Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Charityllä kova vastuu työntekijöistä: kuka teki ja mitä??? Nyt otti Naomin takasin 'Marlonin' takia... mitähän seuraavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kritisoida, ei saa suuttua, ei saa sanoa sanoa suksippa spoilaaja vittulanjänkhälle, ei saa arvostella, ei saa 🤬🖕 eli pitää kai kiittää kauniisti 🌹
Spoilaaja on kiusaaja, trolli, provoaja. Kun varoitusta on pyydetty, eikä halua huomioida. Tai äärimmäisen tyhmä, kun ei yksinkertaista pyyntöä ymmärrä.
Kaikkea tuota spoilaaja on ja ansaitsee kaiken paskan, mitä ketjulla on antaa.
Paraskin puhuja! Kato vaan omaa kommenttiasi. Ja sua pitäis kohdella nätisti. XD Oot yhtälailla ansainnut kaikki mahdolliset spoilaukset, joita spoilaajalla on antaa.
Ei ollut mitään vaatimusta puoleltani. Eikä spoilaukset mua henkilökohtaisesti häiritse. Toiset ovat pyytäneet spoilauksista rauhaa ja mä pystyn sen kohteliaisuuden tuottamaan.
En kaikkiin keskustelupyyntöihin voi vastata ystävällisesti, kun olen vain ihminen.
Kunpa kiusaaja-spoilaajat pysyis poissa.
Rauhaa ja rakkautta muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Davidin kaupassa varmaan tupakkatuotteita myydään. Miksi ihmeessä ei myytäisi? Tupakointi on vaan siivottu nykyajan TV-sarjoista aikalailla kokonaan pois. Oli kyse sitten kotimaisesta tai ulkomaisesta sarjasta/leffasta.
No mietin nyt Suomen rautakauppaa, lupa tupakan myyntiin kallis, kate pieni.
Kenen olet nähnyt polttavan Emmessä?
Kyllä siellä Davidin kaupassa myydään varmaan vessapaperiakin vaikka ei koskaan ole näytetty kenenkään sitä käyttävän.
Hyvä pointti. Tiedä vaik tamponiakin???
Luulin muuten et Aprilin kuukautiset alkoi, verijäljet
Täh? Ai navan kautta? Onneksi ei. Jotain olisi ollut pahasti pielessä.
Must ei näytetty napaa, vaa housujen edustaa...
Joo, mäkin olen vain ihminen, joka on pyrkinyt tänne saamaan rauhaa ja pitämään aiheen Emmerdalessa. Sitten mulle tullaan valittamaan kun ei saa suuttua, haukkua ja kritisoida. Kaiken lisäks mua vielä sanotaan välillä itse spoilaajaksi vaikka en ole spoilannut yhtään mitään. Mutta näköjään mä olen silti paha ihminen ja ansainnut kaiken pas kan muilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Cainia ei tänään näytetä, käy kuin Kälviällä 😡😡😡
Eikös se mennyt niin, että joku mies oli riiuureissulla sanonut tytölle, että "jos et anna niin käy kuin Kälviällä". Tyttö sitten kysyi epävarmana että miten siellä Kälviällä sitten kävi? Mies siihen että "No siellä en saanut".
Tänään kävi kuin Kälviällä 😢 (😁 👍), mutta onhan päivä vielä huomennakin 🎶💕
Näytettiinhän se napakoru. Mitä te taas ootte kattonu. Tai no eihän teidän tiettyjen tyyppien harhailu ole uutena tullut kun syyllistätte viattomiakin...
Vierailija kirjoitti:
Joo, mäkin olen vain ihminen, joka on pyrkinyt tänne saamaan rauhaa ja pitämään aiheen Emmerdalessa. Sitten mulle tullaan valittamaan kun ei saa suuttua, haukkua ja kritisoida. Kaiken lisäks mua vielä sanotaan välillä itse spoilaajaksi vaikka en ole spoilannut yhtään mitään. Mutta näköjään mä olen silti paha ihminen ja ansainnut kaiken pas kan muilta.
Sä otat liikaa ittees anonyymien tyhjän huutelua. Jaksat velloa siinä päiviä ellet jopa viikkokausia.
Päästäisit itsesi helpolla ja jättäisit pohtimatta. Elämäs olis iisimpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä otat liikaa ittees anonyymien tyhjän huutelua. Jaksat velloa siinä päiviä ellet jopa viikkokausia.
Vähän hankala olla ottamatta kun täällä haukutaan ja kiusataan päivittäin, kun tän pitäis olla ihan vaan Emmerdale ketju.
No, kaikki muutkin voisi päästää itsensä helpolla ja olla välittämättä niistä spoilauksista. Viikkotolkulla jaksetaan niistäkin valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Davidin kaupassa varmaan tupakkatuotteita myydään. Miksi ihmeessä ei myytäisi? Tupakointi on vaan siivottu nykyajan TV-sarjoista aikalailla kokonaan pois. Oli kyse sitten kotimaisesta tai ulkomaisesta sarjasta/leffasta.
No mietin nyt Suomen rautakauppaa, lupa tupakan myyntiin kallis, kate pieni.
Kenen olet nähnyt polttavan Emmessä?
Aaron, Doug, Kerry... nuo ainakin.
Doug tais pössytellä Rodneyn kanssa muutakin kuin tupakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Charity yksin pubin omistaja?
Ryanin kanssa omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän hankala olla ottamatta kun täällä haukutaan ja kiusataan päivittäin, kun tän pitäis olla ihan vaan Emmerdale ketju.
No, kaikki muutkin voisi päästää itsensä helpolla ja olla välittämättä niistä spoilauksista. Viikkotolkulla jaksetaan ni
Jajaa... että nyt verrataan sitten oman pällin leviämistä spoilauksista ärsyyntyviin.. VAU! On tää erikoinen ketju. :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa Mallaskauhan, kuka omisti, missä oli?
Joku random- Ephraim ja yhä se kylässä on. Joulujaksoissa oli pikainen maininta pahamaineista kilpakumppanista.
Kylästä on olemassa se tietty pääkatukartta, jossa on osa rakennuksista merkitty. Mihinköhän suuntaan kylää pitäs laajentaa, että saisi nuo vuosikymmeniä näkymättöminä olleet rakennukset näkyviin?
Joo, ei välitetä spoilauksista, sillä sama se vaikka saadaan etukäteen tietää kuka kukin on ja kuka kenenkin isä, äiti, kumminkaima tai siskontytönentisenpoikakaverinvelipuoli.
Mitäpä siitä jos palstalta luetaan mitä ensi viikolla, heinäkuussa tai vuoden päästä sarjassa tapahtuu, sillä kukapa yllätyksellisiä juonenkäänteitä kaipaakaan. Ei jännitä kun kaikki on tuttua ja turvallista.
Ei harmita yhtään jos ja varsinkin kun nyt saatiin tietää mitkä hahmot sarjasta tulee ajan saatossa poistumaan. Eipähän ylläty kun joku heistä nirhataan tai deletoidaan jotenkin muuten. Vielä ei tiedetä mitä uusia hahmoja tulee, mutta eiköhän joku fiksu ja filmaattinen senkin kohta paljasta.
Ei saa valittaa? Sanotaan sitten suoraan: juoni- ja hahmopaljastukset niiden omaan ketjuun, p#rkele!
Kyllähän se Aprilin napakoru nimenomaan näytettiin. Vähän mätäinen napa ja siitä törrötti sellainen kultainen ohut rinkula. Että tosiaan oli jollain parsinneulalla sen siihen tökännyt.
Vierailija kirjoitti:
Kevyesti tuli potkut Naomille
No sanos muuta. Kokin vaimon kanssa tulee riitaa ja tönäisy. Sekin sen jälkeen, kun Rhona on aukonut päätään ja tarraa toisen paitaan kiinni. Joo, eihän siinä muuta kuin lopputili samantien. Toivottavasti Rhona rauhoittuu eikä siitä tehdä nyt ihan pimeetä tyyppiä. Naomi saattaa olla välillä ärsyttävä mutta ei se tähän soppaan ollut syyllinen.
Onkos sinne kylään vuosikausiin ilmestynyt ketään sellaista vakituisempaa uutta hahmoa, jolla ei olisi ollut salattuja aiempia yhteyksiä sarjan henkilöihin?
Eikös se mennyt niin, että joku mies oli riiuureissulla sanonut tytölle, että "jos et anna niin käy kuin Kälviällä". Tyttö sitten kysyi epävarmana että miten siellä Kälviällä sitten kävi? Mies siihen että "No siellä en saanut".