Lue keskustelun säännöt.
Onko muita raskaanaolevia, jotka soittelee neuvolaan usein milloin mistäkin syystä?
17.01.2006 |
tuntuuko teistä, että terkka huokaa joka kerta kun soitat? Mulla on tosi huonosti mennyt raskaus on ollut kaikenlaista vaivaa, ja en kehtaa enää soittaa neuvolaan vaikka kuinka pitäisi. Tuntuu pahalta kun ei saa apua huoliinsa :(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla