nyt minä lähden laskemaan koirat sisälle. Hyvää yötä.
Puhut asiaa. Ehkä mä nyt yritän pysyä sivussa tästä spoilaus tappelusta, kun eipä tää munkaan käytös varmaan asiaa ollenkaan helpota. Hävettää vähän. Parhaiten varmasti auttaa että pysyy itse aiheessa eikä laita bensaa liekkeihin vaikka se raivo iskisikin. Kiitos sulle, sait mut paremmalle mielelle ja muistelen tätä sun kommenttiasi kun alkaa taas ärsytysvaihe nostaa päätään. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta sekuntiakaan miten sä voit. Mä en tunne sua. Sä olet mulle täysi knowbody tunteittes kanssa.
Ihan miten vaan. Anteeksi oma kommenttini. Mä en toivo sulle mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan miten vaan. Anteeksi oma kommenttini. Mä en toivo sulle mitään pahaa.
Näinpä. Kohti parempaa tulevaisutta. Voi hyvin.
Mutta ennen napaa minusta näytettiin veristä housua. Pitäis varmaan kattoa uudestaan