Mikä peppupanossa kiihottaa?
Viime yönä mies pyysi kakkosta ja tyhmänä suostuin, vaikka ekan kokeilun jälkeen aikapäiviä sitten päätin, etten koskaan enää suostu. Kävi niin helkatin kipeästi, ja miehelle sanoin, että sattuu. Mies siihen vain totesi, ettei sitten paljon liikuta. Kaiken kukkuraksi mies laukesi melkein heti, kun oli niin kiihottunut. Mä olen tän päivän viettänyt kotosalla peppu kipeenä. Yleensä mieheni on mitä huomaavaisin, mutta nyt ei välittänyt mitään, vaikka sanoin, että sattuu. Itse en kylläkään saanut mitään nautintoa ja miehellä meni oman laukeamisensa jälkeen melko tovi yrittäessään mulle orgasmia, joka lopulta tuli. Tän päivän mies on ollut oikein kilttinä, vei lapsetkin oikein heti aamusta leikkipuistoon.
Kommentit (169)
Jossain vaiheessa parisuhdetta vain syntyy tarve kokeilla uusia juttuja. Minä en ainakaan kauaa ehtinyt kaapissa olla, vaan melko äkkiä pääsin tositoimiin eli anaaliyhdyntään naisen kanssa. En ole sadisti, joten edellytyksenä on, että myös nainen tykkää siitä. Muussa tapauksessa en tykkää minäkään. En kokenut tätä millään tavoin mieltä rauhoittavana asiana. Tämä on uutta virikettä siinä kuin naisen dildottaminenkin.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Jos tavallinen "kulli-pillu" -seksi on käyty lähes läpikotaisin läpi ja/tai haluttaisiin hommaan vaihtelua/jotain lisää omaan seksirepertoaariin, niin peppupano on silloin mainiota lisää/vaihtelua pariskunnan seksielämään. Tietysti sillä edellytyksellä, että molemmat osapuolet pitävät ja nauttivat siitä.
"Vaihtelu virkistää ja matkailu avartaa".
On kuitenkin täysin selvää, että terve ja tasapainoinen ihminen ei toisen peräaukkoon työnny, eikä anna omaankaan peräaukkoon mitään laittaa.
Kyseessä on sairaus ja perversio mistä tosin muutamat harvat ovat hyvällä terapialla parantuneet.
Anaaliyhdynnästä ei ole enää pitkä matka paskaleikkeihin ja paskan syömiseen.
On kuitenkin täysin selvää, että terve ja tasapainoinen ihminen ei toisen peräaukkoon työnny, eikä anna omaankaan peräaukkoon mitään laittaa. Kyseessä on sairaus ja perversio mistä tosin muutamat harvat ovat hyvällä terapialla parantuneet. Anaaliyhdynnästä ei ole enää pitkä matka paskaleikkeihin ja paskan syömiseen.
On kuitenkin täysin selvää, että terve ja tasapainoinen ihminen ei toisen peräaukkoon työnny, eikä anna omaankaan peräaukkoon mitään laittaa.
Kyseessä on sairaus ja perversio mistä tosin muutamat harvat ovat hyvällä terapialla parantuneet.
Anaaliyhdynnästä ei ole enää pitkä matka paskaleikkeihin ja paskan syömiseen.
Asia on juurikin noin. Onneksi joku uskaltaa sanoa totuuden ääneen.
Vaatii melkoista rohkeutta tuoda totuus julki.
Asia on juurikin noin. Onneksi joku uskaltaa sanoa totuuden ääneen.
kuin tavispanosta. Ollaan kyllä miesystäväni kanssa ihan avoimesti tunnustettu toisillemme olevamme pervoja. Mikäs siinä, sitä pitää tehdä mistä tykkää ja mukava on myös toteuttaa mieheni perversioita jotka liittyvät aivan muuhun kuin peppupanoihin :).
Miehet ovat kautta aikojen anaaliseksin avulla alistaneet vihollisia. Nykyaikana tämä sadistinen toimenpide on saanut jalansijaa myös tavallisten ihmisten aviovuoteisiin. Mies työntyy naisen rectumiin kivuliaasti, aiheuttaen tälle traumoja fyysisesti että psyykkisesti. Internet ja televisio saa ihmiset luulemaan että tälläinen julma sadismi on tavallista. Ei ole.
Peppuseksissä ei ole kyse raiskauksesta. Yhtä lailla on julmaa sadismia työntyä kivuliaasti emättimeen, kuten kulttuurinrikastajat tällä viikolla vuosaaressa. Villi veikkaus, mitä porukkaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010081212179355_uu.shtml
Mies työntyy naisen rectumiin kivuliaasti, aiheuttaen tälle traumoja fyysisesti että psyykkisesti. Internet ja televisio saa ihmiset luulemaan että tälläinen julma sadismi on tavallista. Ei ole.
Koska peräaukon parissa hääritään, on kysymykseen vain yksi totuus. Paskahan se silloin kiinnostaa.
Viime yönä mies pyysi kakkosta ja tyhmänä suostuin, vaikka ekan kokeilun jälkeen aikapäiviä sitten päätin, etten koskaan enää suostu. Kävi niin helkatin kipeästi, ja miehelle sanoin, että sattuu. Mies siihen vain totesi, ettei sitten paljon liikuta. Kaiken kukkuraksi mies laukesi melkein heti, kun oli niin kiihottunut. Mä olen tän päivän viettänyt kotosalla peppu kipeenä. Yleensä mieheni on mitä huomaavaisin, mutta nyt ei välittänyt mitään, vaikka sanoin, että sattuu. Itse en kylläkään saanut mitään nautintoa ja miehellä meni oman laukeamisensa jälkeen melko tovi yrittäessään mulle orgasmia, joka lopulta tuli. Tän päivän mies on ollut oikein kilttinä, vei lapsetkin oikein heti aamusta leikkipuistoon.
MITEN VOIT ANTAA MIEHESI TEHDÄ NOIN SULLE? Oman miehen kanssa ollaan kyllä keskusteltu anaaliseksistä, ja hän on keväästä lähtien sormettanut anaalia samallla kun on antanut suuseksiä ja muutenkin hyväillyt anaalia jopa välillä kielellään, sillä sanoin hänelle, että haluan kokeilla anaaliseksiä. En kuitenkaan ikinä antaisi hänen kerralla tunkea monaansa sinne. Sehän sattuu?!
Seksin ei kuulus sattua koskaan. Jos molemmat ei seksistä nauti niin sitä on turha harrastaa ja jos paikat on kipeenä seuraavana päivänä, niin se kertoo siitä, että seksiä on harrastettu väärin. Pirste.
Itse nautin siitä kun anaalia hyväillään enkä voi odottaa sitä, että saan kokeilla anaaliyhdyntää. Tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että mies on kiihottanut mut siihen kuntoon, että haluan anaaliseksiä. Hän ei ole ruinannut, vaan kysynyt mitä mieltä olen anaaliseksistä. Hän ei myöskään ole tunkenut minuun mitään kerralla vaan aina pienin askelin kiihottaen ensin.
kuukautisveret tai muu kohdun sisältö kiinnosta. Eikä se kusi, jota tulee siitä pillun suulla sijaitsevasta aukosta.
Koska peräaukon parissa hääritään, on kysymykseen vain yksi totuus. Paskahan se silloin kiinnostaa.
...peppuseksissä ja kusi pillunnuolemisessa. Penis menee pilluun ja se on ainutta oikeaa seksiä, kaikki muu kieroontunutta perversiota.
...peppuseksissä ja kusi pillunnuolemisessa. Penis menee pilluun ja se on ainutta oikeaa seksiä, kaikki muu kieroontunutta perversiota.
Niin totta, jokainen tajuaa, että ei ulostamiseen tarkoitettu aukko ole yhdyntää varten, se on paskantamista varten.
Jokainen anaaliseksin harrastaja läträä paskan kanssa. Se on taivaan tosi, ja tämä totuus muuttuu vasta sitten, kun peräsuolesta ei enää paskaa tule.
Niin totta, jokainen tajuaa, että syömiseen tarkoitettu aukko ei ole seksiä varten, se on syömistä varten. Jokainen suuseksin harrastaja läträä karieksen ja muiden suubakteerien kanssa. Yököttävää.
Niin totta, jokainen tajuaa, että ei ulostamiseen tarkoitettu aukko ole yhdyntää varten, se on paskantamista varten.Jokainen anaaliseksin harrastaja läträä paskan kanssa. Se on taivaan tosi, ja tämä totuus muuttuu vasta sitten, kun peräsuolesta ei enää paskaa tule.
Ja kassihiki kiinnostaa myös. Kasseja räpläävillä naisilla on sairaalloinen kiinnostus myskinhajuista kassihikeä kohtaan. Ja jos nuolee mulkkua varsinkin terskan päästä, on kiinnostus virtsaa kohtaan.
Koska persepanossa reikä on tosi tiukka ja kakan haju tulee sieraimiin.
Koska persepanossa reikä on tosi tiukka ja kakan haju tulee sieraimiin.
Hurmaavan nuoren keskiverron kalun omaavan miehen kanssa. N27
Olen mies ja kun olen kokeillut panna omaan anukseeni dildolla tms kapineella , ei tunnu oikeastaan miltään. Onko naisella tunne anuksessa erilainen.
Jossain vaiheessa parisuhdetta vain syntyy tarve kokeilla uusia juttuja. Minä en ainakaan kauaa ehtinyt kaapissa olla, vaan melko äkkiä pääsin tositoimiin eli anaaliyhdyntään naisen kanssa. En ole sadisti, joten edellytyksenä on, että myös nainen tykkää siitä. Muussa tapauksessa en tykkää minäkään. En kokenut tätä millään tavoin mieltä rauhoittavana asiana. Tämä on uutta virikettä siinä kuin naisen dildottaminenkin.