Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
25561/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan voi myös tahallaan matkia toista. Ei anonyymipalstalla voi oikeasti tietää kuka on kuka, haloo.

En usko, että matkii. Miksi edes matkisi huonoa suomea kirjoitusvirheineen kirjoittavia?

No juurihan täällä todettiin että on sitä porukkaa jos jonkinlaista. Sun usko ei ole tiedon väärti.

Eikä sun tietosi mun uskoni väärtti.

Vierailija
25562/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan voi myös tahallaan matkia toista. Ei anonyymipalstalla voi oikeasti tietää kuka on kuka, haloo.

En usko, että matkii. Miksi edes matkisi huonoa suomea kirjoitusvirheineen kirjoittavia?

No juurihan täällä todettiin että on sitä porukkaa jos jonkinlaista. Sun usko ei ole tiedon väärti.

No, elä valheessa sitten. Ei oo mun asiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25563/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cain Cain Cain. 

Mä panisin Liamia!

Vierailija
25564/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, elä valheessa sitten. Ei oo mun asiani.

Todellakaan ei ole sinun asiasi mitä mieltä minä olen. Olen myös sitä mieltä, että ole oikeassa vaikka sitä on tietenkin vaikea sun uskoa.

Vierailija
25565/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voe perk vielä tiällä jatkuu tämä riitely. Tuun takasin joku toenen päevä. Myö savolaiset ollaan lupsakoita muttei myökään jakseta tyhjänpäevästä riitelyä kuunnella.

Elä välitä, antaa heijjä kinastella. Minnuu vuan naarattaa miten pölöjiä immeiset ossoo olla. Otettaa huumorilla. Vuan kyllä en tykkee juonpaljastuksista, enkä vähheekkää siitä jotta alettaa toissii haukkummaa. Joihennii kohala kotkasvatus on männynnä pieleen. 

Vierailija
25566/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakaan ei ole sinun asiasi mitä mieltä minä olen. Olen myös sitä mieltä, että ole oikeassa vaikka sitä on tietenkin vaikea sun uskoa.

Sun mielestä siis on täysin mahdotonta että joku voisi matkia toista? Mikä siitä niin mahdotonta tekee? 😂

Vierailija
25567/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voe perk vielä tiällä jatkuu tämä riitely. Tuun takasin joku toenen päevä. Myö savolaiset ollaan lupsakoita muttei myökään jakseta tyhjänpäevästä riitelyä kuunnella.

Elä välitä, antaa heijjä kinastella. Minnuu vuan naarattaa miten pölöjiä immeiset ossoo olla. Otettaa huumorilla. Vuan kyllä en tykkee juonpaljastuksista, enkä vähheekkää siitä jotta alettaa toissii haukkummaa. Joihennii kohala kotkasvatus on männynnä pieleen. 

No rupeahan sinä nyt siinä toisten kotioloja pohtimaan. Sehän ei ole lainkaan epäkohteliasta.

Vierailija
25568/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä siis on täysin mahdotonta että joku voisi matkia toista? Mikä siitä niin mahdotonta tekee? 😂

Ei mahdotonta, mutta älytöntä jossain keskustelupalstalla matkia jonkun kirjoitustyyliä.

Mitä siitä saa, kun kaikkihan me täällä ollaan anonyymejä.

Vierailija
25569/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko näin fiksujen ihmisten kesken, ettei välitetä noista riidanhaastajista pätkääkään? En myöskään halua tietää juonesta mitään ennakkoon. Ja olen myös kyllästynyt jonkun puutteessa olevan fantasioihin. Nämä hyppään yli, en edes vaivaudu alapeukuttamaan. Keskustellaan me muut rauhassa Emmerdalen meneillään olevista tapahtumista. Tai jo menneistä. Muuten ketju menee pilalle.

Vierailija
25570/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mahdotonta, mutta älytöntä jossain keskustelupalstalla matkia jonkun kirjoitustyyliä.

Ketjun psykologi on täällä diagnosoinut jo mielisairautta, että joku mielisairas varmasti tekisi noin! Ja onhan niitä trollejakin joukossa.

Vierailija
25571/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko näin fiksujen ihmisten kesken, ettei välitetä noista riidanhaastajista pätkääkään? En myöskään halua tietää juonesta mitään ennakkoon. Ja olen myös kyllästynyt jonkun puutteessa olevan fantasioihin. Nämä hyppään yli, en edes vaivaudu alapeukuttamaan. Keskustellaan me muut rauhassa Emmerdalen meneillään olevista tapahtumista. Tai jo menneistä. Muuten ketju menee pilalle.

Oliko vielä muita vaatimuksia?

Vierailija
25572/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikilla ole aina ollut julkkisihastuksia? Ei kai se mitään puutetta ole. Mutta itse en kyllä näe terveenä ihailla jotain sekopää rikollisia...

Vierailija
25573/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja olen myös kyllästynyt jonkun puutteessa olevan fantasioihin"

Tuo lause kuvastaa sinun fiksuuttasi. 

Vierailija
25574/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sä täällä arvostele toisten älykkyyttä!

Vierailija
25575/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cain se vasta sekaisin on. Ei tervemielinen sellaisen miehen perään kuolaile...

Olen samaa mieltä. Jätkä on rikollinen ja jokupaatti, kun jatkuvasti tarvetta viedä ihmisiä kauas pois ja pahoinpidellä heitä. Lisäksi komentelee rouvaansa kuin koiraa ja muitakin ihmisiä yrittää pitää pelon vallassa. Lapsia tehty yhden ja toisen kanssa.

En vaan pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka tuommoisia ihannoivat ja kuolaavat. Olosuhteiden pakosta tunnen noita tapauksia muutamia. Lapsuuteni koti ei ollut maailman rauhallisin, eikä lähiö, josta olen kotoisin. Onneksi oli älyä lähteä pois. Välillä hirvittänyt ajatuskin, että olisin siellä vauvakoneena moiselle looserille.

Vierailija
25576/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään trollin viestejä? Poistettiinko ne kaikki

Vierailija
25577/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"tahallaan matkia toista" sä ajattelit, että jollain on niin pahasti asiat, että jaksaa jotain tuommoistakIn harrastaa?

Toisaalta ei yllätä.

Vierailija
25578/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisihastus? Höpöhöpö ja huomenna lisää. 

It is humor 🎂

Vierailija
25579/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun psykologi on täällä diagnosoinut jo mielisairautta, että joku mielisairas varmasti tekisi noin! Ja onhan niitä trollejakin joukossa.

Yes! Onnistuin. Pääsin jonkun nahkan alle.

Over and out.

The Psykologi

Vierailija
25580/44653 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään trollin viestejä? Poistettiinko ne kaikki

Ei. Pariin kertaan tuli viesti "sivua ei voida näyttää". Sitten refreshasin ja kaikki p*skat tallessa. :(

Ketju on lukittu.