Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marrasmasut pinoon;D

22.05.2007 |

Haa, ehdinpäs kerrankin aloittamaan pinon;) tai sitten luin huolimattomasti aloitukset..no mutta hyvää päivää kaikille marraskuulle la:n saaneet!!!!

Ummetus vaivaa täällä kyllä (olipas kiva aloitus:) ) ja paineet on 100/66 että huimaa roimasti.

Eilen meinasin pyörtyä terveyskeskuksessa kun pojan otsaa mentiin paikkailemaan, pelästyin varmaan sitä piikkiä millä hoitsu liimaa laittoi, luulin että hän neulalla pistää avohaavaan vaan eipäs niin tehnytkään kun pudotti liimaa suoraan haavaan, mutta muuta ei tarvittu, korvissa surisi ja näkö alkoi lähteä, lämmin aaltomainen tunne levisi koko kroppaan, hyvä äiti;)..onneksi poika (4v.) ei oikeestaan reagoinut mitenkään, katseli vain.

Hoitaja viilenteli meikäläistä kylmillä pesulapuilla ja olo koheni, oli ensimmäinen kerta mulle tuo pyörrytysolo. Olenhan minäkin ihmisiä pistänyt ammatissani ja vaikeita palovammojakin hoitanut, mutta nyt on jotenkin piikkikammo alkanut vaivata. Harmi, olen säännöllinen verenluovuttajakin harvinaisen veriryhmäni takia (koko ajan on verenimijät ovella:) ) nyt vaan piikin näkeminenkin on kauheeta. Tylsää. Onneksi nykyinen työ ei ole enää pistämisestä kiinni.

Minkä verran teille on painoa tullut? Nyt mulla on rv 15+3 ja n. 3kg tullut painoa, olenkin sitten loppuvaiheessa taas kauhia tynnyri:) Esikoisesta tuli 19kg ja pikku2:sta 18kg, ja kovan työn takana oli kilojen saaminen pois. 2 jäi, ne sai jäädä, armoa armoa armoa....mutta nyt ei ole suklaati maistunut, omenat vain, ja niitä meneekin kilokaupalla.

Selkä kipuilee jonnin verran, vaikka on uusi hyvä sänky, mutta selkä onkin leikattu 2 kertaa, että ei se ihan nyyberi ole enää, toki parempi kuin ennen leikkauksia mutta ainahan se etupainopaulana olo vähän selkää kuormittaa.

Mua vaivaa jokin kummallinen siitepölynuha, mitä lääkkeitä ootte käyttäneet? Käytättekö ihan apteekin käsikauppatavaraa vai pyysittekö lääkärin reseptin?

Oletteko jo hankkineet (lue:uskaltaneet) vauvan tykötarpeita: vaunut, sängyn ym.? Vai jotakin pientä niinku minä, kestovaippoja ja helistimiä..

Tässä oman navan asiat tällä kertaa, aurinkoisia säitä kaikille!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ehdit siis sillä aikaa kun minä rustasin maratoonia:)..mites nämä sais yhistettyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla