Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harvinainen tai edes vähän valtaväestöstä poikkeava ominaisuus sinulla on?

Vierailija
18.08.2014 |

Minulta puuttuvat kokonaan kaikki viisaudenhampaat (siis myös niiden juuret), yleisyys n. 2 %. Lisäksi olen punavihersokea (olen siis nainen), yleisyys 0,5 %. Punavihersokea nainen, jolta puuttuvat viisaudenhampaat, ei siis kävele ihan joka päivä kadulla vastaan :D

Kommentit (512)

Vierailija
361/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa puuttuu valtimo toisesta jalasta. 

Vierailija
362/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 07:09"]Olen nopea lukemaan. Riittää, että katson sivun keskelle, niin pystyn lukemaan koko rivin(kirjat). Joskus ärsyttää kun lukee samaa tekstiä jonkun toisen kanssa, niin "odottavan aika on pitkä".

[/quote]

Sama, en oikeastaan lue, vaan katson tekstiä ja aivoni rekisteröivät jo mitä näin.

Toinen erikoisuus mikä tulee mieleen on hiuksistani puuttuva pigmentti. Olen luonnostani todella vaaleahiuksinen, mutta tarkemmin katsoessa hiuksissani on "raitoja", eli alueita, jotka ovat vitivalkoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi jota ei ole kellään muulla maailmassa.

Vierailija
364/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veressäni on selvästi normaalia vähemmän verihiutaleita. (vereni ei hyydy kunnolla ja saan mustelmia tyhjästä)

Vierailija
365/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:02"]Mulla on "kaksoiskyynärpäät", eli kyynärluu ylikasvanut molemmissa käsivarsissa niin että näyttää kuin olisi kaksi vierekkäistä kyynärpäätä. Samoin käsivarteni taipuvat oudosti niin, että kun käännän kämmenen alas, kyynärtaive osoittaa ylös.

Äidilläni on sama. Elämään se ei vaikuta millään tavalla, mitä nyt säikäytti mieheni aluksi.

Mulla on myös absoluuttinen sävelkorva ja tunnistan oikean nuotin ilman sekunninkaan viivettä.

(Oikea absoluuttinen sävelkorva on todella harvinainen; oliko se nyt 1:300.000. Mulla on tuo harvinainen "täysabsoluuttinen" muoto.)

[/quote]

Anna kun veikkaan. olet voittanut lotossa tätä absoluuttisen sävelkorvan mutta ainoa mihin sitä käytätä on leuhkiminen?

Vierailija
366/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:28"]Minulla on huippunenä. Pystyn tunnistamaan ihmisiä pelkän hajun perusteella, tiedän joskus jos joku tietty henkilö on käynyt paikalla vähän aikaa sitten. Haistan myös esim. jos jollakin on kuukautiset ja pystyn erottamaan ulosteen hajusta, mitä ihmiset ovat syöneet.

En siis mitenkään kiertele haistelemassa yleisiä vessoja :D mutta erotan esim. ulkona viemärin hajusta veden, pesuaineet, puun lehdet, sulaneen ruuan ja lääkeaineiden hajun, joten viemäri ei mielestäni haise vain paskalle.

[/quote]

Minulla myös! Luettelemiesi lisäksi haistan ihmisestä jos hän on tulossa sairaaksi tai on sairas. Ja pieruista haistaa myös mitä pierijä on syönyt... Ja ihmisten käyttämät huuhtelu-, pesu- ja peseytymisaineet haistan myös ja kaikki voiteet ja vastaavat. Inhottavimpia hajuja ovat mielestäni kaikki teolliset pesuaineet, poltetun tupakan tarttunut haju ja nivean tuotteet.

Minulla on myös aurallinen migreeni jonka tietyt hajut laukaisevat.

[/quote]

Aika usealla on hyvä hajuaisti ja aika usea päättelee piereskelijän ruoan hajusta. Aika usea sairas haisee sairaalle jokainen joka joskus on käynyt esim.sairaalassa tietää hajun. Aika usea on herkkä kemikalien hajuile. Aika usealla hajuherkällä on migreeniä. Ai hitsi että oot oikee harvinaisuus.

Vierailija
367/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimen silmäni on sininen ja toinen vihreä.

Vierailija
368/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:24"]Näen kirjaimet ja siis sanatkin väreinä

[/quote] Etkö osaa lukea vai mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
369/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kun olet erityinen ihminen :)

Vierailija
370/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:02"]Mulla on "kaksoiskyynärpäät", eli kyynärluu ylikasvanut molemmissa käsivarsissa niin että näyttää kuin olisi kaksi vierekkäistä kyynärpäätä. Samoin käsivarteni taipuvat oudosti niin, että kun käännän kämmenen alas, kyynärtaive osoittaa ylös.

Äidilläni on sama. Elämään se ei vaikuta millään tavalla, mitä nyt säikäytti mieheni aluksi.

Mulla on myös absoluuttinen sävelkorva ja tunnistan oikean nuotin ilman sekunninkaan viivettä.

(Oikea absoluuttinen sävelkorva on todella harvinainen; oliko se nyt 1:300.000. Mulla on tuo harvinainen "täysabsoluuttinen" muoto.)

[/quote]

Anna kun veikkaan. olet voittanut lotossa tätä absoluuttisen sävelkorvan mutta ainoa mihin sitä käytätä on leuhkiminen?

[/quote]

Taitaa olla tuo absoluuttinen sävelkorva haluttua kamaa! Sitä kun ei voi feikata edes, kuten älykkyyttä ehkä jotenkin.

Eikö tuo ominaisuus ole kun lisäbonus muusikoille, jos heillä se on, kun jos ei ole?

Sinulla jolla se on, oletko joutunut kateuden kohteeksi?

Vierailija
371/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 07:03"]Olen erityisherkkä ja tunnistan muut kaltaiseni helposti.

[/quote]

*Teitä* on asian saaman julkisuuden jälkeen pukannut ilmoille kuin sieniä sateella, on taas uusi muotitermi jolla selvitellään kaikkea mitä omassa käytösessä olisi korjattavaa tai edes mietittävä. Se että palstailet täällä kertoo jo sen että et taida olla *erityisen herkkä* .

Vierailija
372/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:32"]Kohtuni on J:n muotoinen. Siksi moni mies, jolla vähänkään isompi, ei pysty yhdynnässä panemaan kulliaan ihan pohjaan asti, koska silloin käy kipeää. (Ja mulla on hauskaa, kun voin sanoa miehille, että "sulla on vaan niin iso" - kukaan ei ole pahastunut.) :D

[/quote]

Eiköhän se ole emätin ja jos on kohtu niin mitä se muikun sisään panemisen vaikuttaa?

Vierailija
373/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:24"]

Mulla kasvaa kaksi ylimääräistä kylkiluuta, ovat ihan alhaalla rangassa, eli perseessä. Eivät ole kuitenkaan täysimittaiset, eivätkä näy päällepäin. Ovat kiinni ylimääräisessä nikamassa, eli nikamiakin on yksi liikaa.

Lisäksi positiivisempi asia: pystyn saamaan orgasmin ajatuksen voimalla. En siis välttämättä tarvitse mitään kosketusta mihinkään. Pystyn myös aiheuttamaan orgasmin samalla metodilla kesken paskan seksin.

[/quote]

Tämä on nyt ot, mutta itse saan orgasmeja salilla (tai saisin, olen lopettanut niiden laitteiden käytön jossa se tulee väistämättä, koska en voi vaikuttaa siihen). Tämä tapahtuu erityisesti "takareisilaitteessa" (jalkojen koukistus mahallaan maaten), ja tulee jo parin toiston jälkeen, enkä tosiaan pysty pysäyttämään sitä. Ensimmäinen kerta tapahtui yllättäen, toisella kerralla halusin kokeilla että oliko se vain sen ensimmäisen kerran juttu (ei ollut), kolmannella kerralla ajattelin että pistän pienet painot ja lopetan ennen kuin se tulee (en ehtinyt), ja sen koommin en ole laitetta käyttänyt. Harmi, koska se on mielestäni niin hyvä takareisille. Enkä mä siellä laitteessa oo voihkinut, oon yrittänyt selvitä tilanteesta muiden huomaamatta. 

[/quote]

Mä haluan kanssa tän kuntosalilla käynti on pakkopullaa Mulle.

Vierailija
374/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Taitaa olla tuo absoluuttinen sävelkorva haluttua kamaa! Sitä kun ei voi feikata edes, kuten älykkyyttä ehkä jotenkin.

Eikö tuo ominaisuus ole kun lisäbonus muusikoille, jos heillä se on, kun jos ei ole?

Sinulla jolla se on, oletko joutunut kateuden kohteeksi?

[/quote]

Voi sen feikata sellaiselle, joka ei tiedä musiikista yhtään mitään, luulisin :) Tapasin kerran yhden kammottavan limaisen äijän, joka leuhki sävelkorvallaan, jota ei siis ollut edes auttavasti. Hän liukui tyylikkäästi toiseen aiheeseen kun kerroin olevani ammattimuusikko... Hih.

Ei kai tästä kukaan kateellinen ole ja miksi pitäisi? Tästä on todellakin hyötyä erityisesti pianistina (pystyn säestämään korvakuulolta minkä biisin vaan), ja klassisessa musiikissa tämä auttaa oppimaan kappaleet nopeammin, koska niiden rakenne jää heti päähän.

Haittana on se, etten voi kuunnella taustamusiikkia koska korva "tarttuu" siihen heti enkä voi keskittyä mihinkään muuhun. Siksi meillä onkin kotona hiljaista. Miesparkani :(

Hauska hyöty tästä on se, että voin päässäni säveltää variaatioita vaikka imurin äänestä. Jos imuri "soi" korkeudelta h, niin lauleskelen imuroidessa improvisoitua h-mollisinfoniaa :D

Vierailija
375/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän äärimmäistä fyysistä ja psyykistä kipua hajoamatta. Tiedän asian valitettavasti pitkästä kokemuksesta. Luullakseni en esim. tunnustaisi mitään vaikka minua kidutettaisiin kuolemaan asti. En tosin voi mennä vannomaan.

Samoin voin jossain tilanteessa venyä älyllisesti sellaiselle tasolle, ettei se ole normaalitasoani tai osata yhtäkkiä jotain kieltä täysin sujuvasti. Pystyn siis nostamaan mielestäni sellaista tietoa/osaamista, jonka olen kuullut vaikka 30 vuotta sitten yhden kerran. Pystyn palauttamaan mieleeni videokuvan tarkkuudella tilanteita. Voin saavuttaa jossakin asiassa hyvin nopeasti todella hyvin osaamisen ja kadottaa sen yhtä nopeasti. Tarvittaessa sen voi palauttaa.

Ymmärrän ihmisistä ja heidän historiastaan lyhyen keskustelun jälkeen todella paljon, ehkä enemmän kuin he itse.

Pidän kaikki nämä kyvyt salassa, koska haluan sulautua joukkoon.

Vierailija
376/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pahus, en vieläkään osaa lainata tekstiä kännykällä, pahoittelen! Terv. Abs-korva

Vierailija
377/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen albiino

Vierailija
378/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla, kuten ap:llakin, ei ole synnynnäisesti lainkaan viisaudenhampaita. Ominaisuus on melko harvinainen.

Lisäksi toinen silmäni on vihreä ja toinen ruskea eli minulla on synnynnäinen silmien heterokromia. Vihreässä silmässä on huomattavan paljon kirkasta keltaista (sic).

Vierailija
379/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eristäytynyt introvertti mielisairas paskapää. Sisimmässäni kuitenkin pidän muista ihmisistä, joten kärsin todella paljon itse aiheuttamastani yksinäisyydestä.

Vierailija
380/512 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:58"]

Kestän äärimmäistä fyysistä ja psyykistä kipua hajoamatta. Tiedän asian valitettavasti pitkästä kokemuksesta. Luullakseni en esim. tunnustaisi mitään vaikka minua kidutettaisiin kuolemaan asti. En tosin voi mennä vannomaan.

Samoin voin jossain tilanteessa venyä älyllisesti sellaiselle tasolle, ettei se ole normaalitasoani tai osata yhtäkkiä jotain kieltä täysin sujuvasti. Pystyn siis nostamaan mielestäni sellaista tietoa/osaamista, jonka olen kuullut vaikka 30 vuotta sitten yhden kerran. Pystyn palauttamaan mieleeni videokuvan tarkkuudella tilanteita. Voin saavuttaa jossakin asiassa hyvin nopeasti todella hyvin osaamisen ja kadottaa sen yhtä nopeasti. Tarvittaessa sen voi palauttaa.

Ymmärrän ihmisistä ja heidän historiastaan lyhyen keskustelun jälkeen todella paljon, ehkä enemmän kuin he itse.

Pidän kaikki nämä kyvyt salassa, koska haluan sulautua joukkoon.

[/quote]

Ja tapani mukaan kerroin vain pintaraapaisun harvinaisista ominaisuuksistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi