Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkulaiva Sofia

Vierailija
09.04.2013 |

Edustaako Sofia tyypillisiä hesalaisia? Hämmentää tuollainen itsevarmuus tälläistä maaseudun tyttöä.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tämä helmi on esiintynyt myös totuuden heti ohjelmassa! Varsinainen julkkistyrkky siis.

Vierailija
122/127 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia asuu samassa vuokrakaksiossa vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9482101f-aedb-4318-9fcf-2df3506df600

Sofia is back! Ja sama meno edelleen... mietinkin tässä taannoin mitä hänelle mahtaa kuulua.

"Hän päätti keväällä lopettaa turhan kursailun ja kirjoitti Tinderiin suorasukaisen seuranhakuilmoituksen: ”Etsin miestä, joka on valmis sponsoroimaan mun elämää."

"Mitä tulee jutun alussa mainittuun sugar daddyyn, ei Sofia sulje sokerideittailuakaan pois.

Hänellä on ollut ennenkin suhteita, joissa mies on halunnut hemmotella ja on maksanut hänet hienolle lomamatkalle. Onpahan hän saanut kalliita merkkilaukkujakin lahjaksi ihailijalta.

Tämä on Sofian mielestä sopivaa, kun kumpikin osapuoli tietää, mitä tapahtuu.

– Etsin sellaista miestä, joka maksaa ravintolassa ja kohtelee minua kuin naista. En toki pistä pahakseni lahjoja, mutta lähtökohtaisesti etsin ihmistä, jolla on halu pitää naisesta huolta. Pari kertaa olen ollut miehen maksamana ulkomailla. Niitä tyyppejä olen tuota ennen tapaillut pidemmän aikaa.

– Eihän niitä tuoda kauhean suoraan esille, jos mies vaikka maksaa elämisesi. Miksi ei? Sehän on fantastista, jos joku haluaa ostaa sinulle jotain. Asiasta on tehty turhaan tabu. Eihän se poista sitä faktaa, että naisella on omat tienestit. En tarvitse ketään, mutta ei luksus minua haittaakaan."

Vierailija
124/127 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen lehmä! Ihan sairas akka!! Vainoo miehiä, laittaa pilluvideoita, skitsoilee totaalisesti! Sillä on myös MT-taustaa ja käyttää kokaiinia! Varokaa ihmiset tätä ämmää!!

Vierailija
125/127 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meno tällä Sofialla jatkuu ja vielä pahemmaksi mennyt! Huumeiden käyttäjä, vainoa miehiä, skitsoilee tuntemattomille ja siitä vastaan nostettu syyte! (Vahva tieto tämä)

Ihan oikeesti, varokaa tätä akkaa, ei ole tervepäinen!!

Vierailija
126/127 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asusteleeko Soffari vielä Hesan maaperällä vai onkos tie vienyt takaisin Ouluun..

Vierailija
127/127 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä naimisissa jossain vaiheessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme