Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen jää miehettä?

Vierailija
10.04.2013 |

Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat miehettä, vaikka haluaisivat miehen?

Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen miehen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne naiset, joista miehet eivät kiinnostu.

Kommentit (751)

Vierailija
201/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehettömien naisten kohdalla ole usein kyse nimenomaan siitä, että he eivät syystä tai toisesta ole uskaltautuneet tai pystyneet vakavaan suhteeseen.  Eivät läheskään kaikki "yksinäiset" naiset ole yksin sen takia, etteivät olisi kelvanneet kenellekään.  Miettikää vain, kuinka paljon rumia ja epämiellyttäviä naisia on naimisissa...

Vierailija
202/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 19:10"]

Eiköhän miehettömien naisten kohdalla ole usein kyse nimenomaan siitä, että he eivät syystä tai toisesta ole uskaltautuneet tai pystyneet vakavaan suhteeseen.  Eivät läheskään kaikki "yksinäiset" naiset ole yksin sen takia, etteivät olisi kelvanneet kenellekään.  Miettikää vain, kuinka paljon rumia ja epämiellyttäviä naisia on naimisissa...

[/quote]

Tai ihan vapaaehtoisesti eivät ole halunneet jakaa elämäänsä miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei koskaan kukaan lähesty, ei edes kännissä baarissa. En tiedä miksi, omasta mielestäni olen ihan tavallinen. 

Toisaalta kun kaikkien kaverien miehet on olleet uskottomia ja aiheuttaneet surua ja eroja, niin mietin, että onkohan parempi näin... Haluaisin suhteen, mutta en tulla petetyksi, enkä ole varma, onko ensin mainittu edes mahdollista ilman tuota toista. Ehkä on parempikin, ettei miehet kiinnostu. Eipä kukaan sitten satutakaan. 

Vierailija
204/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 19:10"]

[/quote]

Minä ainakin pelkään vähän kaikkea. Ensimmäinen ja ainoa poikaystäväni oli hirveän kriittinen, hän arvosteli kaikki sanomiseni ja tekemiseni ja varsinkin ulkomuotoni, eikä ollut tyytyväinen mihinkään. Se oli raskasta ja tuskallista, enkä halua kokea sitä uudelleen. Minun päässäni mies on olento, joka ihan hirveän rankasti arvostelee jokaista virhettä ja haukkuu ja pilkkaa sitä. Ja poikaystäväni sai minut myös tuntemaan itseni niin vääränlaiseksi ja arvottomaksi. Hän aina sanoi, ettei kukaan muu mies voisi huolia minunlaistani ja uskoin siihen pitkään. Minusta tuntuu oudolta, kun naiset sanoo täällä, ettei miehet ole niin armottomia ulkonäön ja seksin ja muun suhteen, kuin monet pelkää, mutta kyllä jotkut miehet ovat. Varmaan aika monetkin. Suhde loppui miehen uskottomuuteen, mikä on toinen asia, mitä en halua kokea uudelleen. On minua joskus kysytty uloskin, mutta en osaa edes kuvitella miehen tai suhteen olevan muunlainen kuin entisen poikaystäväni kanssa, enkä halua, että minua enää kohdellaan niin. 

Vierailija
205/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 16:27"]

Olin lihava nuorena ja pitkään aikuisenakin, vaaka ylitti pahimmillaan jopa 100 kiloa. Kukaan ei ollut koskaan silloin kiinnostunut. Sitten kun laihduin, kiinnostusta kyllä alkoi olemaan, mutta vaatteiden alla oli muistona läskeistä löysää ihoa ja raskausarpia, joten en voinut sanoa kyllä kenellekään. Minulla on maine, etten huoli ketään ja että olen nirso, mutta totuus on, että suurin osa minua lähestyneistä olisivat kyllä minulle kelvanneet. Minä vain en olisi kelvannut heille, jos he olisivat tienneet totuuden.

[/quote]

Laita kuva niin Av-raati arvioi, oletko oikeasti ruma vai vain päästäsi vialla.

Vierailija
206/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 19:26"]

Minua ei koskaan kukaan lähesty, ei edes kännissä baarissa. En tiedä miksi, omasta mielestäni olen ihan tavallinen. 

Toisaalta kun kaikkien kaverien miehet on olleet uskottomia ja aiheuttaneet surua ja eroja, niin mietin, että onkohan parempi näin... Haluaisin suhteen, mutta en tulla petetyksi, enkä ole varma, onko ensin mainittu edes mahdollista ilman tuota toista. Ehkä on parempikin, ettei miehet kiinnostu. Eipä kukaan sitten satutakaan. 

[/quote]Aika usein julkaistaan erilaisten tutkimusten ja "tutkimusten" pohjalta lukuja siitä, minkä suuruinen prosentti miehistä tai naisista pettää puolisoaan. Ikinä en muista sentään väitetyn, että kaikki pettävät. Meinasin ensin vastata tähän että eivät kaikki miehet petä, esimerkiksi minun, mutta sitähän ei tällä palstalla voi sanoa herättämättä valtavaa raivoa sekä petetyissä että pettäjissä :-D. Joka tapauksessa sinä kyllä huijaat nyt itseäsi tuolla jutulla.

Vierailija
207/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 19:38"]

Minä ainakin pelkään vähän kaikkea. Ensimmäinen ja ainoa poikaystäväni oli hirveän kriittinen, hän arvosteli kaikki sanomiseni ja tekemiseni ja varsinkin ulkomuotoni, eikä ollut tyytyväinen mihinkään. Se oli raskasta ja tuskallista, enkä halua kokea sitä uudelleen. Minun päässäni mies on olento, joka ihan hirveän rankasti arvostelee jokaista virhettä ja haukkuu ja pilkkaa sitä. Ja poikaystäväni sai minut myös tuntemaan itseni niin vääränlaiseksi ja arvottomaksi. Hän aina sanoi, ettei kukaan muu mies voisi huolia minunlaistani ja uskoin siihen pitkään. Minusta tuntuu oudolta, kun naiset sanoo täällä, ettei miehet ole niin armottomia ulkonäön ja seksin ja muun suhteen, kuin monet pelkää, mutta kyllä jotkut miehet ovat. Varmaan aika monetkin. Suhde loppui miehen uskottomuuteen, mikä on toinen asia, mitä en halua kokea uudelleen. On minua joskus kysytty uloskin, mutta en osaa edes kuvitella miehen tai suhteen olevan muunlainen kuin entisen poikaystäväni kanssa, enkä halua, että minua enää kohdellaan niin. 

[/quote]MIksi lannistua yhdestä kokemuksesta? Jos pelkäät, pelaa vaikka varman päälle ja ryhdy seuraavaksi suhteeseen sellaisen tyypin kanssa, jolla ei ole varaa huomautella sinulle vaikkapa ulkonäöstä tai seksistä. Mies joka ei ole itsekään mikään adonis, ja joka vaikkapa ei ole seksuaalisesti kovin kokenut. Miehetkin seurustelevat joskus ensimmäisen kerran. Normaalisti en suosittelisi kokemattomiin ryhtymistä, mutta ehkä sellaisen kanssa uskaltaisit paremmin?

Vierailija
208/751 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 22:36"]

No tehdään kompromissi. Vastaan aika hyvin tätä: http://www.weight-loss-forums.com/fitness/will_i_have_loose_skin paitsi että olen laihempi kuin tuo kuvan nainen. Myös rinnat roikkuu vastaavasti ja allit myös. Täällä lisää kuvia, jos kiinnostaa: https://www.google.fi/search?hl=en&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1567&bih=777&q=loose+skin&oq=loose+skin&gs_l=img.3..0l10.4720.6036.0.6615.10.8.0.2.2.0.169.839.2j5.7.0...0.0...1ac.1.11.img.fTxkN-j00rY#imgrc=_

Joten ymmärtänet nyt tilanteeni, vai mitä? :)

[/quote]

En ymmärrä. Eihän tuollaisen takia tarvitse viettää koko elämäänsä yksin! Eikä kaikki miehetkään mitään adoniksia ole.

[/quote]

Minäkään en ymmärrä! Pikkujuttu moneen muuhun ongelmaan ja asiaan verrattuna. Mies, jolle et kelpaa tuollaisena ei ole sun arvoinen. Mene uimahallin saunaan katselemaan kanssasiskojasi. Aika moni heistä on suhteessa, vaikka vastaavia vikoja löytyy. Ja osa niistä suhteista on onnellisia!

[/quote]

Mihinköhän verrattuna tuo on pikkujuttu? Käyn uimassa melkein joka päivä ja en ole koskaan nähnyt edes vanhusta, jonka iho roikkuisi yhtä paljon. 

Ymmärrän, että haluatte kannustaa ja olla kilttejä ja arvostan sitä kyllä, mutta todellisessa maailmassa miehillä on aika kovat kriteerit tavallisenkin naisen suhteen, joten shar peitä ei huoli kukaan. 

[/quote]

mihin verrattuna pikkujuttu? No ainakin rankkoihin mt- ongelmiin, todella ilkeään ja häiriintyneeseen luonteeseen jne. Elän mielestäni ihan todellisessa maailmassa ja tunnen paljon miehiä. Erilaisia sellaisia. Osalla on hurjat vaatimukset, mutta vain osalla. Niinkuin osalla naisistakin on mitä miehiin tulee: huipputyö, kaikki hiukset tallella, rahaa, iso lihakset, täydellinen tyyli jne. Mutta sitten ovat ne tavalliset miehet, joilla on tavalliset vaatimukset. Ja joista moni on tosi ihana. Usko mua, olen työni takia tutustunut todella erilaisiin miehiin eri puolilta maata ja eri ammattiryhmistä ja ikäluokista ja uskon, että moni heistä viis veisaisi jostain roikkuihosta kun saisi hymyileän ja naisellisen kumppanin, joka välittäisi heistä!

Vierailija
209/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 19:38"]

[/quote]MIksi lannistua yhdestä kokemuksesta? Jos pelkäät, pelaa vaikka varman päälle ja ryhdy seuraavaksi suhteeseen sellaisen tyypin kanssa, jolla ei ole varaa huomautella sinulle vaikkapa ulkonäöstä tai seksistä. Mies joka ei ole itsekään mikään adonis, ja joka vaikkapa ei ole seksuaalisesti kovin kokenut. Miehetkin seurustelevat joskus ensimmäisen kerran. Normaalisti en suosittelisi kokemattomiin ryhtymistä, mutta ehkä sellaisen kanssa uskaltaisit paremmin?

[/quote]

Tuolla poikaystävälläni ei tosiaan olisi ollut varaa huomauttaa kummastakaan, hän ei ollut komea, eikä hyvä sängyssä. Mutta huomauttipa kuitenkin, toistuvasti. 

Minä en usko, että minulla on koskaan rohkeutta aloittaa enää mitään, olen ollut liian kauan yksin ja uskonut kelpaamattomuuteeni liian kauan. Halusin vain kommentoida tuota, että monella kyse on ihan uskalluksen puutteesta. Enkä yhtään ihmettele näitä kokemattomia, jotka eivät uskaltaudu suhteeseen ensimmäistäkään kertaa, se on aika raadollista puuhaa. Yksikin pieni ulkonäkövirhe on peruste hylkäämiseen. Tunnenpa jopa miehen, jonka mielestä tyttöystäväehdokkaiden pitäisi käydä vaa'alla hänen nähtensä... Hän on jostain kumman syystä sinkku... :D 

Vierailija
210/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 20:16"]

Olin lihava nuorena ja pitkään aikuisenakin, vaaka ylitti pahimmillaan jopa 100 kiloa. Kukaan ei ollut koskaan silloin kiinnostunut. Sitten kun laihduin, kiinnostusta kyllä alkoi olemaan, mutta vaatteiden alla oli muistona läskeistä löysää ihoa ja raskausarpia, joten en voinut sanoa kyllä kenellekään. Minulla on maine, etten huoli ketään ja että olen nirso, mutta totuus on, että suurin osa minua lähestyneistä olisivat kyllä minulle kelvanneet. Minä vain en olisi kelvannut heille, jos he olisivat tienneet totuuden.

[/quote]

[/quote]

Itse asiassa, olen joskus netissä kertonut tämän ennenkin, jolloin sain tämän saman vastauksen ja laitoin kuvan. Arviot oli sellaisia, etten tee samaa virhettä toista kertaa. Olen kyllä aika itsevarma, mutta en viitsi altistaa itseäni niin julmalle kommentoinnille. Muttaa yksikään ei sanonut, että olisin päästäni vialla. Eikä tullut treffitarjouksia. ;) 

Vierailija
211/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetut naiset jäävät miehettä. Tämä johtuu siitä, että koulutetuille naisille kelpaa vain koulutetut ja hyvätuloiset miehet, koska nainen ei koskaan nai itseään köyhempää miestä. 

Koulutetut miehet kuitenkin naivat kampaajia ja kaupankassoja, sillä heille kelpaa kouluttamatonkin ja pienituloinen nainen. Tästä johtuen mitä enemmän nainen kouluttaa itseään, sitä todennäköisemmin hän jää ikisinkuksi. Ja koska naisten mielestä seksi tilapäisissä suhteissa on epämoraalista, niin tällainen koulutettu nainen joutuu elämään sitten loppuelämänsä ilman seksiäkin. 

Vierailija
212/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietää kuinka hirveillä naisilla (sekä fyysisesti ja henkisesti)

on miehiä niin suurin syy on miehettömyyteen huono tuuri.

Vierailija
213/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 21:40"]

Koulutetut naiset jäävät miehettä. Tämä johtuu siitä, että koulutetuille naisille kelpaa vain koulutetut ja hyvätuloiset miehet, koska nainen ei koskaan nai itseään köyhempää miestä. 

Koulutetut miehet kuitenkin naivat kampaajia ja kaupankassoja, sillä heille kelpaa kouluttamatonkin ja pienituloinen nainen. Tästä johtuen mitä enemmän nainen kouluttaa itseään, sitä todennäköisemmin hän jää ikisinkuksi. Ja koska naisten mielestä seksi tilapäisissä suhteissa on epämoraalista, niin tällainen koulutettu nainen joutuu elämään sitten loppuelämänsä ilman seksiäkin. 

[/quote]

Minusta tämä on hyvä juttu. Miksi ette nai köyhiä komeita köyhiä malli romaanikerjäläisiä, jotka teettävät kotonanne kaikki kotityöt ja hoitavat vauvojanne?

T: 11cm mies

Vierailija
214/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt itseäni tarpeeksi hyvänä parisuhteeseen. Vaikka tiedän suhteessa olevia ihmisiä, jotka eivät niin täydellisiä ole, niin silti en ole koskaan osannut edes kuvitella, että minä voisin saada jonkun. Eikä kukaan ole, hämmästyttävää sinänsä, käynyt minua kotoa hakemassa. Minä jotenkin ajattelen, että pitäisi olla niin paljon annettavaa, täydellinen kroppa ja loistavaa seksiä nyt ainakin ja paljon mielenkiintoisempi persoona kuin mitä minulla on. Tiedänhän minä, ettei kaikki miehetkään nyt niin täydellisiä ole, mutta silti en voi edes kuvitella, että kukaan voisi olla kanssani. Se lienee itseään toteuttava ennustus ja yksin olenkin ollut koko elämäni.

Ja ainakin naiselle on niin, että ainoastaan hyvin nuorelle naiselle annetaan kokemattomuus anteeksi, vähän vanhemman pitäisi sitten jo osata olla huippu sängyssä, puhumattakaan siitä, että jos on neitsyt vielä vähän vanhempana, saa friikin leiman otsaansa, eikä kukaan ainakaan huoli. Jos ei löydä miestä nuorena, niin ei ole ihme, että on sitten lopunkin elämäänsä yksin. 

Vierailija
215/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä osaa ajatella etä 25-vuotias nuori nainen olisi kukaan millään tavoin miehetön.. mutta näin lähempänä neljää kymppiä ikäiseni sinkkunaiset (tähän ei lasketa eronneita vaan ne ihan oikeat "vanhat piiat") ovat mitä useammin tummahiuksisia, keskimääräistä kauniimpia, kaikinpuolin mukavan näköisiä mutta jonkinasteinen jumittuminen sinne teinimäiseen kaukoihastusvaiheeseen on kieltämättä havaittavissa, minkä joku aiemmin jo mainitsikin tuolla alussa. Lisäksi tätä porukkaa (muutama tuntemani nainen) leimaa semmoinen leikkimielisyys (mikä on toisaalta minun näkökannastani ihastuttavaa!) ikäänkuin ikäistään puolet nuorempi henkisesti. Ovat sellaisia jokamiehen unelmafuckbuddeja :) Tietynlainen lapsellisuus myöskin mukana mikä sitten lienee se poiskarkoittava kääntöpuoli.. Alkoholi tuntuu myös maistuvan aika rutiinisti vaikkei rajusti välttämättä, vaikea kuvitella että näin pitkään alkoa rutiineissa mukana pitäneelle onnistuisi enää esimerkiksi perheen perustus.

Itse olen 38 vuotias tylsä mälsä iloton ydinperheen äiti-ihminen

Vierailija
216/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 21:35"]

[/quote]

[/quote]

Itse asiassa, olen joskus netissä kertonut tämän ennenkin, jolloin sain tämän saman vastauksen ja laitoin kuvan. Arviot oli sellaisia, etten tee samaa virhettä toista kertaa. Olen kyllä aika itsevarma, mutta en viitsi altistaa itseäni niin julmalle kommentoinnille. Muttaa yksikään ei sanonut, että olisin päästäni vialla. Eikä tullut treffitarjouksia. ;) 

[/quote]

No voi perkele! Nyt kiinnostaa vieläkin enemmän nähdä kuva!

Vierailija
217/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 19:26"]Haluaisin suhteen, mutta en tulla petetyksi, enkä ole varma, onko ensin mainittu edes mahdollista ilman tuota toista. [/quote]

Tottakai on mahdollista. Esimerkiksi mies joka ei saa keneltäkään ei mitenkään voi pettää ketään vaikka haluaisi.

Tästä ei tietenkään seuraa että haluat sellaisen miehen kanssa suhteen, mutta on turha väittää etteikö se olisi mahdollista.

Vierailija
218/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 21:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No voi perkele! Nyt kiinnostaa vieläkin enemmän nähdä kuva!

[/quote]

No tehdään kompromissi. Vastaan aika hyvin tätä: http://www.weight-loss-forums.com/fitness/will_i_have_loose_skin paitsi että olen laihempi kuin tuo kuvan nainen. Myös rinnat roikkuu vastaavasti ja allit myös. Täällä lisää kuvia, jos kiinnostaa: https://www.google.fi/search?hl=en&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1567&bih=777&q=loose+skin&oq=loose+skin&gs_l=img.3..0l10.4720.6036.0.6615.10.8.0.2.2.0.169.839.2j5.7.0...0.0...1ac.1.11.img.fTxkN-j00rY#imgrc=_

Vierailija
219/751 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 19:26"]Haluaisin suhteen, mutta en tulla petetyksi, enkä ole varma, onko ensin mainittu edes mahdollista ilman tuota toista. [/quote]

Tottakai on mahdollista. Esimerkiksi mies joka ei saa keneltäkään ei mitenkään voi pettää ketään vaikka haluaisi.

Tästä ei tietenkään seuraa että haluat sellaisen miehen kanssa suhteen, mutta on turha väittää etteikö se olisi mahdollista.

[/quote]

Voihan prostituoidun kanssa, joita muuten käyttää kolmannes miehistä. Ja heistä melkein kaikki on varattuja. Ihan vain sivunmennen sanoen. :)

Vierailija
220/751 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 22:36"]

[/quote]

En ymmärrä. Eihän tuollaisen takia tarvitse viettää koko elämäänsä yksin! Eikä kaikki miehetkään mitään adoniksia ole.

[/quote]

Minäkään en ymmärrä! Pikkujuttu moneen muuhun ongelmaan ja asiaan verrattuna. Mies, jolle et kelpaa tuollaisena ei ole sun arvoinen. Mene uimahallin saunaan katselemaan kanssasiskojasi. Aika moni heistä on suhteessa, vaikka vastaavia vikoja löytyy. Ja osa niistä suhteista on onnellisia!

[/quote]

Mihinköhän verrattuna tuo on pikkujuttu? Käyn uimassa melkein joka päivä ja en ole koskaan nähnyt edes vanhusta, jonka iho roikkuisi yhtä paljon. 

Ymmärrän, että haluatte kannustaa ja olla kilttejä ja arvostan sitä kyllä, mutta todellisessa maailmassa miehillä on aika kovat kriteerit tavallisenkin naisen suhteen, joten shar peitä ei huoli kukaan. 

[/quote]

mihin verrattuna pikkujuttu? No ainakin rankkoihin mt- ongelmiin, todella ilkeään ja häiriintyneeseen luonteeseen jne. Elän mielestäni ihan todellisessa maailmassa ja tunnen paljon miehiä. Erilaisia sellaisia. Osalla on hurjat vaatimukset, mutta vain osalla. Niinkuin osalla naisistakin on mitä miehiin tulee: huipputyö, kaikki hiukset tallella, rahaa, iso lihakset, täydellinen tyyli jne. Mutta sitten ovat ne tavalliset miehet, joilla on tavalliset vaatimukset. Ja joista moni on tosi ihana. Usko mua, olen työni takia tutustunut todella erilaisiin miehiin eri puolilta maata ja eri ammattiryhmistä ja ikäluokista ja uskon, että moni heistä viis veisaisi jostain roikkuihosta kun saisi hymyileän ja naisellisen kumppanin, joka välittäisi heistä!

[/quote]

Ok, mutta ajattelin nyt lähinnä ulkonäöllisiä seikkoja, niissä ei ole mitään pahempaa. Plus vielä sekin, että enhän minä täytä ns. tavallisiakaan vaatimuksia, koska en ole tavallisen näköinen. Ja kun olen vielä tämän ikäisenä kokematonkin, niin ei minusta olisi mitään iloa kenellekään. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän