Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Spoilaajatrolli vaan jatkaa! Olet varmaan ylpeä itsestäsi 👏
Säkin varmaan olet ylpeä kun olettelet harhoissasi toisten motiiveja ja keksit haukkumanimiä? Inhottava ihminen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätetään ilkeilijät omaan arvoonsa, ei huomioida, ei vastata.
Jollain on paha olla, haluaa pahaa mieltä muillekin
Joka ikinen kerta tuo "joillakin on paha olla". Ei, vaan haluaa sohaista muurahaispesää.
Ei terve mielisellä ja onnellisella ihmisellä sellaisia haluja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätetään ilkeilijät omaan arvoonsa, ei huomioida, ei vastata.
Jollain on paha olla, haluaa pahaa mieltä muillekin
Joka ikinen kerta tuo "joillakin on paha olla". Ei, vaan haluaa sohaista muurahaispesää.
Ei terve mielisellä ja onnellisella ihmisellä sellaisia haluja ole.
Kiitos tiedosta psykologi.
Cain se vasta sekaisin on. Ei tervemielinen sellaisen miehen perään kuolaile...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku spoilas asian jo viikko, kaksi sitten. Nyt tuli vielä toistamaan asiaansa.
Jotkut mielenterveysongelmaiset on tommosia ikäviä. Kun itellä ei mene hyvin on pakko kiusata muita edes pienillä asioilla, ettei muillakaan ole kivaa.
Jos joku on sairas niin sinä. Olettelet että kyseessä on sama henkilö ja olet tietävinään hänen motiivinsa ja diagnoosinsa. Kamala ihminen olet, häpeäisit.
Olet oikeassa ja sairaslomalla mulla on aikaa vetelehtiä täälläkin ja vahtia sua ja kaltaisias. Näkeehän sen kirjoitustyylistä, kuka kirjottaa mitenkin.
En ole kamala ihminen, toisinaan raskas ja rasittava, seurasta riippuen. Suurimmalle osalle olen herttainen kullanmuru toisinaan vähän eroottinenkin. Enkä suostu häppeemään. :D
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa ja sairaslomalla mulla on aikaa vetelehtiä täälläkin ja vahtia sua ja kaltaisias. Näkeehän sen kirjoitustyylistä, kuka kirjottaa mitenkin.
En ole kamala ihminen, toisinaan raskas ja rasittava, seurasta riippuen. Suurimmalle osalle olen herttainen kullanmuru toisinaan vähän eroottinenkin. Enkä suostu häppeemään. :D
No sairaana ihmisenä varmaan tiedät että joskus voi osua arkaan paikkaan. Ja joillakin voi olla samankaltainen kirjoitustyyli.
Hoh hoijakkaa no nyt on laadukasta keskustelua 😂
Voe perk vielä tiällä jatkuu tämä riitely. Tuun takasin joku toenen päevä. Myö savolaiset ollaan lupsakoita muttei myökään jakseta tyhjänpäevästä riitelyä kuunnella.
Jokuhan voi myös tahallaan matkia toista. Ei anonyymipalstalla voi oikeasti tietää kuka on kuka, haloo.
Täällähän on draamaa niin kuin Emmerdalessa!
Tänne on nyt pesiytynyt epämiellyttäviä riidankylväjiä, jotka vieläpä keksivät uusia sääntöjä; että mitä saa jutella.
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan voi myös tahallaan matkia toista. Ei anonyymipalstalla voi oikeasti tietää kuka on kuka, haloo.
En usko, että matkii. Miksi edes matkisi huonoa suomea kirjoitusvirheineen kirjoittavia?
Jotenkin tuntuu, et Rhonan ja Naomin välille kehitellään erimielisyyttä, olenko ainoa, joka aistii tämmöistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että matkii. Miksi edes matkisi huonoa suomea kirjoitusvirheineen kirjoittavia?
No juurihan täällä todettiin että on sitä porukkaa jos jonkinlaista. Sun usko ei ole tiedon väärti.
Ettepä te riidasta valittajatkaan kovia fiksuja ole, kun voisitte ohittaa riitajutut ja keskittyä ketjun aiheeseen. Lisäätte vettä myllyyn.
Toivottavasti Leyla nyt ryhdistäytyy.
Mitä mitä mitä, onko jollain Cainin kans sutinaa, ja ollut sen kans sillai? 😮
Niinhä toi selvänäkijä ties kertoo 😱
Epistä 😭 Sehä piti olla kaverille kanssa 🥺
Cain fani täällä hei! Millaisia fantasioita muilla on Cainista? Itse nauttisin sellaisesta maatilaseksistä, missä Cainilla olisi kuumat työkamppeet päällä! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Naomin puolella.
Mä Rhonan
Onhan se tuolla vielä.