Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Mulla pätkii nyt: Mihin Dan ja Amelia muuttivat? Miksi alunperin muuttivat Harrietille, varmaan jäänyt jotain jaksoja näkemättä🫨
Vierailija wrote:
Aww, Harriet ja Dan. 😍
Sanokaa minun sanoneen: tää suhe ei tu kestämää
Vierailija wrote:
Bernice on upea nainen, kaunis kuin mikä. Sopisi hyvin Liamille(harmi että käsikirjoittaja on eri mieltä). Priyan tissivako tietysti huumaa miehen kuin miehen, mutta vähän pikkutyttömäinen Liamille. Nyt on ollut mukavia jaksoja katsoa, ei Mandyä eikä Sandraa kuvissa.
En kaipaa kumpaakaan naista (M&S), mutta jäin ihmettelemään, missä se Livin puhelin on ja lähettääkö Vinny rahaa anopille???
Vierailija wrote:
Eipä ollutkaan Priya Liamin kohteena.
Kohde tulee olemaan Wendy.
Vierailija wrote:
Eipä ollutkaan Priya Liamin kohteena.
Ei vaan Wendy.
Vierailija wrote:
Mulla pätkii nyt: Mihin Dan ja Amelia muuttivat? Miksi alunperin muuttivat Harrietille, varmaan jäänyt jotain jaksoja näkemättä🫨
Muuttivat takaisin omaan kotiinsa. Muuttivat alun perin Harrietille, koska Gabby hääti heidät kodistaan. Gabby hääti, koska Amelia pudotti Thomasin kun oli ottanut jotain ihmelitkua ja pyörtyi Thomas sylissä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Muuttivat takaisin omaan kotiinsa. Muuttivat alun perin Harrietille, koska Gabby hääti heidät kodistaan. Gabby hääti, koska Amelia pudotti Thomasin kun oli ottanut jotain ihmelitkua ja pyörtyi Thomas sylissä.
Kiitos vastauksesta. Yritin jotenkin liittää muuton Amelian raskauteen, en onnistunut, sili mii. Tämä just on ketjun parhautta😉. Ei kai Amelian raskaudelle ole koitunut haittaa tuosta litkusta, ei kai ihan terveellistä ollut?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kiitos vastauksesta. Yritin jotenkin liittää muuton Amelian raskauteen, en onnistunut, sili mii. Tämä just on ketjun parhautta😉. Ei kai Amelian raskaudelle ole koitunut haittaa tuosta litkusta, ei kai ihan terveellistä ollut?
Ei ole taidettu sarjassa sanallakaan mainita sen litkun vaikutusta raskauteen. Litku on ilmeisesti jo unohdettu.
Liam ja Bernice vaan kuuluisi yhteen. Ne näyttääkin niin yhteensopivilta ja Bernice on jotenkin Liamin seurassa rauhallisempi. Minkä hiton takia tämä pari piti aikoinaan erottaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei ole taidettu sarjassa sanallakaan mainita sen litkun vaikutusta raskauteen. Litku on ilmeisesti jo unohdettu.
Se litku taisi vaikuttaa takapuolen muotoon.
Eikös Kim ollut vielä valmis puhumaan Gabbylle ettei häätäisi Dania ja Ameliata, mutta muutti mielensä kun selvisi vielä se että Amelia oli käynyt Gabbyn henkkareilla katsomassa Noahia vankilassa?
Miksi muuten Amelia kävi Gabbynä vankilavierailulla? Oliko joku este sille, että olisi voinut vain soittanut Noahille vankilaan ja pyytänyt päästä vierailemaan?
Vierailija wrote:
Miksi muuten Amelia kävi Gabbynä vankilavierailulla? Oliko joku este sille, että olisi voinut vain soittanut Noahille vankilaan ja pyytänyt päästä vierailemaan?
Alaikäinen vankilavierailuille salaa vanhemmilta? Ei kai sentään.
Vierailija wrote:
Liam ja Bernice vaan kuuluisi yhteen. Ne näyttääkin niin yhteensopivilta ja Bernice on jotenkin Liamin seurassa rauhallisempi. Minkä hiton takia tämä pari piti aikoinaan erottaa.
Bernicen näyttelijän oli pitkään pois sarjasta. Oli varmaan "pakko" kirjoittaa jotain säpinää kylän lääkärillekin.
Lieneekö Liv puhelimineen jo upotettu Atlantin aaltoihin? Tai sitten ränni päällä äitimuorin avustamana.
Pyörtyiköhän Amelia ennemmin raskauden takia kuin siitä litkusta?
Bernice ja Liam oli minunkin suosikkipari, niin hyvin yhteensopivat, tietyllä tavalla hassuttelevat ja toisiansa hyvin ymmärtävät. Tympeää se Bernicen silloinen lähtö ja Leylan tilalle tulo.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kylläpäs Bernice otti kierroksia yhdestä vahinkopususta.
Hän ei suostu olemaan toinen nainen!? Eikai semmoisesta ollut kyse? Hetki vei Liamin ja Mr Darcy tarttui hetkeen.. poks. Siinä se.
Kartanolla tipsutellaan pikku tyttöjen edessä. Onko Milliestä tulossa se prinsessa, joksi häntä on kasvatettu?
Hauska huomata tytöillä ne eri lähtökohdat puhekielessäkin.
Millien huone on ollut alunperinkin, että miksi Clemmie on edes asutettu sinne?
Jos en nyt ihan väärin muista niin Clemmie sai Millien huoneen koska se on Lucasin huoneen vieressä ja joko Lucas tai Clemmie halusi huoneensa toisensa vierestä.
No, niinhän se taisi ollakin. Kiitos vastauksesta.
Kuitenkin itse mietin Kimiä, että näinkö hänen pojantyttärensä huone niin vaan vallattiin. Eihän MIllie siinä vaiheessa elämässä ollut kiinteästi. Mutta silti. :( Olis säästytty tältäkin sotkulta.
Toisaalta tuon ikäiset voisi laittaa keskenään nukkmaan, seuraa, tukea ja turvaa toisistaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Unohdettu. Amelia kun pyörty ja saivat tietää raskaudesta, niin maksa-arvot ottivat, kun oli puhetta litkusta. Kaikki oli ok.
Mä muistan tämän näin ja silti valtava epäilys, että oliko se joku toinen sarja vai kirjiottaako mun pää näitä epämääräisiä aukkoja täyteen? ;)
Arvashan ton, että yhdestä suukosta tulee hirmu häslinki, ei kannattais salailla... eikä varomattomasti pussailla🫨
Vierailija wrote:
Jos olisit Liam, kertoisitko Leylalle että pussasit Berniceä? Paina ylöspäin jos kertoisit. Alaspäin jos et kertoisi.
3 kertoisi, 24 ei kertoisi. Selvä enemmistö olisi samalla kannalla kuin Liam.
"Miksi ihmeessä pitäisi? Kyllä niitä paremmin yhteen sopivia pareja mieluummin katselee kuin jotain vastakohtia."
Olenko mä sanonut että näin pitäisi olla? Niin vain käy joidenkin ihmisten kohdalla. Ei se tarkoita etteikö juttu voisi toimia kun se on todistettukin. Enkä mä tässä nyt muutenkaan ole Rishiä ja Berniceä ajamassa yhteen, kunhan totesin asian.