Sinkkulaiva Sofia
Edustaako Sofia tyypillisiä hesalaisia? Hämmentää tuollainen itsevarmuus tälläistä maaseudun tyttöä.
Kommentit (127)
Joku Sofian tunteva vois tulla kertomaan vähän kuulumisia...
Mä heitän tollast settiä läppänä "Mun mielestä mä olen ihan täydellinen paketti", mutta oli hämmästyttävää et joku heitti ton ihan tosissaan kauhean ässävian siivittämänä. Pilvilinnoista alastulo ei varmaan tekis pahaa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:02"]
[/quote]
Huhhuh! Olipa ohjelma. Tiedän Sofian melkein kymmenen vuoden takaa, ajalta jolloin hän asui Oulussa. Aikanaan hän oli ihan nätti tyttö, mutta toki hölmö jo silloin. Muistan, että hän oli mukana ainakin yhdessä verkostomarkkinointi kusetuksessa. "Valitettavasti" olen poistanut hänet facebook-ystävistäni, joten en osaa sanoa mitä Sofialle nyt kuuluu.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:02"]
[/quote]
Huhhuh! Olipa ohjelma. Tiedän Sofian melkein kymmenen vuoden takaa, ajalta jolloin hän asui Oulussa. Aikanaan hän oli ihan nätti tyttö, mutta toki hölmö jo silloin. Muistan, että hän oli mukana ainakin yhdessä verkostomarkkinointi kusetuksessa. "Valitettavasti" olen poistanut hänet facebook-ystävistäni, joten en osaa sanoa mitä Sofialle nyt kuuluu.
[/quote]
Miksi kaikista Oulusta Helsinkiin muuttavista tulee vähän... Itsekeskeisiä? Sara Sieppi esimerkiksi...
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:08"]
Huhhuh! Olipa ohjelma. Tiedän Sofian melkein kymmenen vuoden takaa, ajalta jolloin hän asui Oulussa.....
[/quote]Onko se sössöttävä puhetapa opeteltua vai onko hän tuollainen luonnostaan?
Tuosta akastahan löytyy näköjään ihan ok kuvia, kun kroppa on kunnossa mutta eihän tommosta muuten kattelis hetkeäkään. Ei jatkoon.
Sinkkulaiva Sofia on mennyt naimisiin 2014 ja asuu onnellisesti Helsingin Kaivopuistossa miehensä kanssa.
Pariskunnalla ei ole omia lapsia. Pariskunnan löytää Google palvelusta ja onkin selvää, että terveelliset elämäntavat on parin elinehto!
Suoraan sanottuna sairaan oloinen akka
Sofian miehen pitää olla menestynyt, mikään "putkimies pohjanmaalta" ei kelpaa... siis missähän se menestys mitataan Sofian mielessä? Hypoxiyrittäjähän on tietysti eliitin huipulla.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:14"]
Asuu kaivarissa. Miehensä tuskin on tyhjätasku.
[/quote]
Kyllä (miltei) tyhjätaskukin Kaivariin vuokralle pääsee...
Toivottavasti kukaan ei googlaa hänen TOIMINIMENsä tietoja josta löytyy hänen kännykkä numeronsa. Varsinkaan viikonloppuna. Käy jo sääliks niitä pilasoittoja...
Mä oon koittanut hypoxia ja kyllä se toimi ja mul rasva kertyy vielä just vatsaan.Oli tosin todella kallista,jonka takia en enää toista kertaa aio mennä.
Sofia ei kyllä kuulu kaunottarien joukkoon,erittäin tavallisen näköinen nainen.Itse olen syntynyt ja asunut Helsingissä koko elämäni,joten kuulin heti,että on muualta kotoisin vaikka yritti puhua niin täkäläisittäin. Minulla on sukulaisia Oulussa ja olen käynyt siellä paljon ja mun mielestä sielläpäin ja pohjoisessa yleensäkin on naiset kauniimpia kuin etelän "pallinaamat",mutta tietenkään se ei koske kaikkia,kuten ei tätä Sofiaakaan.Sofia näyttää olevan sekä sisältä että ulkoa aika vähemmänkaunis.Puistattaa..
Ei todellakaan edusta eikä ollut edes oikeasti itsevarma. Hän oli ilkeä ja omat puutteensa hyvin tietäen, joutui korostamaan itseään naurettavalla tavalla. Ihan tavallinen pyöreäkasvoinen pallinaama, joita löytyy joka maakunnasta.
Säälittävä nainen ja kuten edellä todettiin, korjasi omia puutteita ilkeydellä ja olemalla ylimielinen. Ja täysin normaalin näköinen ei mitenkään erikoisen hyvännäköinen. Tavis.
Kauhee muija, ei kyllä naamassa ollut itselläkään paljon kehumista ja silti kehtasi olla kaikille miehille supernyrpeä. Oli kyllä niin ruma persoona, että koko muijasta tuli todella ruma vaikutelma minulle. En usko, että tämä löytää miestä. Samoin ex oli pettänyt ja sanonut syyksi, että "olet niin vahva persoona, että mua pelottaa". Just, eli vahva on ilkeä ja itserakas + muita lyttäävä. Hävetti tämän naisen puolesta, muita haukkuin bensalenkkariksi yms, mutta itse oli pahin juntti koko sarjassa :D
Komppaan edellisiä. Ei oikeasti itsevarma, yrittää vain antaa sellaisen vaikutelman. Itsevarmoilla ihmisillä ei ole tarvetta koko ajan korostaa sitä varmuuttaan ja vahvuuttaan. Ja ilman meikkiä aivan tavallisen näköinen, ei mikään erikoinen. En ihmettele, että on sinkku.
Voi elämä mikä tyyppi. Näytti kyllä naamastaan paljon ikäistään vanhemmalta, nelikymppiseksi olisin kuvitellut. Kaverinsa oli mun mielestä nätimpi, Sofia oli ihan tavallinen pallinaama.
Kaikesta päätellen hänellä on todella huono itsetunto jota yrittää peitellä. Oulun murre höystettynä ässän suhauttelulla oli ihan kammottavaa kuunneltavaa (puhumattakaan nyt niistä jutuista).
Siis aivan pisti vihaks kattoa tota :0 Olen huomannut, että tuollaisia naisia on olemassa täällä Helsingissä, mutta myös muilla paikkakunnilla. Ei kannata heti luulla, että kaikki naiset Helsingissä olisivat tuollaisia jos yksi on. Suurin osa on mukavia, ystävällisiä ja fiksuja. Tuo Sofian kaltainen pohjasakka on sitten se loput 10%... t. Hesalainen