Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Liamin ja Leylan terapiakeskustelu oli siinä mielessä outo, että itse Terapeutti ei sanonut muuta kuin "otatko keksejä" .
Liam ja Leyla keskustelivat ( väittelivät) keskenään, Terapeuttia vaan katsoa mollotti ja kirjoitti jotain ylös.
Olisivat ihan hyvin voineet väitellä keskenäänkin, ilman mykkää Terapeuttia.
Oli kyllä kaunis nainen. Ja kyllä kehoitti Liamia olemaan keskeyttämättä Leylaa ja kertomaan omasta olostaan rehellisesti.
Jotenkin olen aistivinani Priyan ja Liamin lähentyvän...
En haluaisi, että Priya ja Liam lähestyvät romanttisessa mielessä. Priya on kuitenkin Leylan ystävä ja työkaveri. Kylällä heiluu jo Bernice, Liamin exänä.
Vierailija wrote:
Onpas Clemmie nyt jotenkin niin sopeutunut uuteen perheeseen. Aiemmin annettiin ymmärtää että ongelmia tulisi. Tai ehkä niitä vielä tuleekin?
Mun mielestä taas ei ole. Katson muutamia jaksoja jälkeen ja (viimeinen oli tää Hazelin portaista tönäisy).
Miten paljon jaksoissa höpötetään Milliestä korostetusti. Tietenkin Kim on innoissaan ja odottaa Millien näkemistä. Samalla näytetään, kun Clemmie ahdistuu. Käpristyy ja niin esim kaatoi sen pirtelönsä, kun Kim kertoi hakevansa korkeudelleen rannekorun. Toki toi Clemmiellekin sitten, mikä oli tosi kivasti tehty.
Dawn vaan hössöttää. Millie kokenut suht kovia myös. Billy ainoa järkevä aikuinen Kartanolla. Will näyttäytynyt lähinnä huru-ukolta.
Vierailija wrote:
Liamin ja Leylan terapiakeskustelu oli siinä mielessä outo, että itse Terapeutti ei sanonut muuta kuin "otatko keksejä" .
Liam ja Leyla keskustelivat ( väittelivät) keskenään, Terapeuttia vaan katsoa mollotti ja kirjoitti jotain ylös.
Olihan siinä pikkasen muutakin. Tuommoisiahan ne istunnot alkuun ovat. Seuraa ensin dynamiikkaa ja tapoja. Sitten heittää jonkun täsmä kysymyksen ja taas seuraa keskustelun kulkua.
Billyn ja Kimin sanailu oli piristävän hauskaa, hienosti osasi Billy tökkiä Kimiä lapsiasiassa. Rohkeasti. Asuuko ne nyt pysyvästi kartanolla, koko Dawnin klaani? Gabby ja Thomas, Will... aikamoista hyörinää, kun Kim pitkään asui yksin tai Jamien kanssa
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oli kyllä kaunis nainen. Ja kyllä kehoitti Liamia olemaan keskeyttämättä Leylaa ja kertomaan omasta olostaan rehellisesti.
Jotenkin olen aistivinani Priyan ja Liamin lähentyvän...
En haluaisi, että Priya ja Liam lähestyvät romanttisessa mielessä. Priya on kuitenkin Leylan ystävä ja työkaveri. Kylällä heiluu jo Bernice, Liamin exänä.
En minäkään halua, mutta aistin tälläistä
Vierailija wrote:
Vähän erilainen ihmettely tähän väliin 😀 Olen ihmetellyt sitä, kun Moira kiikuttaa lihalaatikoita Villapakan baaritiskille. Ei kai hänen maatilallaan teurastamoa ole? Vai ajaako hän itse pari sikaa jeepin takapenkillä lahdattavaksi, odottaa paikan päällä ja toimittaa sitten lihat henkilökohtaisesti pubiin?
Kaipaan aikaa, jolloin Dingleille sattui ja tapahtui. Shadrach oli suosikkini. En muista silloin puhutun hänen väkivaltaisuudestaan (ehkä olen unohtanut). Shadrach mm. varasti poliisiauton, ja muut Dinglet tulivat pakettiautolla rallia ajaen perässä. Kerran Shadrach jätti kylpyvedet valumaan (sammuiko lie), ja koko amme räsähti yläkerran lattiasta läpi olohuoneeseen.
En kaipaa Shadrackiä kun nyt tietää kuinka paha se oli Faithiä ja Cainia kohtaan. Hyi kamala. Eikä varmasti kännäämiseltään ollut Chasillekään hyvä isä.
Itse kaipaisin sitä ennenvanhasta Dingle sähläystä. Slapstick hävinnyt sarjasta kokonaan.
Ohhoh!
Priyan tissiaukko vaan syvenee ja hameen mitta lyhenee. 😳
Shadrack hahmona oli kyllä huikee. Hauska ja säälittävä. Andy Devine teki hyvän työn puhaltaessaan Shadrackin eloon.
Olihan siitä Shadrackin väkivaltaisesta nuoruudesta ollut vähän juttua ennen. Hän oli valitettavasti omiaan kohtaan väkivaltainen. Zak puolestaan käytti nyrkkejään muihin ja tienas rahaa. Cain on usein nyrkit pystyssä, kun pitäs jotain asiaa selvittää.
Shadrack sarjassa ollessaa oli lepposaksi kasvanut. Oli jopa vaikea uskoa, että tämä olisi pystynyt pitämään perhettään kauhun vallassa.
Silläpä miettinytkin, että tuotiinko tuo ylenpalttinen perheväkivalta vasta hahmon kuoltua?
Jostain syystä mulla on fiilis, että mukavan hupsukkaa hahmoa on jälkeenpäin väritetty mustemmaksi.
Ja normaalin kaavan mukaan tuli heti raskaaks niin kuin todennäköisesti Chloekin Macille.
Vierailija wrote:
Billyn ja Kimin sanailu oli piristävän hauskaa, hienosti osasi Billy tökkiä Kimiä lapsiasiassa. Rohkeasti. Asuuko ne nyt pysyvästi kartanolla, koko Dawnin klaani? Gabby ja Thomas, Will... aikamoista hyörinää, kun Kim pitkään asui yksin tai Jamien kanssa
Tulee halvemmaksi, yksi lavastus. Outoa, Kim oli aiemmin lady, kyökkipiian rooli ei oikein nyt istu. Kerännyt kartanoonsa ihme klaanin. Ehkä pikkulikalla olisi isänsä mukana parempi tulevaisuus. Mikä into kaikissa leffoissa ja sarjoissa kuvata kuinka mahdottomasti lapsia rakastetaan ja samaan aikaan pahoinpidellään sekä henkisesti että ruumiillisesti koko suvun voimin. Voihan olla, että kuvaakin tämän päivän eroperheiden menoa ja meininkiä.
Charity on kaamea äiti ja vielä muka lisää lapsia. Leyla kaunein Priyan lisäksi ja kumpikin raivataan sivuun, löytäneet ehkä parempia töitä.
Vierailija wrote:
Ja normaalin kaavan mukaan tuli heti raskaaks niin kuin todennäköisesti Chloekin Macille.
Kenestä kyse?
Onko tuo Bob ollut aina tuollainen juoruämmä, kohta pahempi kuin kahvilan Brenda. Utelee ja vetää omia johtopäätöksiä Macin kosimisesta ja nyt karkotti Richien pelottelemalla Beatrisen iskemisestä.
Ärsyttävä tyyppi, ei ihme jos Wendy viihtyy kampaajalla pään hieronnassa.Taisikin tarkoituksella kostaa Beatriselle tämän paljastus...
Rishi oli hauska, kun hätääntyi luullessaan humalaisen Bernicen haluavan hänen tyttöystäväksi. Eikä ehkä hätääntynyt suotta. Bernice on ollut aika pitkään yksin.
Vierailija wrote:
Rishi oli hauska, kun hätääntyi luullessaan humalaisen Bernicen haluavan hänen tyttöystäväksi. Eikä ehkä hätääntynyt suotta. Bernice on ollut aika pitkään yksin.
Minä jo luulin, että B tuo uuden miehen sarjaan kun puhui siitä leikkipaikan miehestä, jonka oli tavannut kun vei Thomasia sinne leikkimään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä jo luulin, että B tuo uuden miehen sarjaan kun puhui siitä leikkipaikan miehestä, jonka oli tavannut kun vei Thomasia sinne leikkimään.
Kenestäs B puhui silloin? Jäikö juoni kesken?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei tuota ole mielestäni sen jälkeen sivuttu. Eikös B houkutellut jotakin toista (Laurelia?) sinne katsastamaan ukki-markkinat?
Minusta terapia kohtaus oli kuvattu hyvin. Liam on ehkä pysyvästi traumatisoitunut tyttärensä kuolemasta ja en usko, että Leyla saa koskaan todella anteeksi sekoilujaan. Liam näytti ahdistuneelta kun kuuli, että vaimo tuleekin jo nyt kotiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei tuota ole mielestäni sen jälkeen sivuttu. Eikös B houkutellut jotakin toista (Laurelia?) sinne katsastamaan ukki-markkinat?
Harrietia houkutteli... en oikein uskonut että tunsivat edes toisiaan niin hyvin, että aiheesta keskustelivat
"Panosti olemaan kaunis"? Ihmeellinen lause mutta mitä sen terapeutin ulkonäköön tulee niin hänellä oli kyllä ihanat hiukset ja kasvoiltaankin ihan nätti.