Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkulaiva Sofia

Vierailija
09.04.2013 |

Edustaako Sofia tyypillisiä hesalaisia? Hämmentää tuollainen itsevarmuus tälläistä maaseudun tyttöä.

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallinen helsinkiläinen, joita en voi sietää lainkaan. Arrogantteja, itsekeskeisiä, huonolla itsetunnolla varustettuja, jota korjaavat sitten tuollaisella käytöksellä. Aivan järkyttävän kamala tapaus taas kerran. 

Vierailija
82/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu kiinnittänyt huomioita siihen, että kyseessä on sama bööna joka oli viime vuonna telkkarissa pyörineessä Op:n (muistaakseni) mainoksessa??? Siinä lätisi jotain käsilaukuista ja shoppaamisesta. Mainos jäi mieleen, sillä naisellä oli niin ärsyttävä puhetapa ja arvelin hänet näyttelijäksi ("eihän kukaan voi oikeasti olla tuollainen?"), mutta olipa sitten kuitenkin ihan todellinen hahmo... Kamala joka tapauksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 10:16"]

Eikö kukaan muu kiinnittänyt huomioita siihen, että kyseessä on sama bööna joka oli viime vuonna telkkarissa pyörineessä Op:n (muistaakseni) mainoksessa??? Siinä lätisi jotain käsilaukuista ja shoppaamisesta. Mainos jäi mieleen, sillä naisellä oli niin ärsyttävä puhetapa ja arvelin hänet näyttelijäksi ("eihän kukaan voi oikeasti olla tuollainen?"), mutta olipa sitten kuitenkin ihan todellinen hahmo... Kamala joka tapauksessa. 

[/quote]

Itse asiassa muuten moni muukin sinkkulaivalainen on ollut aikaisemmin TV:stä tuttu. Hmm.

Vierailija
84/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, miten rasittava nainen. Oli todella työlästä katsoa & etenkin kuunnella koko jakso.

Maakunnissa on sata kertaa parempi tarjonta.

T. Mies 28v.

Vierailija
85/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 10:16"]

[/quote]

Itse asiassa muuten moni muukin sinkkulaivalainen on ollut aikaisemmin TV:stä tuttu. Hmm.

[/quote]

Tätä oon miettinyt, että miten moni on ollut telkkarista tuttu jo aiemminkin.

Missä ohjelmassa se Johannakin oli ollut?

Vierailija
86/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva moukka :D Mistähän Tohmajärveltä Sofia itse oli kotoisin, koska helsinkiläinen ei kyllä varmasti ole.

Vierailija
87/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me nähdään ihmiset niin eritavalla? Mun mielestä Sofia oli ihan tavallinen helsinkiläistyttö. Sen sijaan Katariina desinfiointipyyhkeidensä kanssa ja Tiina nirsoiluineen olivat ihan käsittämättömiä. Tai sitten nämä tyyliin 18 vuotta sinkkuina olleet pohjoisen mummot ristikkoineen. Ei hyvää päivää.

Vierailija
88/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tiedän montakin helsinkiläistä, joilla on elämässä samanlainen asenne kuin Sofialla.

Onko tämä tylyttäminen joku paikallinen tapa siellä? Koska mulle se vaan näyttäytyy tosi veemäisenä päin naamaa räkimisenä, jota itse en koskaan alentuisi tekemään.

Helsinkiläisistä on päässyt muodostumaan tosi juntti kuva ja toivonkin, että mulle on vaan sattunut kohdalle ne pahimmat tapaukset. Ne Sofiat.

Vierailija
89/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään "tyypillistä hesalaista", vaan täällä asuu ihmisiä ihan laidasta laitaan.

Vierailija
90/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 10:36"]

Miten me nähdään ihmiset niin eritavalla? Mun mielestä Sofia oli ihan tavallinen helsinkiläistyttö. Sen sijaan Katariina desinfiointipyyhkeidensä kanssa ja Tiina nirsoiluineen olivat ihan käsittämättömiä. Tai sitten nämä tyyliin 18 vuotta sinkkuina olleet pohjoisen mummot ristikkoineen. Ei hyvää päivää.

[/quote]

"Sulla on kauheat vaatteet, kauhea tukka, kauhea naama". Tosi kiva ja tavallinen tyttö. Se oli kyllä hauska, kun sai siltä kundilta kritiikkiä takaisin, niin ei ollutkaan niin kivaa, kun toinenkin on "itsevarma" ja "vahva".

Vierailija
91/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle sillä oli niihin drinkkeihin? Koska eihän niistä nyt voi päätellä yhtään mitään, paitsi ehkä James Bond -elokuvissa.

Vierailija
92/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 10:31"]

Kiva moukka :D Mistähän Tohmajärveltä Sofia itse oli kotoisin, koska helsinkiläinen ei kyllä varmasti ole.

[/quote]

Ei helsingistä ole kukaan kotoisin. Kaikki on helsinkiin tullut jostain Tohmajärveltä ja Savosta ja Kainuun erämettistä viimeisen 100 vuoden aikana. Sekoitus suomalaisia itä-Suomen metsäläisiä.

Vierailija
93/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko kukaan tuota IRL? Mistä se on kotoisin?

Vierailija
94/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIkamoinen bitch oli. Ja että riittää että "miehellä on vääränlainen paita päällä" niin se on siinä. Taitaa tämä emäntä pysyäkin sinkkuna, ei kai kukaan tuommoista jaksa katsella.

Vierailija
95/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamee, ilkeä eukko. Juntti tyyli. Kiva kroppa tosin, mut siihen ne hyvät puolet sit jäikin.

Vierailija
96/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä joitain varmaan ärsyttää tää mun itsevarmuus, mut ei se haittaa, kun ne ihmiset on ninnku out of my limit."

Tavataan yhdessä: myö-tä-hä-pe-ä.

Vierailija
97/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Tainnut löytää kaltaisensa.

http://www.livtv.fi/ohjelmat/sinkkulaiva/etusivu

Vierailija
98/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 10:11"]

On tavallinen helsinkiläinen, joita en voi sietää lainkaan. Arrogantteja, itsekeskeisiä, huonolla itsetunnolla varustettuja, jota korjaavat sitten tuollaisella käytöksellä. Aivan järkyttävän kamala tapaus taas kerran. 

[/quote]

Kuinkas monta helsinkiläistä (syntynyt edes itse Helsingissä, mieluiten tietysti vanhemmatkin syntyperäisiä) tunnet? Vai puhutko näistä junantuomista? Ne systemaattisesti tuollaisia ovatkin...

Vierailija
99/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? En katsonut ohjelmaa ja nyt vain tsekkasin tuon linkin kuvan; onpa niin tavallisen suomalaisen pallinaamanaisen näköinen, ettei toisen vertaa.

Luulin, että ois ollut joku edes vähän edes keskivertoa nätimpi tapaus (tai edes persoonallisen näköinen), jos puheet ovat olleet tuollaiset kuin ketjussa kerrotaan. Huh.

Vierailija
100/127 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pitää omasta naisesta kiinni kaksin käsin, jos tarjonta on sinkkumarkkinoilla sitä mitä sinkkulaiva antaa ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä