Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****SYYSKEIJUT KESKIVIIKKOON*****

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Asun Ilomantsissa eli tunnin ajomatka Joensuuhun =ei juuri mitään. =)

Itseasiassa olen itse asunut kyseisellä lueella, josta sinä kirjoittelet niin vuosina 89-95,.. tai ainakin siinä hyvin lähellä. :) Olemmeko siis tuttuja mahdollisesti jo ennestään??

Asiaa pitää tutkia.. ;)

Tintti rv4+4

Vierailija
42/52 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttekohan te siitä alueesta, jolla minäkin olen asunut 92-94 ja 96-97. Yritän nyt kysyä näin, ettei ihan koko Suomi ymmärrä, eli onko alueella Lautasuon koulu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvinkin sinnepäin, mutta oma asuma-alueeni oli siitä vielä parit kilometrit Kuopioon päin siinä ' montun' vierellä,.... ;o)

Ja Honkia jokapuolella,.. :) Sekä lampi,..

Vierailija
44/52 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mekin asuttiin (montun ja laitoksen välimaastossa), mutta siis lautasuolla käytiin koulua. Minkä ikäinen olet? Voisinkohan mä tuntea sut....

Vierailija
45/52 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei sit varmaan tunneta...

Vierailija
46/52 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että tänne tuli tuttujakin! Kirjoiteltiin joskus syksyllä molemmat trupliin! Ilmeisesti nykyään kuttuja?

En jaksanut sitten enää sinne kirjoitella, kun alkoi tämä vauva homma tulla pakkomielteeksi =(

Jätin vähäksi aikaa kaikki keskustelupalstat, mutta nyt back!

Täällä on ihana keskustella muiden kanssa, jotka on samassa pisteessä kuin minä =)

Sain muuten juuri äsken pikkuserkulta tekstarin, että heille oli perjantaina syntynyt pieni tyttö!!

Ja nyt jänskätään kälyn raskautta, LA 1.2. =)

Vierailija
47/52 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon myös sinulle! Sun nikkisi on mulle myös tuttu ja tiedän että olen lueskellut viestejäsi. En muista kuitenkaan ollaanko oltu samassa pinossa aiemmin. Mun viimeisin keskenmeno on 9/05.

Ihana juttu että sun vauveli oli isompi viikkoihin nähden. Se helpottaa stressiä. Mä olen nyt tässä illan mittaan saanut itseni vähän hermostumaan kun tajuntaan iski että mitta vastasi 7+0. No ei siinä ole kuin pari päivää eroa ja lääkäri oli kyllä tosi luottavainen että kaikki on hyvin. Niin ja kyllähän mä tiedän ettei noi mittaukset ole niin tarkkoja ja yhden millin heitto jo muuttaa tulosta. No ei auta täytyy yrittää unohtaa pelko ja mennä vaan päivä kerrallaan eteenpäin. Mulla on seuraava aika varattuna yksityiselle 10+ viikolle.

Joku päivä kun on enemmän aikaa niin voisin tullakin kirjoittelemaan myös ex-haahuihin ja lukemaan teidän mietteitä.

Oikein onnellista odotusta myös sinulle!

rv 7+2

Ps. kiva etten ole ainut 60-lukulainen ;)

Vierailija
48/52 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä jo monena päivänä lueskellut tätä keijujen pinoa, mutta nyt ehdin vasta kirjoittamaan pikasesti.

Eli toista täällä odotellaan. Esikoinen pian 10kk.

Erittäin hyvin olen jaksellut, ei pahaa oloa yms. Sellaset olen huomannut, että hajuille olen tosi herkkä nyt ja joskus ruoka ällöttää.

Mulla la 20.9 (?)

Meitä onkin sitten monta isoa kesä masua liikenteessä :)

T:Happymother 6+0!?

PS: Esikoista odotin kesä-maaliskuu eli talvisaikaan. Nyt siis ihan erilainen tilanne, jännää!

Vierailija
49/52 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä pinossa on eri ikäisiä naisia. Ja kaikki suunnilleen samassa " odotustilassa" . Ja ihana kuulla, että Typolla ja Neronjalla oli ultrissa näkynyt jo masuasukit. Onnea teidän odotukseen ja kaikkea hyvää, kuin myös kaikkien muidenkin syyskeijujen odotukseen!

Varasin itselleni jo alkuraskauden ultran yksityiseltä melko varhaiseen vaiheeseen eli 7+5. Toivottavasti saisi selvyyden siitä, onko vatsassa eloa. Mitään oireitä ei mihinkään suuntaan ole, ja se vähän ihmetyttää. Mutta parin viikon päästä jotain toivottavasti selviää.

Myttö, edelleen 5+5

Vierailija
50/52 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnu81: mieheni on ikäisesi ja asunut samalla suunnalla kuin sie ja käynyt (muistaakseni) Lautasuon koulua. Ja ite olen asunut elämäni ekat 16,5v kyseisen taajama-alueen " pääpaikassa" eli kirkonkylällä. Menipä mutkikkaaks selostus. Ollaankohan me oltu yläasteella samaan aikaan? En enää muista tekstistäs, asuitko ya-aikana vielä sillä suunnalla.

Tervetuloa miunkin puolesta kaikki uudet keijut :)

Meillä ei oo ollu mitään työnimiä masuille. Tai no esikkoa taisin kutsua jossain vaiheessa Papuksi. Vauva-nimitys on ollut molemmilla se suosikki, ei taija olla oikein mielikuvitusta.

-piias- rv 6+2

Vierailija
51/52 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutultapa kuulostaa nuo paikan kuvauksenne, sielläpä sitä Lautasuon kupeessa :) Meiltä pankille matkaa 200m.

Ennen asuttiin myös siellä Montun maastossa, ihan kioskin vastapäätä. Ne oli vuosia 97-2000 eli hyvinkin olemme saattaneet törmäillä, SyksyäOdotellen! Kotoisin olen kuntamme kolmannesta taajamasta, joka sijaitsee Kuopiontien varrella, joten voi olla ettei yläastekaan satu samaksi. Pesäpalloa tuli hutkittua joskus nuorena tyttönä kovastikin Viu:ssa, liekö sulla ollu sama harraste? Sitä kautta vois vaikkapa muistaakin!

Suosittu taajama tämä ;)

Olenkin huomenna menossa PKKS:lle katsastamaan onko siellä sykettä ja elämää...pitäkäähän peukkua, ei mahda uni tulla ensi yönä...

Minjuska, yhä 7+1

Vierailija
52/52 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt päivän mittaan lukemassa viestejä, mutta armoton huono olo, sellainen jatkuva etova yök-olo ja väsymys jatkuu joten omat kirjoittamiset jää nyt minimiin. Kuiteskin hassua, että aina näin iltaa kohti vointi paranee ja nyt on jo ruokahaluakin. Aikaisemmilta raskauksilta en voinut näin huonosti, väsymys kyllä vaivasi silloinkin. Paheneekohan raskausoireet uuden vaavin myötä? Kotona on siis kaksi vilkasta tytöntaaperoa, joten ei tässä voi paljon kärvistellä. Toivon totisesti, että alkais tää olo helpottumaan, puuh! Itse odottelen vielä kärsivällisesti tuota ekaa neuvola-aikaa; toivon mukaan joskus viikolla 10+. Pikkukakkosen raskausaika on vielä tuoreessa muistissa niin eipäs ole vielä niin kiire nlaa. Ja sama terkka on tosiaan lastenneuvolan puolella, että tietää kyllä meidän taustat yms. Ekojen sydänäänten kuuleminen on tosi herkistävä ja unohtumaton kokemus, ja siihen lasken kyllä päiviä. Masukkia kutsumme nimellä Tiitiäinen.

Mutta nyt nukkumaan. Terkuin ViDal ja Tiitiäinen rv 6+