Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Oikeastiko Faith tiedusteli yksityiskohtia tyttärensä seksipuuhista?
Jo olis aika salasuhteen paljastua.
Sama alkaa kyllästyttää toi Naomin case
Veikkaanpa, että Faithkin saa tietää salasuhteesta ennen kuolemaansa. Veikkaan suhteen jatkuvan vielä senkin jälkeen pitkään ennen kuin Paddy saa tietää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä taisi mennä. Ihmettelin juuri tuota ettei herättänyt Chasia, vaan meni itse.
Ymmärsin, että he sopivat keskenään että Al lähtee pois aamulla kun Eve herää. Joten kun Alin näytettiin menevän, ehkä hän silloin lähti pois mökistä. Chas jäi sänkyyn hymyilemään samalla kun itkuhälyttimestä kuului ääniä. Ihme ettei Chas näyttänyt tekevän elettäkään sen eteen, että menisi Even luo. Evehän olisi voinut itse lähteä etsimään äitiään ja löytää Alin.
Näin itsekin ajattelin. He puhuivat, et Al lähtee heti, jos Chas tahtoo. No ei tahtonut. No lähtee kuitenkin ennenkuin Eve herää. Tarkoitus nimenomaan oli, ettei Eve Alia näe.
Alkaakohan Gabby taas skitsoilemaan kun tietää Jamien olevan elossa?
Ihmeen kauan Hazel jaksoi katella Jamieta nurkissaan.
Eipä ollut Hazel enää niin vittumainen. :D
Vierailija wrote:
Elämä opettaa.
Taisi Kim hermostua ihan huolella, mitähän tästä seuraa? Jääkö Millie kartanoon? Löytyykö Jamie? Alkaa olla aikas paljon lapsia kartanolla, kuka niistä kaikista huolehtii?
(Ai niin, ei saa kirjoittaa lapsista, kun joku hermostuu😉)
Eikö vois edes parilla sanalla mainita David?
Kuka sitä puotia oikein pyörittää?
Vierailija wrote:
Oppiipahan olemaan :)
Tämä Naomi, niin hänestä oikein huokuu hyytävä kylmyys. Neito on kuin fantasiaelokuvan jäägansteri. Silmää räpäyttämättä ja huulet liikkumatta saattaa lausua pari sanaa. Puistattava olento.
Voihan ollakin, että hän ei olekaan mikään sivusta seuraaja Nicolen jutussa, vaan yksi tekijöistä.
Chas on ällöttävä. Tuo limainen katse etoo.
Mä taas aistin että Naomista aletaan nyt tekemään ihanaa ja herttaista tyyppiä. Joku päivä Nicolakin antaa sille anteeksi ja ottaa kahvilaan töihin.
Oisko peräti että Saskia tulee uhkailemaan Nicolaa mutta tällä kertaa Naomi suojelee?
Millähän rahoilla Jamie maksoi sille etsivälle? Ei kai Jamie voi töissä käydä, koska on olevinaan kuollut? Ja millä rahoilla muutenkaan maksaa elämisen jne.
Vierailija wrote:
Mä taas aistin että Naomista aletaan nyt tekemään ihanaa ja herttaista tyyppiä. Joku päivä Nicolakin antaa sille anteeksi ja ottaa kahvilaan töihin.
Oisko peräti että Saskia tulee uhkailemaan Nicolaa mutta tällä kertaa Naomi suojelee?
Pubiin se pääsee chefiksi. Paitsi, että häipyy sieltä, kun syytetään varastamisesta ja ilmaisten tuoppien tarjoamisesta tutuille.
Yhdessä toisessa keskustelussa joku oli niin ihastunut Naomin herttaisuuteen ja piti Nicolaa ärsyttävänä valittajana. 😂
Vierailija wrote:
Yhdessä toisessa keskustelussa joku oli niin ihastunut Naomin herttaisuuteen ja piti Nicolaa ärsyttävänä valittajana. 😂
Kyllä minäkin ottaisin kaikesta huolimatta Naomin puuhailemaan keittiööni ennen kuin tuon Nicolan!
Vierailija wrote:
Noh, ei minusta kuitenkaan ole hauskaa, että nuorehko mies heittää lapsensa isoäidin rappusista ja sekoilee tyttärelleen niitä näitä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä taisi mennä. Ihmettelin juuri tuota ettei herättänyt Chasia, vaan meni itse.
Ymmärsin, että he sopivat keskenään että Al lähtee pois aamulla kun Eve herää. Joten kun Alin näytettiin menevän, ehkä hän silloin lähti pois mökistä. Chas jäi sänkyyn hymyilemään samalla kun itkuhälyttimestä kuului ääniä. Ihme ettei Chas näyttänyt tekevän elettäkään sen eteen, että menisi Even luo. Evehän olisi voinut itse lähteä etsimään äitiään ja löytää Alin.
Niin ja ylipäätään se, että Eve heräsi täysin oudossa ympäristössä. Olisi luullut, että tyttö olisi itkenyt hädissään eikä kuten vastasyntynyt.
Veikkaan että Cain saa kohta tietää siskonsa salasuhteesta. Ei näyttänyt oikein menevän selitys läpi.