G: Ärsyttävin radiojuontaja
Kuka/ketkä on mielestäsi ärsyttävimmät tai muuten vain huonoja radiojuontajia mielestäsi? Miksi näin?
Nrj: Renne Korppila, itseään täynnä oleva ihminen. Nariseva ääni ja jutut monesti kaksimielisiä. Puistattava ilmestys muutenkin.
Voicella päiväjuontaja Marianne Tuominiemi on ihme kikattelija. Ärsyttää sellainen puhetyyli, joka kuulostaa kuin juuri olisi purskahtamassa nauruun. Ja lopettaa ne kappaleet silleen hienosti kesken, sitten puhuu ja kappale loppuun. Samat maneerit.
Radio Helsingissä monet juontajat ovat aivan kuin jossain pöllyssä.
Kommentit (231)
Kauheimmat juontajat viimeisen 5 vuoden aikana:
Arttu Harkki = sovinisti,nauraa omille jutuilleen,aina itse oikeassa
Lauri Kottonen = määkivä ääni,typerät jutut
Jenni Aleksandrova = pakko vaihtaa kanavaa,ääni käy hermoon,teennäinen
Marianne Tuominiemi, oli Voicella aamupäivä ja päivä juontajana toivottavasti en enään koskaan kuule tämän juontoja radiosta millään kanavalla. "Itte riittonen tyyppi" . Ennen vanhaan sanottiin , että räkänokastakin mies tulee, (nainen) tulee. Mutta ei turhan ei turhan naurajista tai höröttäjistä.
Jenni Aleksandrova= ääni ei vaan sovi radioon. Nariseva matala ääni
Sari Seppälä = pakko vaihtaa kanavaa...
Jone Nikula = ei vaan toimi!
Arttu Harkki = ei ei ei
Janne Virtanen= radiossa?? huoh
Maria Leppänen
Oku Luukkainen & Retroperjantai
Anssi Honkanen
niitä ei kuuntele erkkikään
Se l-vikainen mies Suomipopilla Aamulypsyn jälkeen
Suomipopin Juha perälä! Ääk mikä myötähäpeä joka kerta kun peris avaa suunsa.. "Hauskempien aamujen puolesta" not! Niissä jutuissa ei ole mitään hauskaa ja kerta toisensa jälkeen puhuu vain alapääjuttuja. Taustalla komppaillen Peris menee, mutta ei muuten äänessä.
Vierailija kirjoitti:
SuomiPOPin Aamylypsyn juontajista, Annia en jaksa kuunnella kun se räkättää isoon ääneen muiden puheen päälle. Muuten olis ok.
Annille ääni tässä kisassa. Kakkonen Anna Perho nykyään.
Vappu Pimiä. Sitä kalkatusta ja räkätystä ei kuuntele vanha erkkikään vapaaehtoisesti. Tuollaisella äänellä ja puhetyylillä ei vaan ole rahkeita puhetyöläiseksi. Opettelisi ensin edes hengittämään ilman ähkimistä.
Jaajo. Ei tähän edes voi vastata mitään muuta.
Terveisin Naispelko23
YleX etusivun Reetta. Vaahtoaa vaahtoaa ja paasaa....
Jaajo Linnanmaa. En ymmärrä miksi häntä hehkutetaan mediassa, koko ohjelma vaan täynnä Jaajon muka-hauskoja juttuja ja itsensä kehumista. Hyvä kun muille antaa hetkeksikään puheenvuoroa. Vaihdan kanavaa joka kerta kun kuulen Jaajon äänen.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina Komulaisella on mun makuun liian "kova" ja "terävä" ääni. En osaa selittää.
Tiedän mitä ajat takaa, sen ääni on oikeastaan just sellainen millainen radioääni ei saa olla. Sen ääni ei ole millään tavalla miellyttävä. Lisäksi se HUUTAA ihan liikaa, ruma rytmi ja tyyli sen puheessa.
Ylen Riikka Porttila. HAAH-HAAH-HAAH...!
NRJ:n aamun Viki ja Köpi. Aivan ala-arvoisen huonoja juontajia ja ensimmäisiä, joita en kerta kaikkiaan PYSTY kuuntelemaan (aluksi yritin). Niiden äänet, juttujen aiheet, tapa kertoa ne jutut, nauru jne, voi yök. Ehkä pahinta ovat niiden tekemät laulut.
Ottaisin kuulkaas riemusta kiljuen takaisin Rennen, Tuijan ym. "inhokin".
Viki ja Mäkkäri Ylexin aamussa toimi, Viki ja Köpi Nrj:llä ei. Köpi ei vaan sovi radioon. Yöh!
Nykyinen Ylexin aamukin toimii, samuli ja joku?
No enemmän kuin äänensävystä pitäisi todellakin olla huolissaan siitä juontajien puheen sisällöstä!
Aamusta alkaen änkyttäen, hohottaen ja kihittäen käsitellyt aihepiirit ovat itseään toimittajiksi kutsuvien minä-minä-minä ja miten elän banaalia pikku elämääni, kännäys, sekä ihmisen takalisto ja sen toiminta ulostuksessa ja seksissä.
Ja sitten nämä itseään toimittajiksi (sic) kutsuvat välillä intoutuvat oikein yhteiskunnalliseen keskusteluun, jossa vilauttelevat lähinnä omien tietojensa ja ymmäryksensä puutteita.
Vierailija kirjoitti:
en pidä enää SuomiPOPin Aamylypsyn juontajista, eli Jaajosta, Annista ja oliko se kolmas nyt Juha. Aiemmin pidin, enää en jaksa kuunnella, olen ehkä kasvanut yli niistä jutuista, tai sitten vaan kyllästyin aikoinaan, ohjelma ei tuntunut kehittyvän yhtään. Olen yrittänyt kuunellaa nyt tauon jälkeen uudelleen, mutta en kestä sitä enää ollenkaan. (Ja huom, ihmisinä ovat varmaan ihan ok, tämä on arvio vain heidän ohjelmastaan).
Kuuntelen aamuisin (työmatkalla) joko Aalto tai Novaa, vähän jutuista riippuen vaihtelen kanavaa, RadioRockia aamu- ja iltapäivällä (töissä), kaikki juontajat ovat minusta ok.
Mulla ihan sama, en jaksa yhtään Jaajoa ja sen alatyylisiä juttuja! Aallon dynastia on ihan paras Kimmo ja Anna mahtavia!
Liekin ääni on kuin hinkkaisi kahta Styrox-palaa hieroisi vastakkain.
Miten kukaan ei sano Taavi Salmivaaraa, meni vissiin Ylelle. Niin mukanokkelat, tylsät jutut ja jatkuvat huokailut.
Toivottavasti en koskaan enään kuule sitä ainakaan, radiossa. On siinä ihme ihminen nauraa ennen kun kerkiää sanansa loppuun. Ennen vanhaan sanottiin, että räkänokastakin mies tulee, (nainenen) tulee. Mutta ei turhan naurajista tai höröttäjistä.