Lue keskustelun säännöt.
mistä hyvännäköisiä imetysliivejä?
Kommentit (3)
minäkin löysin ihanat valkoset. Taisivat olla uusia kun en niitä aikasemmin siellä ole nähnyt. Myös H&M:llä on ihan kivoja, siis rinnathan näyttää hyvältä imetysaikana missä tahansa liiveissä kun ovat niin isot! Ainakin minä saan nauttia isoista rinnoista ensimmäistä kertaa elämässäni! ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt vielä kahdella kuppikoolla kasvaneet, mistään ei löydy kauniita liivejä :(
Ostin itse mustat ja valkoiset. Hyvät, tukevat mutta ei kuitenkaan kaaritukea painamassa, minusta on nätit.