Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: JULKKIS joka on yrittänyt pokata Sinua?

Vierailija
01.03.2007 |

Kommentit (226)

Vierailija
1/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten liikkeellä Ville Virtasen kanssa joka imutteli kaikkien halukkaiden naisten kanssa.

Jussi soitti vielä perään mutten lähtenyt hänen kanssaan ulos.

Vierailija
2/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritykseksi jäi, myöhemmin illalla näkyi olevan joku nuori misukka kainalossa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vahva mielikuva siitä on, että se (jos joku) on uskollinen.

Vierailija
4/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on ihan yleisesti tiedetty " julkinen salaisuus" .

Vierailija
5/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pääkaupungin yössä liikkuneet (lähinnä Kaivohuone) ole nähneet Teemun tositoimissa! Se Sirpa on kyllä joutunut paljon kestämään, en usko ollenkaan etteikö tietäis miehensä pettämisistä.

Vierailija
6/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Selänteestä olen oikeasti yllättynyt, vaikken mielestäni ole kovinkaan sinisilmäinen näissä asioissa. En kylläkään asu Helsingissä eikä baareissakaan ole pyöritty enää vuosiin, mutta Selänne on niin kiltin ja lupsakan näköinen. Ei näytä " pelimieheltä" , mutta livenä en ole tavannut. Ehkä sitten sellaisen asian huomaisikin.

Vierailija
7/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...heh, musta kun se on niin miehekkään näköinen muuten. Nyt petyin...;O))

Vierailija
8/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua yritti kerran Ruotsissa yksi julkkis joka on aikaa sitten kuollukin ja kuopattu + maatunut.

Vierailija
9/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei ole ihan kuuminta hottia julkkisrintamalla :D mutta joka tapauksessa.

Vierailija
10/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika.. ei onnistunut.

Vierailija
11/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sen verran nuorempi ettei onnannut... :) taisi olla hädin tuskin 18 vee...

Vierailija
12/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kiltin näköinen... Anna mun kaikki kestää. No joo, ei oo mua yrittänyt pokata, mutta tuttavaa kyllä kuulemma. Ja kun ei onnistunut oli tosi närkästynyt ja kysyi " Etkö tiedä kuka mä olen?" . Noh alkoholilla oli osuutta asiaan, mutta silti.

Vierailija:

Tuosta Selänteestä olen oikeasti yllättynyt, vaikken mielestäni ole kovinkaan sinisilmäinen näissä asioissa. En kylläkään asu Helsingissä eikä baareissakaan ole pyöritty enää vuosiin, mutta Selänne on niin kiltin ja lupsakan näköinen. Ei näytä " pelimieheltä" , mutta livenä en ole tavannut. Ehkä sitten sellaisen asian huomaisikin.

Vierailija
13/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans aikamoinen yrittäjä...

Muita julkkiksia Pate Mustajärvi ja ei niin mairitteleva kaksikko Jope Ruonansuu&Harri Marstio...yök

Vierailija
14/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritti viime kesänä... Ei onnistunut.

Vierailija
15/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vaan paparazzit tainneet päästä kovin usein haaskoille, tai sitten ei kovin usein oo lykästänyt julkkiksilla kun seiskakaan ei oo kovasti otsikoinu...:)

Vierailija
16/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kyseisistä herroista on namuin?

Itse sanoisin : teme...

Vierailija
17/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten se yksi jääkiekkomaalivahti (vaaleahiuksinen, oli välillä jukisuudessakin " onnellisen" perhe-elämänsä takia), yrityksiksi jäivät kaikki kolme.. tosin sitä molaria sai tosiaan juosta karkuun, se ei koikein ottanut ei:tä todesta...

Vierailija
18/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi ruotsalaismies, joka ohjasi Suomen lätkän MM-kisojen voittajaksi 1995. Tämä tapahtui ehkä seuraavana vuonna Hesperian yökerhossa.. Curre iski ensin silmänsä kauniiseen ystävääni (niinkuin puolet muistakin yökerhon miehistä ;-)) ja kun ei ystävääni tosiaankaan kiinnostanut isänsä ikäinen mies, Curre alkoi pyydellä mua huoneeseensa " juomaan viiniä ja katsomaan kaunista näköalaa" (!) (Silläkö nimellä sitä Ruotsissa kutsutaan?? muistan miettineeni...)

Juu, en todellakaan mennyt ja itse asiassa oli aika inhottavaa koko episodi, koska olin siihen asti ihaillut Currea. Tämä oli tietysti vielä silloin kun hän oli vielä naimisissa ym. :-(

Vierailija
19/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun kaveri kertoi mulle kuinka hänen hyvän kaverin sisko oli törmännyt tallinnassa selänteeseen ja olivat kuulemma päätyneet teemun jahdille paneskelemaan... että siinä taas oikeen hyvä mies ja perheenisä...

Vierailija
20/226 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin?