Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä se on kun omat vanhemmat on kateellisia!!!

Vierailija
22.06.2008 |

Tähän ketjuun voi kaikki avautua! Mulla:

Äiti oli kateellinen mun ulkonäöstä, musikaalisuudesta ja taiteellisuudesta. Isä kateellinen mun liikunnallisuudesta ja koulumenestyksestä. Olisin päässyt huippuvalmennukseen eräässä lajissa ILMAISEKSI, vanhemmat eivät päästäneet. Olisin saanut 17-vuotiaana levytyssopimuksen, vanhemmat ei antaneet lupaa. Haukkuivat, sättivät, sain tehdä tolkuttomasti kotitöitä, 13veenä piti mennä jo leipätyöön jotta sai omat vaatteet ostettua. Siinä sitten lukiohaaveetkin meni, mutta aikuisena pääsin akateemiseen opinahjoon ja valmistuin suitsutuksin, no vanhemmat oli happamia, kehtasikin olla suvun ensimmäinen akateeminen. Ja vanhempani ovat itse varakkaita perusduunareita, ei pitäisi olla valittamista, mutta kun on! Nyt tekivät minut perinnöttömäksi kun en juhannuksena vienyt poikiani heille päiväksi kylään.. (meillä oli muuta oman perheen kesken). EI tunnu missään! Meitä ei rahalla osteta, toisin kun veljeni on täysin ostettavissa, on 40v ja täysin riippuvainen heistä.

Että tälläistä, päätin että en ole enää missään tekemisissä ko. ihmisten kanssa, sairastahan tuo on!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saan asiatonta käytöstä osakseni kuten tässä ketjussa sain, sanon takaisin, enkä silloin säästele. On minussa vikoja kuten kaikissa. Aloitukseni oli vertaistueksi tarkoitettu kuten voi aloituksesta lukea jos viitsii.

Minusta on tärkeää viimeistään aikuisena ymmärtää, että itseä on kohdeltu väärin ja ei anna sen enää jatkua. Voimia kaikille joilla vanhemmat eivät osanneet tukea lapsena se on rankka taakka, mutta siitä voi päästä yli. Toivon sitä myös vilpittömästi sinulle nro 6. -ap

Vierailija
22/23 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kehtasin tulla katsomaan palstan meininkiä ja huomaan miksi oikeastaan tulin? Täällä ei kannata mitään kertoa omasta lapsuudesta ja haukut saat mitä haluat kertoa edes jollekkin anonyymisti. Halaus kuitenkin ihan aidosti sinulle , joka olen kokenut samaa ja ehkä pahemmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli mullekin.

Vaikea sanoa mikä kenestäkin on huonoa jne.

Mutta ollaan tyytyväisiä elämäämme nyt : )

6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän