Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Kai Hazel haluaa Millien takaisin, kun pääsee sairaalasta?
Vierailija wrote:
Sinänsä jännä homma ettei sen majatalon "liiketoimintaa" ole näytetty vuosikausiin. Ainoa siihen majataloon liittyvä kuvio oli se kun näytettiin Meenan kämppää
Onhan lakanoiden vaihto ja veskien pesu toisinaan puheissa. Etenkin tukussa käynti, joka on kylän kaikkien firmojen elinehto ja toimeliaisuuteen viittaava käynti. Jo Vivin puodin ajoista. ;)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onkohan David vähin äänin poistunut sarjasta?
No on. Mutta kai hänet voisi jotenkin selittää poistuneeksi, muuttais vaik ulkomaille.
Tai rakastui Aliciaan uudelleen ja muutti pysyvästi Portugaliin? Tosin se olisi ikävää Vicin kannalta.
Ja kuitenkin hyvin uskottava kuvio Davidin kannalta. Se on niin helppo rakastumaan.
Onpas Clemmie nyt jotenkin niin sopeutunut uuteen perheeseen. Aiemmin annettiin ymmärtää että ongelmia tulisi. Tai ehkä niitä vielä tuleekin?
Vierailija wrote:
Onpas Clemmie nyt jotenkin niin sopeutunut uuteen perheeseen. Aiemmin annettiin ymmärtää että ongelmia tulisi. Tai ehkä niitä vielä tuleekin?
Hyvä, kun on sopeutunut. Riittää, kun se täysi-ikäinen Naomi oireilee ja yrittää löytää kylästä/suvustaan paikkaansa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No on. Mutta kai hänet voisi jotenkin selittää poistuneeksi, muuttais vaik ulkomaille.
Tai rakastui Aliciaan uudelleen ja muutti pysyvästi Portugaliin? Tosin se olisi ikävää Vicin kannalta.
Ja kuitenkin hyvin uskottava kuvio Davidin kannalta. Se on niin helppo rakastumaan.
Heti kun Davidillä sei-oo niin uskoo olevanska rakastunut.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Heti kun Davidillä sei-oo niin uskoo olevanska rakastunut.
Pistä sinä nyt se korkki kiinni.
Clemmietä kai hemmotellaan, jossain vaiheessa sanottiin, et vien hänet pizzalle, kun tyttö tahtoo. Olikohan Dawn? Noin vain, hänet, kun tyttö tahtoo? Entäs muut lapset, eikö tahtoneet vai eivät päässeet mukaan...
Vierailija wrote:
Clemmietä kai hemmotellaan, jossain vaiheessa sanottiin, et vien hänet pizzalle, kun tyttö tahtoo. Olikohan Dawn? Noin vain, hänet, kun tyttö tahtoo? Entäs muut lapset, eikö tahtoneet vai eivät päässeet mukaan...
Ihan normaalia että hemmotellaan ja vietetään aikaa kaksin. Oletko koskaan kuullut että perheessä jossa useampi lapsi,huolimatta siitä onko bio tai sijoitus/adoptio niin vietetään myös äiti/lapsi isä/lapsi päivää jokaisen kanssa kaksitaan. Näin saadaan jokaiselle koko huomio ja läsnäolo. Ei ole keltään pois kun jokainen saa oman päivän.
Et ilmeisesti muista kuinka aikoinaan harva se jakso näytettiin kuinka ihmiset kävivät siellä majatalossa syömässäkin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ihan normaalia että hemmotellaan ja vietetään aikaa kaksin. Oletko koskaan kuullut että perheessä jossa useampi lapsi,huolimatta siitä onko bio tai sijoitus/adoptio niin vietetään myös äiti/lapsi isä/lapsi päivää jokaisen kanssa kaksitaan. Näin saadaan jokaiselle koko huomio ja läsnäolo. Ei ole keltään pois kun jokainen saa oman päivän.
Se on just näin. Useissa monilapsisissa perheissä on oivallettu kuinka tärkeää on saada viettää vuorollaan myös yksin vanhemman kanssa aikaa. Kyllä Dawnkin varmaan tekee asioita myös Lucaksen kanssa kahdestaan. Gabbyn poika tuskin kinuaa vielä pizzalle mukaan.
Pitäisi tehdä emmentaalista versio pikkulapsille, siinä olisi lapset pääosissa ja aikuiset vilahtaa ruudussa ohimennen. Sitten varmasti nämä lapsi-häiriköt tälläkin palstalla olisivat tyytyväisiä. Meille muille tämä nykyinen on hyvä näin, aikuisten sarja aikuisille katsojille.
Lapsihäiriköt🫨, joku joskus ihmettelee, niinkuin otsikko antaa ymmärtää...
Ok ihmetellä kaikenlaisia asioita, hassu!
David on niiiin tylsä hahmo ollu jo aikoja että sarja pyörii ilmankin häntä. Ihme tossujätkä, nössö suorastaan. En kaipaa häntä sarjaan. Ihmettelin Naten kommenttia että hän on palannut Naomin kans yhteen. Ei ne mun mielestä edes olleet yhdessä, pelkästään panemisen merkeissä, kerran.
Vähän erilainen ihmettely tähän väliin 😀 Olen ihmetellyt sitä, kun Moira kiikuttaa lihalaatikoita Villapakan baaritiskille. Ei kai hänen maatilallaan teurastamoa ole? Vai ajaako hän itse pari sikaa jeepin takapenkillä lahdattavaksi, odottaa paikan päällä ja toimittaa sitten lihat henkilökohtaisesti pubiin?
Kaipaan aikaa, jolloin Dingleille sattui ja tapahtui. Shadrach oli suosikkini. En muista silloin puhutun hänen väkivaltaisuudestaan (ehkä olen unohtanut). Shadrach mm. varasti poliisiauton, ja muut Dinglet tulivat pakettiautolla rallia ajaen perässä. Kerran Shadrach jätti kylpyvedet valumaan (sammuiko lie), ja koko amme räsähti yläkerran lattiasta läpi olohuoneeseen.
Vierailija wrote:
Vähän erilainen ihmettely tähän väliin 😀 Olen ihmetellyt sitä, kun Moira kiikuttaa lihalaatikoita Villapakan baaritiskille. Ei kai hänen maatilallaan teurastamoa ole? Vai ajaako hän itse pari sikaa jeepin takapenkillä lahdattavaksi, odottaa paikan päällä ja toimittaa sitten lihat henkilökohtaisesti pubiin?
Kaipaan aikaa, jolloin Dingleille sattui ja tapahtui. Shadrach oli suosikkini. En muista silloin puhutun hänen väkivaltaisuudestaan (ehkä olen unohtanut). Shadrach mm. varasti poliisiauton, ja muut Dinglet tulivat pakettiautolla rallia ajaen perässä. Kerran Shadrach jätti kylpyvedet valumaan (sammuiko lie), ja koko amme räsähti yläkerran lattiasta läpi olohuoneeseen.
Shadrach oli useimmiten ressukka, saamaton juoppo, niin hänet muistan. Sitä en muista, missä vaiheessa väkivaltaisuus tuli ilmi. Hakkasi vaimon ja Cainin (tiesikö, että on Zacin poika?). Hakkasiko Chasia?
Liamin ja Leylan terapiakeskustelu oli siinä mielessä outo, että itse Terapeutti ei sanonut muuta kuin "otatko keksejä" .
Liam ja Leyla keskustelivat ( väittelivät) keskenään, Terapeuttia vaan katsoa mollotti ja kirjoitti jotain ylös.
Olisivat ihan hyvin voineet väitellä keskenäänkin, ilman mykkää Terapeuttia.
Vierailija wrote:
Liamin ja Leylan terapiakeskustelu oli siinä mielessä outo, että itse Terapeutti ei sanonut muuta kuin "otatko keksejä" .
Liam ja Leyla keskustelivat ( väittelivät) keskenään, Terapeuttia vaan katsoa mollotti ja kirjoitti jotain ylös.
Olisivat ihan hyvin voineet väitellä keskenäänkin, ilman mykkää Terapeuttia.
Oli kyllä kaunis nainen. Ja kyllä kehoitti Liamia olemaan keskeyttämättä Leylaa ja kertomaan omasta olostaan rehellisesti.
Jotenkin olen aistivinani Priyan ja Liamin lähentyvän...
Terapeutti panosti olemaan kaunis.
Mitään muuta terapeuttista ei hänessä näkynyt. Eikä varsinkaan kuulunut.
Ihmeen kärkkäinä sekä Wendy että Kim olivat. Eivätkö vain voi sopia että katsotaan päivä kerrallaan?