Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on tartuttanut minuun sukupuolitaudin.

Vierailija
18.01.2006 |

Tuntuu sanoinkuvaamattoman pahalta. Ilmeisesti meidän suhteemme ei ole merkannut hänelle niin paljon, että viitsisi vieraissa käydessään edes käyttää kumia. Itse sanoo, että tauti on ollut hänellä jo ennenkuin tapasimme ja nyt uusiutunut itsestään. Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta. En tiedä mitä uskoa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla löytyi papa-tuloksista pari vuotta sitten kondylooma. Kumpikaan ei ole 100% varmuudella pettänyt. Yhdessä on oltu 8 vuotta. Muiden kanssa en ole koskaan ollut sängyssä. Terkkari syytti heti miestä, minä juoksin yksityiselle gynelle kauhuissani. Siellä aivan ihana lääkäri selvitti asian, kondylooma voi tarttua mistä vain tai olla piilevänä kauankin. Kaikilla ei oireile mitenkään. Terkkareiden/lääkäreiden tiedot eivät kuulemma aina ole ajantasalla... Kaverillani kävi aivan samoin, eipä käydä enää paikallisessa TK:ssa näissä merkeissä. Hoidon sain naisten polilla, nyt viimeisessä tarkastuksessa kaikki hyvin.

Vierailija
22/31 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo jutelleet?

-2-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, että tarttuuko se muutakin tietä kuin seksissä.

Vierailija
24/31 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli aiheuttanut syövän esiasteita!!! Kannattaa käydä lääkärissä säännöllisesti.

Vierailija
25/31 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin hoidetaan, esim. penslaamalla, voiteilla, jäädyttämällä, laserilla ym....

Otahan asiosta selvää!

Vierailija
26/31 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ollut pettänyt kunnes lekurikin kertoi sille faktoja kyseisestä taudista

Vierailija
27/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se hoidettiin ja olin terve monta vuotta. Mutta mulle puhkesi uudestaan kun olin nykyisen mieheni kanssa. Hän kyllä ihmetteli suuresti mistä olin taudin saanut, mutta ei kylläkään syytellyt pettämisestä lainkaan tms. Eli toisinsanoen, mullakin oli monta vuotta rauhallinen vaihe ennenkuin tuli uudestaan. Enkä tosiaankaan ole ollut kuin oman mieheni kanssa kaikki nämä 11 vuotta mikä ollan yhdessä oltu. Onneksi ei tarttunut mieheeni, ainakaan vielä.

Vierailija
28/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tauti oli minulla ennenkuin tapasin nykyisen mieheni.

Vierailija
29/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tiedetään siitä että neitsyilläkin on ko. tautia havaittu.

Vierailija
30/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nimittäin ei ollu juuri mitään kosmeettista haittaa kondyloomasta...mutta solumuutoksia oli, joita hoidettiin laserilla ja hyvä että hoidettiin koska muuten voipi kehitttyä syöväks. kattos ku sitä kondyloomaa on monta eri " lajiketta" ja siinä yhdessä tulee niitä sieniä alapäähän...sä varmaa tarkotit sitä!!!! Ei kannata leikkiä viisaampaa kun on...edes AV:llä;)

Vierailija
31/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkujärkytyksestä selvittyäni ja faktatietoa luettuani uskon nyt täysin mieheni puheisiin. Minulla ei ole ollut mitään käsitystä sukupuolitaudeista ja siitä, että jotkut niistä voivat hoidosta huolimatta uusiutua pitkänkin ajan päästä.

Tarkemmin ajatellen on vaikea kuvitella, missä välissä mies olisi edes ehtinyt pettämään, kun on suurinpiirtein kaiken vapaa-ajan perheen kanssa. Ja VAIKKA olisikin, niin sen verran hyvänä on pitänyt minua nämä vuodet, etten irti päästä :) ap