Mikä peppupanossa kiihottaa?
Viime yönä mies pyysi kakkosta ja tyhmänä suostuin, vaikka ekan kokeilun jälkeen aikapäiviä sitten päätin, etten koskaan enää suostu. Kävi niin helkatin kipeästi, ja miehelle sanoin, että sattuu. Mies siihen vain totesi, ettei sitten paljon liikuta. Kaiken kukkuraksi mies laukesi melkein heti, kun oli niin kiihottunut. Mä olen tän päivän viettänyt kotosalla peppu kipeenä. Yleensä mieheni on mitä huomaavaisin, mutta nyt ei välittänyt mitään, vaikka sanoin, että sattuu. Itse en kylläkään saanut mitään nautintoa ja miehellä meni oman laukeamisensa jälkeen melko tovi yrittäessään mulle orgasmia, joka lopulta tuli. Tän päivän mies on ollut oikein kilttinä, vei lapsetkin oikein heti aamusta leikkipuistoon.
Kommentit (169)
Olen tuo kolmonen tästä ketjusta ja aattelin tulla kertomaan, että tulipa kokeiltua nyt se kolmas kerta ;-) Ja kuulkaas, se tuntui paljon paremmalta kuin viimeksi!! Aiemmat kokemukseni tuntuivat lähinnä kakkahädältä.. mutta nyt tää tuntui jo selkeästi seksuaalisesti kiihottavalta mullekin!!
Kuten aiemmillakin kerroilla, harrastettiin ensin pitkään ihanaa kiihottavaa esileikkiä ja sitten sain kalua pilluun ihanasti takaapäin, niille rajoille, että melkein olin jo orgasmin partaalla. Sitten mies laittoi vähän liukastetta tällä kertaa (viimeksi oltiin ihan omilla mehuilla) ja keskityin rentouttamaan pepun lihakset ja taas ihan mun ehdoilla ja tahdilla edettiin hiljalleen sisään. Mies tuli vähän kerrassaan sisääni ja ensin pani mua (hellästi edelleen, hiljalleen nauttien) takaapäin, olin kontallaan. Sitten hän pyysi, että laskeutuisin makaamaan mahalleni ja hän tuli selkääni makaamaan ja paijaili käsillään päätäni, kasvojani, hiuksiani, käsiäni. Ikinä ei kukaan mies ole ollut niin lähellä mua (paitsi hän, aiemmin) Se vaan tuntuu todella intiimiltä ja ihanalta!! Ainoa huono puoli tässä asennossa on, että en oikein voi hieroa klittaa, kun meidän molempien paino on päälläni. Seuraavalla kerralla aionkin ottaa peppuseksiin mukaan pienen klittakiihottimen ja asettaa sen jalkoväliini kun mies tulee selkään... Olen aika varma, että sillon mäkin saan orkun! :-P
Mies melko pian sanoi matalalla melkein tukahtuneen kiihkeällä äänellä sanoi tulevansa kohta. Ja niin tuli ja se tuntui mahtavalat, ja näyttihän se minustakin jälkeenpäin aika (positiivisen) tuhmalta, kun pepusta valui spermaa... :-)
Mutta siis: lämpimästi voin suositella kokeilemaan, JOS peppuseksi todella kiinnostaa molempia ja JOS mies on luotettava ja varmasti hellä ja asiansa osaava. Hitaasti ja liukastetta käyttäen.
t. 3
Kerrothan sen neljännenkerran please.
Perseen räplääjät palavat helvetin tulessa.
Miksi tällaista pitää edes kysyä?
Peppuseksissä kiinnostaa se, että saa olla kosketuksissa paskan kanssa.
Miksi tällaista pitää edes kysyä?
Peppuseksissä kiinnostaa se, että saa olla kosketuksissa paskan kanssa.
Samaa mieltä.Ulostetta siinä halutaan maistella. Melkoista perversiota.Linnaan semmoiset joutaisivat.TOivottavasti kristillisdemokraatit ottavat seuraavaan puolueohjelmaan anaaliseksinkieltämisen lailla.
Eiköhän se tule kuppatauti ajoilta eli ennen ehkäisyä. Kyllähän se varmaan tietyllä tavalla rauhasia kiihoittaa. Myös loisten ja muiden ansiosta on fiilinki varmaan ollut "retee". Aidsihan sen tartuntasuojan varmaan vei toiseen suuntaan. Näin miehenä voin sanoa, että onhan se kuvattuna kuitenkin aika "mageeta", jollain hassulla tavalla. Ehkä jotkut pieni "kärkiset" saa siitä extra ilon.
-moikkis-
jos kerran siemenneste tulee samasta reiästä?
jos kerran siemenneste tulee samasta reiästä?
Vaimoni suorastaan vaatii myös peppupanoja. Repikää siitä luuserit. Kunnon häviäjämeininkiä kun ruvetaan dissaamaan porukkaa, joka tykkää seksistä sen monissa muodoissaan. Get a life dorks!
nainen ei suostu antamaan 2-aukkoa, eikä naistaan kunnioittava mies sitä ehdota.
Voihan seuraavaksi työntää munaa korvaan tai sieraimeen.
Tuntisin itseni naisena alhaiseksi, jos antaisin 2-paikkaa. Ensinnäkin kipu, sitten paikkojen käyttötarkoitus eli ulosteen poistaminen. Lisäksi miehelle saattaisi jäädä kytö tuohon reikään, sillä onhan se tavallaan suljettu tila, rakenteeltaan erilainen kuin vagina.
Seksi on meillä hienoa nykyisillä tavoilla, on leluja, sitomistakin joskus, oraalia, pitkää, nautinnollista hekumointia.
Onneksi mieskin töissään kuuli joltain, että muna likaantui anaalipanossa..
Muna likaantuu, vaikka sitä ei käytä kuin pissaamiseen. Tykkäätkö sissijuustosta?
Onneksi mieskin töissään kuuli joltain, että muna likaantui anaalipanossa..
kerran olen saanut maaniteltua anaaliseksiin. Oli ihan jännää, mutta pimppi on kuulemma helpompaa. Itse haluaisi välillä peppuunkin. Ei siinä ole kakan kanssa mitään tekemistä, vai onko teillä muilla sitten suoli aina kakkaa piukkanaan? ei minulla ainakaan.
kerran olen saanut maaniteltua anaaliseksiin. Oli ihan jännää, mutta pimppi on kuulemma helpompaa. Itse haluaisi välillä peppuunkin. Ei siinä ole kakan kanssa mitään tekemistä, vai onko teillä muilla sitten suoli aina kakkaa piukkanaan? ei minulla ainakaan.
...se helpompaa siinä mielessä, että voi laittaa kerralla sisään kahvaa myöden. Anaaliseksissä täytyy edetä hitaammin, jotta ei satuttaisi naista. Kun terskan saa sulkijalihaksen ohi, niin sitten voi varovasti työntää koko varren sisään.
Nuo kakkajutut ovat "peräkammarin" poikien tai uskonnollisten hörhöjen juttuja, jotka eivät varmaan harrasta suuseksiäkään, eivätkä varmaan edes yhdy naiseen takaapäin, koska sehän on syntiä. Joissain USA:n osavaltioissakin on vielä takaapäin yhtyminen laitonta, ihme ettei sitten vielä EU -alueella. Ilmeisesti pohjautuu johonkin syvällisesti uskonnolliseen juttuun, eli kyllä maailmassa hörhöjä riittää.
M37
nainen ei suostu antamaan 2-aukkoa, eikä naistaan kunnioittava mies sitä ehdota. Voihan seuraavaksi työntää munaa korvaan tai sieraimeen.
Olisiko sieraimeen työntäminen syntiä tai jotenkin sairasta? Vaikka molemmat partnerit sitä haluaisivat kokeilla, niin se on ihan yleismaailmallisesti, lähtökohtaisesti sairasta, vaikkei sitä tehtäisi kenenkään muun kanssa kuin näiden kahden, asiaa tahtovan ihmisen kesken?
Aiheuttaa kipua ja repeämiä. Mutta jotkut nauttii siitäkin.
Kyse on vallankäytöstä. Jos mies ehdottaa, heikko nainen alistuu vaikka mihin miellyttämisen takia.
Nainen taas voi ehdottaa miellyttääkseen miestään.
Aiheuttaa kipua ja repeämiä. Mutta jotkut nauttii siitäkin. Kyse on vallankäytöstä. Jos mies ehdottaa, heikko nainen alistuu vaikka mihin miellyttämisen takia. Nainen taas voi ehdottaa miellyttääkseen miestään.
A) Nimenomaan, jotkut nauttii erilaisista tuntemuksista kuin esim. sinä. Vaikka sitten kivusta, mutta kun oikein tehtynä anaaliyhdyntä ei aiheuta edes sitä.
B) Nainenko ei voi ehdottaa anaaliseksiä ihan puhtaasta omasta halusta? Hoi te naiset, ketkä niin väitätte tässä ketjussa: olette väärässä! Ette te oikeasti halua, te yritätte vaan miellyttää miehiänne! :D
Kerran olen kokeillut, mutta paskaroiskeet ei kovinkaan paljon innostaneet. Ja penis oli aktin jälkeen aivan ruskea ja paskanokareiden peitossa. Ja hyi hitto sitä hajua!
Lakanatkin meni roskiin kokeilun jälkeen.
Ei ole kyllä terveen ihmisen hommaa.
varsinkin raskaana ollessaan haluavat peppuun jotain täytettä masturboidessaan, esim. dildon.
Ehkä ne on sitten miesten kirjoittamia provoja.
Aiheuttaa kipua ja repeämiä. Mutta jotkut nauttii siitäkin. Kyse on vallankäytöstä. Jos mies ehdottaa, heikko nainen alistuu vaikka mihin miellyttämisen takia. Nainen taas voi ehdottaa miellyttääkseen miestään.
Kerran olen kokeillut, mutta paskaroiskeet ei kovinkaan paljon innostaneet. Ja penis oli aktin jälkeen aivan ruskea ja paskanokareiden peitossa. Ja hyi hitto sitä hajua! Lakanatkin meni roskiin kokeilun jälkeen. Ei ole kyllä terveen ihmisen hommaa.
ollaan miehen kanssa harrastettu anaaliseksiä melko säännöllisesti viimeiset viisi vuotta eikä koskaan ole tullut paskaa hepin mukana.
Mua kiihotti ihan tosissaan tuo juttu :-P varmasti ihana juttu. no ei mut mulla on kyssä.
oon 19v ja en oo oikeen saanut mistään selville miten klittakiihotin toimii minkälainen se on ja mistä niitä saa ? oon pari kertaa antanu ja yks orkku on tullu mutta haluaisin koittaa sitä. oon kiitollinen jos joku vastaa.