Mikä peppupanossa kiihottaa?
Viime yönä mies pyysi kakkosta ja tyhmänä suostuin, vaikka ekan kokeilun jälkeen aikapäiviä sitten päätin, etten koskaan enää suostu. Kävi niin helkatin kipeästi, ja miehelle sanoin, että sattuu. Mies siihen vain totesi, ettei sitten paljon liikuta. Kaiken kukkuraksi mies laukesi melkein heti, kun oli niin kiihottunut. Mä olen tän päivän viettänyt kotosalla peppu kipeenä. Yleensä mieheni on mitä huomaavaisin, mutta nyt ei välittänyt mitään, vaikka sanoin, että sattuu. Itse en kylläkään saanut mitään nautintoa ja miehellä meni oman laukeamisensa jälkeen melko tovi yrittäessään mulle orgasmia, joka lopulta tuli. Tän päivän mies on ollut oikein kilttinä, vei lapsetkin oikein heti aamusta leikkipuistoon.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Perseseksissä kiihottaa perseen haju. Kaikki jotka muuta väittää, valehtelee. Luonnollinen hajuhan se on. Ei sitä tarvitse hävetä.
Tiedä nyt siitä sitten, kun mulla on yleensä muutenkin kaasunaamari päässä seksin aikana, joten en oo mitään hajuja huomannut. Pitäisi ehkä joskus kokeilla ilmankin.
Jos se sattuu, se voi olla aika epäterveellistä, eikä sitä kannata jatkaa. Pitää edetä tosi hitaasti. Ihan oikeesti. Kato vaik kellosta, et on menny vähintään tunti avaamiseen ennen ku penistä aletaan laittaa sisään.
Toisaalta hei, ei kaikkien tartte tykätä siitä. Ei se kaikista tunnu yhtään miltään. Ei oo pakko, jos ei haluu. Ketään ei saa painostaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:32"]
Anaalissa parasta kireys ja se, kun naista sattuu, saa alistaa naista ja nussia kunnolla perse kipeeksi. Monet naiset ja miehet tykkää, nainen tykkää alistua.
Provomittari heilahti taas punaiselle. Hieman mielikuvitusta jos haluatte täästä riitelemään.
Joo tosi paska trolliyritys. Ei onnistu. Kukaan sua ota vakavissaan.
Tai jos sattumalta oikeesti koet noin, niin onneks et tuu ikinä saamaan keltään itseään kunnioittavalta ihmiseltä seksiä. Saat vaan ittes kaltasilta mulkeroilta, jotka ei osaa eikä tajuu mitään.
Hyvää loppuelämää. <3
Vierailija kirjoitti:
Jokainen paskareikä seksistä kiinnostunut tuntee himoa ulosteita kohtaan. Ja tämä on varma tieto.
Minä taidankin sitten olla se poikkeus joka vahvistaa säännön, eikö?
En tajua, miten teillä, näitä juttuja kirjottavilla, oikein vatsa toimii, kun kerran voitte sanoa jotain tollasta. Itse käyn kerran päivässä kakalla, aina samaan aikaan, ja tunnen hyvin, milloin ulostus alkaa. Ei sillon kannatakaan mennä panemaan. Muina aikoina peräsuoli on sitten täysin tyhjä. Ei sinne mitään ulostetta jää, jos ei oo ripuli, eikä mulla ainakaan ole ripuli joka päivä.
Ilmeisesti nää pahimmat ei-peppuseksiä-fanaatikot on kroonisesta ripulista kärsiviä ruuansulatusongelmaisia. Mahtaa olla masu pipi. Otan osaa. :(
Oon pannu kymmeniä naisia perseeseen ja aina sieltä on kalun mukana paskaa tullut. Mut mua se ei siis haittaa, mut turha väittää etteikö kalu ruskeaksi tule.
Näkymät kiinnostaa. Atavistinen vietti, mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Oon pannu kymmeniä naisia perseeseen ja aina sieltä on kalun mukana paskaa tullut. Mut mua se ei siis haittaa, mut turha väittää etteikö kalu ruskeaksi tule.
Onko jäänyt pysyvästi ruskeaksi? Onko suihinottajat valittaneet mausta?
Itse olen kai poikkeus ainakin naiseksi tai sitten vain minä myönnän tämän aspektin.
Peppuseksissä kiihottaa nimenomaan tietty likaisuus ja irstaus. Se kiihottaa valtavasti, että mies koskettelee sieltä mikä on tarkoitettu ihmisen likaisimpiin toimintoihin.
Yli arvostettua. Jos suoli huuhdeltu niin ok, muuten pimppiä kiitos!
Kiihottaa perse reiän tiukkuus, jos se olisi löysä niin ei sitä kukaan nussisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa se pienikullisia kiinnostaa, jos pillussa ei riitä puristusta. Isokulliselle pillu puristaa kokonaisvaltaisemmin ja paremmin. Jos nainen saa orgasmin niin 100x paremmin kuin pylly, eikä voi edes puhua samana päivänä.
Peppupanot ei ole itselle iso juttu. Se mikä siinä kiihottaa on vaimon kiima. Haluaa peppuun vsin erityisen kihottuneena tai tuhmana päivänä.Kuulemma pitääkin olla tosi kiihottunut, että peppuun työntyminen tuntuu hyvältä.
Onhan se reiän vaihtaminen vaan kiihottavaa. Takaapäinpano menossa ja vaimo pyytää peppuun. Panon lomassa liukkaria ja sormea peppureikään. Kortsu päälle ja varovasti peppuun. Kun vaimo alkaa työnnellä peppua ylöspäin voi lisätä vauhtia. Vaimo sormettaa itselleen samalla orkun.
Oma kohokohta on kun ottaa pepusta ulos ja kortsu pois ja laukeaa pillun puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa se pienikullisia kiinnostaa, jos pillussa ei riitä puristusta. Isokulliselle pillu puristaa kokonaisvaltaisemmin ja paremmin. Jos nainen saa orgasmin niin 100x paremmin kuin pylly, eikä voi edes puhua samana päivänä.
Tässä nyt ei puhuttu pillusta mitään. Oliko se tiukka tai löysä tai oliko kulli iso tai pieni.
Vaan itse perseestä, jos se on tiukka niin sen takia sitä nussitaan versus jos se olisi löysä.
Irstaus ja kireys. Myönnän et vähän myös se ns naisen kipu alussa.
Vierailija kirjoitti:
Olemme vaimoni kanssa onneksi samaa mieltä tästä anaaliseksi asiasta. Peräaukko on bakteereja täynnä ja ei todellakaan ole peniksen paikka. Jos haluaa mies haluaa olla perversihomo niin mikäs siinä sitten, tehkööt yksinään. Emme tunne yhtään naista joka siihen suostuisi. Iljettävää tuollainen kehuminen että nainen muka pitäisi siitä. exit only niinkuin sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme vaimoni kanssa onneksi samaa mieltä tästä anaaliseksi asiasta. Peräaukko on bakteereja täynnä ja ei todellakaan ole peniksen paikka. Jos haluaa mies haluaa olla perversihomo niin mikäs siinä sitten, tehkööt yksinään. Emme tunne yhtään naista joka siihen suostuisi. Iljettävää tuollainen kehuminen että nainen muka pitäisi siitä. exit only niinkuin sanotaan.
Ette tunne yhtään naista joka siihen suostuisi. Missä helluntalais piireissä te pyöritte. Mä olen seurustellut 5naisen kanssa vakavasti, jokaista olen pannut 2.
Ei vakavasti pyörinyt varmaan 40naisen kanssa. Oisko 20-30 antanut 2. Osa on jopa ite pyytänyt.
Saatanan sairasta saastaista p#skaa p#skaluukkuun kyntaminen!!! hyihyihyi!!!
Vierailija kirjoitti:
Saatanan sairasta saastaista p#skaa p#skaluukkuun kyntaminen!!! hyihyihyi!!!
Kannattaa koittaa. Kiva tuntuma. Varsinkin se alku kun ei meinaa millään mennä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun olisin kuulevani piilohomon ulinaa.
Peppupano on seksiä siinä missä normi ykköseenkin naiminen. Joku tykkää joku ei. Mieheni osaa olla hellä....ja ihania liukuvoiteita löytyy😊Itse kiihotun peppuseksistä myös todella paljon. Eikä se ole likaista.