Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä hyvännäköisiä imetysliivejä?

Vierailija
17.01.2006 |

kamalan näköisiä olen vain löytänyt!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse mustat ja valkoiset. Hyvät, tukevat mutta ei kuitenkaan kaaritukea painamassa, minusta on nätit.

Vierailija
2/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin löysin ihanat valkoset. Taisivat olla uusia kun en niitä aikasemmin siellä ole nähnyt. Myös H&M:llä on ihan kivoja, siis rinnathan näyttää hyvältä imetysaikana missä tahansa liiveissä kun ovat niin isot! Ainakin minä saan nauttia isoista rinnoista ensimmäistä kertaa elämässäni! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä kahdella kuppikoolla kasvaneet, mistään ei löydy kauniita liivejä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi