Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Luin pitkästä aikaa tuon aloitusviestin. Tosiaan, ihmetyttää, miten porukat ehtii pubissa istua, vaikka selitellään, miten kiire on ja paljon töitä. Sit hetkessä ollaan kahvilassa "tauolla", kadulla tullaan vastakkain ja jäädään jorisemaan. Sit mennäänkin poikkeamaan pubiin. Ja sit syödään taas kahvilassa/pubissa...
Ymmärrän kyllä ettei koko jaksoa kannata näyttää, kun Dan vaihtaa autoon moottoriöljyä tai säätää jarrupaloja. Nate tekemässä lehmiaitaa, Rhona rokottamassa sikoja tai kastroimassa koiria...
Mut silti ihmettelen .. ja nekin persaukiset pubissa istuu ja jättää usein puoli tuoppia juomatta arrrggggvhhhhhh.
No meni tunteisiin.... hyvä niin
Kyllähän tosiasia on se, että ihan muutaman viime vuoden aikana sitä työntekoa on näytetty minimaalisen vähän aikaisempaan verrattuna. Eihän sitä ole pitkään aikaan näytetty edes Moiraa tuomassa lihoja Villapakkaan saati sitten, että olisi tilalla tehnyt jotain. Pääasiana ovat olleet kaiken maailman pippalot, jotka pääsääntöisesti menenät pyllylleen.
Vierailija kirjoitti:
Luin pitkästä aikaa tuon aloitusviestin. Tosiaan, ihmetyttää, miten porukat ehtii pubissa istua, vaikka selitellään, miten kiire on ja paljon töitä. Sit hetkessä ollaan kahvilassa "tauolla", kadulla tullaan vastakkain ja jäädään jorisemaan. Sit mennäänkin poikkeamaan pubiin. Ja sit syödään taas kahvilassa/pubissa...
Ymmärrän kyllä ettei koko jaksoa kannata näyttää, kun Dan vaihtaa autoon moottoriöljyä tai säätää jarrupaloja. Nate tekemässä lehmiaitaa, Rhona rokottamassa sikoja tai kastroimassa koiria...
Mut silti ihmettelen .. ja nekin persaukiset pubissa istuu ja jättää usein puoli tuoppia juomatta arrrggggvhhhhhh.
Mua harmittaa kaikissa leffoissa/sarjoissa, kun jätetään melkein koskemattomat tuopit, ruoat, leivokset jne. Kaipa se juontaa juurensa siihen, että lapsesta asti on toteutettu ottamaan ruokaa/juomaa sen verran kuin jaksaa syödä ja juoda.
Missä Leyla on? Ei olla aikoihin nähty
Tosta Chasista on kyllä tullu kamala ihminen. Ja Mikä oikeus sillä on viedä Eve mukanaan?
Kirkkoon saa mennä ei sitä voi kukaan määrittää että saako tulla vai ei. Ihan oikeassakin elämässä. Haudalle tulon voi kieltää mutta kirkko on kaikille avoin.
Vierailija kirjoitti:
Näin unta Emmerdalesta. Olin mennyt katsomaan kaverin luokse päivän jaksoa. Siinä Noah oli todella mustasukkainen koska Samson olikin halunnut alkaa isäksi Estherille. No, sitten yhtäkkiä minä olin sarjassa mukana ja menin selittämään Noahille että kyllä se Amelia sua rakastaa ja että hyväksymällä Samsonin Amelia tulis todella onnelliseksi.
No, sitten kylässä oli jotkut juhlat ja Noah meni pyytämään anteeksi Samsonilta. Sit nää kaks suuteli ja kyläläiset alko taputtamaan. Sitten kaikki kuitenkin muuttu täysin hiljaisiksi kun Dan ja Amelia tulivat paikalle. Jakso loppu ja mä olin mun kaverille että herranjestas, noihan on sukua toisilleen, ei ne voi olla yhdessä! 🤣
🤩 Kiva uni, mullakin joskus unessa tv ohjelma sekottuu että olen siellä 🤩
Vierailija kirjoitti:
Moiran salaisuus ei sitä paitsi ollut pahantahtoinen. Ja Moirahan oli tosi vaikeassa välikädessä. Jos hän olisi kertonut totuuden, olisi hän periaatteessa tehnyt väärin Faithia kohtaan.
Samaa mieltä, xaikka tietenkin Cainia ja Chasia ärsyttää kun heille ei kerrottu. Olen Moiran puolella tässä asiassa. Chasin jatkuva räpätys muille ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa kaikissa leffoissa/sarjoissa, kun jätetään melkein koskemattomat tuopit, ruoat, leivokset jne. Kaipa se juontaa juurensa siihen, että lapsesta asti on toteu
Jep, monessa ohjelmassa vähän maistetaan ja jätetään syömättä ja juomatta.
Kaikki ne asiat joilla Chas kuvaili Moiraa ja Paddya kyllä sopi häneen itseensä paremmin. Kuten krokotiilin kyyneleet ja huomion keskipisteenä oleminen. Chasista on tullut niin minä minä minä. Ei välitä mitä muut tuntee. Kiukuttelee kuin joku pikkulapsi kun ei saa haluamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin unta Emmerdalesta. Olin mennyt katsomaan kaverin luokse päivän jaksoa. Siinä Noah oli todella mustasukkainen koska Samson olikin halunnut alkaa isäksi Estherille. No, sitten yhtäkkiä minä olin sarjassa mukana ja menin selittämään Noahille että kyllä se Amelia sua rakastaa ja että hyväksymällä Samsonin Amelia tulis todella onnelliseksi.
No, sitten kylässä oli jotkut juhlat ja Noah meni pyytämään anteeksi Samsonilta. Sit nää kaks suuteli ja kyläläiset alko taputtamaan. Sitten kaikki kuitenkin muuttu täysin hiljaisiksi kun Dan ja Amelia tulivat paikalle. Jakso loppu ja mä olin mun kaverille että herranjestas, noihan on sukua toisilleen, ei ne voi olla yhdessä! 🤣
Joo, se on kyllä jännää kun voi elää sitä sarjaa unessa! 😁
Voi olla että Chas yrittää saada muita näyttämään pahoilta ihmisiltä jotta voisi oikeuttaa oman käytöksensä. Mutta Chas on kyllä kaikista pahin tuossa kuviossa, että ei ole varaa moralisoida muita.
Vierailija kirjoitti:
Tosta Chasista on kyllä tullu kamala ihminen. Ja Mikä oikeus sillä on viedä Eve mukanaan?
Ihan samaa tulin ihmettelemään, että mikä viiraa, kun kuvittelee ottavansa Even mukaansa noin vaan. Ei näe siinä mitään väärää.
Tosin eihän Chasillä nyt ole ainuttakaan järkiperäistä ajatusta. Jopa Al alkaa näyttämään inhimillisemmältä.
Kumpa muuttaiskin kokonaan veks sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa kaikissa leffoissa/sarjoissa, kun jätetään melkein koskemattomat tuopit, ruoat, leivokset jne. Kaipa se j
Aikoinaan kattelin Rilkit Huurussa sarjan haastatteluita. Sarja jossa syödään paljon.
Siinä näyttelijät kertoivat, että replojen sanominen ja syöminen on hankalaa. Etenkin kun pitäisi pysyä tietyssä rytmissä muiden sanailujen kanssa
He olivat harjoitelleet sitä paljon, että oppivat ja ruokakin näyttää syödyltä.
Siksi ne varmaan Emmerdalessa näykkii vähän ruokaa tai hörppää juomaa, tai vat juovinaan. Näyttelyteknisiä ongelmia. 😂
Sitten vielä jotain kohtausta kuvataan kymmeniä kertoja, niin ruoka on kerennyt jäähtymään, eikä se vaan ole kovin hyvää syötävää silloin.
Emmerdalessa juovat oikeaa olutta, niin varovat humalaa.
Mackenzie: "kai sä tiedät, että mä en ole töissä täällä?"
Charity: "ei hätää, en aikonut maksaa sulle mitään".
Ei kai Victoria (n näyttelijä) ole ottanut huulitäytteitä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä jengi tosissaan moisen sarjan johdosta.
Katsos, kun jotkut osaa eläytyä sarjan tilanteisiin. Kautta aikojen ihmiset ovat hakeneet elämyksiä esimerkiksi teatterista ja musiikista. Ikävää, jos sinulta uupuu tunneäly kokonaan.
Tunneälyä on, mutta moiseen b-sarjaan en sitä käytä.
Että sä oikein valikoit, että mitä tunnetta ja älyä milloinkin käytät? 🤭
Mä jätän sarjat seuraamatta, joista en tunteita saa. Ei ole mitää järkeä töllätä telkkaria muuten vaan. Sen ajan voi käyttää fiksummin. Vaikka lunta luodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Siinä unessakin ihmettelen, miten on mahdollista, että olen sarjassa mukana. Tai ällistelen, kun en tiedä vuorosanojani. Toisaalta kaikki on hyvin luontevaa, ja arvailen, miten tutut ihmettelee minua televisiossa...🤔
Voin vain kuvitella Chasin myöhemmän katumuksen, jos nyt jättää kaiken tutun taakseen! Eve menettää isänsä, sukunsa. Chas kaikki tuttunsa. Uskon, että kaikki kääntää selkänsä hänelle. Kun alkuhuuma haipuu, arki astuu tilalle... mistä töitä? Yms