Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ärsyttävin radiojuontaja

Vierailija
11.04.2013 |

Kuka/ketkä on mielestäsi ärsyttävimmät tai muuten vain huonoja radiojuontajia mielestäsi? Miksi näin?

Nrj: Renne Korppila, itseään täynnä oleva ihminen. Nariseva ääni ja jutut monesti kaksimielisiä. Puistattava ilmestys muutenkin.

Voicella päiväjuontaja Marianne Tuominiemi on ihme kikattelija. Ärsyttää sellainen puhetyyli, joka kuulostaa kuin juuri olisi purskahtamassa nauruun. Ja lopettaa ne kappaleet silleen hienosti kesken, sitten puhuu ja kappale loppuun. Samat maneerit. 

Radio Helsingissä monet juontajat ovat aivan kuin jossain pöllyssä.

Kommentit (231)

Vierailija
141/231 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti ärsyttävin on Minna Kuukka! Muistan kuinka hän mietti todella pitkään, että jos minä olen raskaana ja samalla isäni uusi vaimo on raskaana, niin mitä nämä syntyvät lapset ovat toisilleen? Pitkän pohdinnan jälkeen hän tuli siihen tulokseen, että ovat serkkuja keskenään. AARRGGHH, tyhmä kuin saapas.

Vierailija
142/231 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 19:08"]

Jaajo. Pisteet meni hänen kertomansa koira seksi jutun vuoksi. Muutenkin yököttävän rivoa juttua. Toinen inhokki on Arttu Harkki. En tiedä mikä siinä ärsyttää, mutta kun töissä jouduin sitä joskus kuuntelemaan mua ihan puistatti.. Ja kolmannen huono juontaja palkinnon saa Anna Perho. Puhuu näppäriä juttuja, mutta liian aggressiivinen tyyli.

[/quote]

Harkki kuulostaa siltä kuin olisi ollut pahassa puutteessa vuosikymmeniä. Ärtynyt ja takakireä ja helkutin tylsä.

Mä pidän Jaajosta. Okei, jutut on välillä tooodella huonoja. Mutta Jaajo osaa juontaa sillä tavoin, että homma ei kuulostaa siltä, että nyt tässä tehdään radio-ohjelmaa. Ja Perälä on jotenkin liikkis, yliteini-ikäinen pikkkukylän poika, joka on vaihtanut lenkkarit converseihin ja kuvittelee olevansa luojan lahja maailman naisille. Voin niin kuvitella, kun se kääriytyy illalla sohvalle lakanoihinsa unille masu täynnä jauhelihaa. Äidillinen hoivavietti iskee päälle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/231 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 02:21"]Renne Korppila mainittu monesti täällä ja monissa muissakin ärsyttävin tyyppi-keskusteluissa. Miksei sitä hänen juontajakaveriaan koskaan? Tekevät kuitenkin samaa ohjelmaa. Vai ovatko kuitenkin erilaisia?
[/quote][quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 02:21"]Renne Korppila mainittu monesti täällä ja monissa muissakin ärsyttävin tyyppi-keskusteluissa. Miksei sitä hänen juontajakaveriaan koskaan? Tekevät kuitenkin samaa ohjelmaa. Vai ovatko kuitenkin erilaisia?
[/quote]
Erottaako ne toisistaan?

Vierailija
144/231 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 22:21"]

Välihuomiona mainittakoot, että Suomipopin Annin nauru on jotain maailman hienointa! Alkaa itteäkin naurattaa, kun Anni oikein hajoaa jollekin jutulle : D

[/quote]

Musta se taas on aina kuulostanut tekonaurulta. :D Meni pitkään, kunnes tajusin sen nauravan aidosti.

Vierailija
145/231 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapselliset ja aläpäähuumoria viljelevät ylex:n, nrj:n ja suomipopin juontajat.

Vierailija
146/231 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, Ari Hursti on niin OUTO! Sen jutut lähtee ihan lapasesta, joka kerta. Ei sovi Dynastiaan mielestäni yhtään. Ääni ja naama ovat ihan miellyttävät, mutta ne puujalkavitsit ja juttujen sisällöt herättää myötähäpeää.
.
Saako mies radiojuontajan palkkaa myös silloin kun ei tuuraa Annaa/Kimmoa? Tuntuu, että Jarkon lähtemisen ja Arin palkkaamisen jälkeen Anna ja Kimmo ovat aina vain kahdestaan äänessä (ja nyt ehkä ymmärrän miksi Arin rooli on niin minimaalinen) ja Ari käy puhumassa hetken vuoden nurmijärveläinen -äänestyskampanjasta, kuvaa jotain leffatrailereita metsissä, tekee instaan kuvamanipulaatioita, kokeilee katusoittamista ja muuta ei-juontamiseen-liittyvää toimintaa. Turha kolmas pyörä Dynastiassa.

Vierailija
147/231 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari Hursti on oikeastaan ihan ok. Ei tee bisnestä itsellään kuten Perho tai pomota kuin Vehviläinen.

Mutta ykkössijan vie Kuukka ja Enbuske. Kumpikin tosi kauhee ja negatiivinen.

Vierailija
148/231 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari "PÄLÄ" Seppänen Radio Nova.....Äkkiä muija pois radiosta,muuten Novalla hyvät radiojuontajat :)

Vierailija
149/231 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä radiotoimittajien nimiä, mutta jos toimittajalla on epämiellyttävä ääni, ei hänen sanomisiensa sisällöllä ole väliä, en vain voi yksikertaisesti kuunnella. Jollain kanavalla aamuisin kimitää stereotypiahomo, jota en vaan voi kertakaikkiaan sietää! Ainoa kanava jolta olen löytänyt miellyttäväääniset juontajat on radio ROCK, joten siedän sen vuoksi heidän typeriä juttujaan. Musiikki tosin on hyvää! Kuuntelen radiota lähinnä vain aamuisin työmatkalla.

Vierailija
150/231 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Aleksandrova.

Typerät jutut ja kuulostaa sille että sillä on nenä koko ajan tukossa. Bimbo.

Vierailija
151/231 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 10:09"]

Jenni Aleksandrova.

Typerät jutut ja kuulostaa sille että sillä on nenä koko ajan tukossa. Bimbo.

[/quote]

Korporaatio on aamuohjelmista paras. Jenni on ehkä vähän epävarma ja menee porukan mukana, mutta Heikelä ja varsinkin Harri Moisio on mies paikallaan. Selvää ministeriainesta!

Vierailija
152/231 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri samaa piti kysyä.....

mainoksia, mainoksia, mainoksia ja samat kappaleet pyörii + vielä päälle

kaikenmaailman idiooteille suunnatut aamushowt. hohhoijaa

Vierailija
153/231 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina Komulaisella on mun makuun liian "kova" ja "terävä" ääni. En osaa selittää.

Vierailija
154/231 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:42"]

Radio Rockin Heikelä, Linnanahde ja Nikula: muka-älykästä juttua punaniskapersuilta. Onneksi em kanavalla ei juuri rockia nykyään soiteta, niin ei tarvii kuunnella.

[/quote]Linnanahde ei ole Rockilla vaikuttanut enää vuosiin, ja Heikelä taitaa olla kovan linjan kokoomuslainen...

Itse sanon kamalimmaksi YleX:n juontajat. Joskus töissä joutuu tota pakosta kuuntelemaan, ja kaikki puhe mitä sieltä tulee on ärsyttävää paskaa, musasta nyt puhumattakaan. Ilmeisesti Tuomas Enbuske on äänessä myös radiossa, ja vaikka olen häntä onneksi välttynyt kuulemasta, kuuluu nimi ehdottomasti tälle listalle. Sama koskee Renne Korppilaa.

[/quote]

Mä olen jo tovin odotellut, koska se YlexIltapäivän jantteri siirtyy Aamupoikien tiimiin, jutut niiin samaa tasoa...

Vierailija
155/231 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nrj:n aamupoikien Elina. Mukahauskat jutut, ei oikeen sovi poikien kanssa samaan ohjelmaan. Ja yksin juontaessaan puhuu yhteen hengenvetoon. HENGITÄ NAINEN VÄLILLÄ.

Ja Nrj:n illan Jussi Ridanpää saa kanavan vaihtumaan valonnopeudella. En tajuu miten se voi olla Suomen suosituin iltajuontaja. Myös Jaajo saa aikaan saman reaktion. Mua ällöttää niitten molempien äänet :/

Vierailija
156/231 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 00:51"]

Ja Nrj:n illan Jussi Ridanpää saa kanavan vaihtumaan valonnopeudella. En tajuu miten se voi olla Suomen suosituin iltajuontaja. Myös Jaajo saa aikaan saman reaktion. Mua ällöttää niitten molempien äänet :/

[/quote]

On muuten wt-juontajia! ;D

Vierailija
157/231 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kamalinta mitä olen ikinä kuullut on nykyään joka maanantai klo10-13 radio helsingissä juontava keskenkasvunen ja huutava juontaja. Miksi täytyy huutaa! Puhuu kuin teinipoika, ei yhtään radiooon soveltuva ääni, sekoili sanoissa eikä  muista mistä oli puhumassa, ja huuteli musiikin päälle....ja valitettavasti en pystynyt vaikuttamaan siihen mitä kuunnellaan.. 3 tuntia täyttä kärsimystä

Vierailija
158/231 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT SULKEUTUI RADIO NOVA - HULLUA > JANNE VIRTANEN NOVAN AAMUSSA! MINNA PARKA OTAN OSAA SURUUSI!

Vierailija
159/231 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novaa yleensä kuuntelen, niin en niin muista kanavista tiedä. Mielelläni kuuntelisin Vehviläistä, mutta se karmea Perho pilaa ihan koko kanavan. Pimiän maiskutuksista en tykkää, maiskuttelee suutaan sanojen välissä, ärsyttävää!

Vierailija
160/231 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metron aamutiimi, niitä ei kerta kaikkiaan JAKSA kuunnella. Ihan käsittämättömän tonkköä "keskustelua" tyyliin

- Nyt on. Sitten lunta.

- Niin.

- Aika. Paljon.

- On. Kylmäkin.

- Mitäs. Teit. Eilen.

- Kaupassa. Kävin.

- Aha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi