Mikä peppupanossa kiihottaa?
Viime yönä mies pyysi kakkosta ja tyhmänä suostuin, vaikka ekan kokeilun jälkeen aikapäiviä sitten päätin, etten koskaan enää suostu. Kävi niin helkatin kipeästi, ja miehelle sanoin, että sattuu. Mies siihen vain totesi, ettei sitten paljon liikuta. Kaiken kukkuraksi mies laukesi melkein heti, kun oli niin kiihottunut. Mä olen tän päivän viettänyt kotosalla peppu kipeenä. Yleensä mieheni on mitä huomaavaisin, mutta nyt ei välittänyt mitään, vaikka sanoin, että sattuu. Itse en kylläkään saanut mitään nautintoa ja miehellä meni oman laukeamisensa jälkeen melko tovi yrittäessään mulle orgasmia, joka lopulta tuli. Tän päivän mies on ollut oikein kilttinä, vei lapsetkin oikein heti aamusta leikkipuistoon.
Kommentit (169)
Jokainen paskareikä seksistä kiinnostunut tuntee himoa ulosteita kohtaan. Ja tämä on varma tieto.
kerran olen saanut maaniteltua anaaliseksiin. Oli ihan jännää, mutta pimppi on kuulemma helpompaa. Itse haluaisi välillä peppuunkin. Ei siinä ole kakan kanssa mitään tekemistä, vai onko teillä muilla sitten suoli aina kakkaa piukkanaan? ei minulla ainakaan.
...se helpompaa siinä mielessä, että voi laittaa kerralla sisään kahvaa myöden. Anaaliseksissä täytyy edetä hitaammin, jotta ei satuttaisi naista. Kun terskan saa sulkijalihaksen ohi, niin sitten voi varovasti työntää koko varren sisään. Nuo kakkajutut ovat "peräkammarin" poikien tai uskonnollisten hörhöjen juttuja, jotka eivät varmaan harrasta suuseksiäkään, eivätkä varmaan edes yhdy naiseen takaapäin, koska sehän on syntiä. Joissain USA:n osavaltioissakin on vielä takaapäin yhtyminen laitonta, ihme ettei sitten vielä EU -alueella. Ilmeisesti pohjautuu johonkin syvällisesti uskonnolliseen juttuun, eli kyllä maailmassa hörhöjä riittää. M37
Meillä viikonloppuna anaalia ja normipanoa. on totta että perseeseen pitää mennä hissukseen ja rauhassa, koska muuten sattuu aivan helvetisti. Kun sain itse viedä kyrvän perseeseen ja säännöstellä hommaa, niin se onnistui helposti.
Kivaa vaihtelua ja meillä anaalia on n. 1-2krt vuodessa ja tämä riittää kummallekkin. Mies toki varmaan haluiaisi useamminkin, mutta saa tyytyä perseen nuolemiseen ;) Ei kinua anaalia ja on supertyytyväinen jos saa sen toteuttaa kun joskus harvakseltaan pyytää. Mitään suolihuuhtelua ei todellakaan tehdä ja paskaa ei ikinä ole keppiin tarttunut. Suuseksiä molemmin puolisesti todella paljon ja todellakin ihmettelen pareja jotka eivät näihin normijuttuihin kykene :O N29
Anaaliseksi on kaukana normaalista, se on sairas perversio eikä terve ihminen sellaista harrasta.
Anaaliseksi on kaukana normaalista, se on sairas perversio eikä terve ihminen sellaista harrasta.
seuraava askel onkin ulosteen syöminen. Hävetkää!!!
kukaan terve ihminen ei halua anaaliseksiä.piste.
ettei tarvii peppupanoa. Vaihtelua löytyy ihan kiitettävästi nykymuodossakin. Ei tule kokeiluunkaan peppupuolen jutut meidän kohdalla.
Jos joku sitä tarvii, niin oma asiansa.
Mikä ihme stereotypia on että kaikki homot nauttisivat anaaliseksistä, tai että olisivat edes kiinnostuneita tuhkaluukuista?
Ihan samanlaisia ihmisiä homoseksuaalitkin ovat, eikä meistäkään kaikki tosiaankaan nauti anaaliseksistä millään tavalla, ja osa kokee sen kuvottavaksi aivan kuten osa heteroistakin!
En määrittele homouttani sillä että haluan naida miehiä perseeseen, tai että mies nai minua perseeseen. Olen homo koska tunnen vetoa samaan sukupuoleen. Itse en ole top enkä btm. Minä nautin oraaliseksistä, hyväilyistä, halailusta ja suukottelusta ja läheisyydestä, kuten myös partnerini. Mutta anaaliseksi ei ole meidän kummankaan mieleen.
Mikä ihme stereotypia on että kaikki homot nauttisivat anaaliseksistä, tai että olisivat edes kiinnostuneita tuhkaluukuista?
Ihan samanlaisia ihmisiä homoseksuaalitkin ovat, eikä meistäkään kaikki tosiaankaan nauti anaaliseksistä millään tavalla, ja osa kokee sen kuvottavaksi aivan kuten osa heteroistakin!
En määrittele homouttani sillä että haluan naida miehiä perseeseen, tai että mies nai minua perseeseen. Olen homo koska tunnen vetoa samaan sukupuoleen. Itse en ole top enkä btm. Minä nautin oraaliseksistä, hyväilyistä, halailusta ja suukottelusta ja läheisyydestä, kuten myös partnerini. Mutta anaaliseksi ei ole meidän kummankaan mieleen.
Ymmärsinkö oikein että anaaliseksin harrastajat ovat kieroontuneita homoja, riippumatta oliko kohteena mies tai nainen?
Jos mies panee naista anaaliin, hän on kieroutunut homo. Kieroutunut homo on siis hetero ja kieroutunut hetero on homo. Vaikka miestä ällöttäisi ajatus panna toista miestä perseeseen, mutta ajatus naisen pepusta kiihottaa, hän on siis kieroutunut homo. Eli hetero.
Ymmärsinkö oikein että anaaliseksin harrastajat ovat kieroontuneita homoja, riippumatta oliko kohteena mies tai nainen?
Kiinnostus johtuu valtasuhteista.
Joskus aiemmin naiset olivat oikeasti nyrkin ja hellan välissä. Mies nosti hameen helmaa silloin kun kiinnosti ja piste. Nainen pyllisti ja irvisti ja jatkoi sitten kotihommmiaan reidet tahmeina.
Nykyään on tasa-arvo. Lähinnä tämä tarkoittaa, että naiset päättävät kaikesta. Miehen kuuluu alistua. Yritä siinä sitten saada miehisyys nousuun makuuhuoneessa.
Tästä päästään anaaliseksiin. Siinä tulee kuvioon nöyryytys. "Siinä se pomo nyt pyllistää ja minä painan sitä perseeseen, haa!" Täydellinen alistaminen, vallantunne. Varmasti lähtee.
Himokas seksi on eläimellisyyttä ja vallankäyttöä. Tasavertaisen kumppanin kanssa siis harrastetaan lähinnä syvään yhteyteen perustuvaa "tantraseksiä". Mutta joskus ne alkukantaiset halut vain nostavat päätään. Ja kyllä naisetkin muuten taitavat joskus edes siellä sängyssä kaivata sitä alistettua asemaa...
Vai?
ja tuntuu kivalta, kun mies pitää lujasti kiinni rakastellessa.
Anaalia meillä ei kuitenkaan harrasteta, mieskin on liian siisti niihin hommiin, minusta puhumattakaan ,)
taas hairahduin persepanon vietäväksi ja täytyy todeta että alan pikkuhiljaa jo tottua tähän :)
- AP
En tiedä. Pitäisikö se olla kiihottavaa? Ei ole kokeiltu, kun kiihottaa tavallinen seksi vimmatun paljon. Eli ei siis ole tarvetta mihinkään niin vaativan kuuloiseen toimintoon kuin peräsuoleen paneminen. Jotenkin romantiikka on kaukana siitä.
Kiihottaa, uskomatonta kyllä. Aina voi rohkeasti kokeilemalla löytää uutta yhteistä kivaa.
Tämä on mielestäni mielenkiintoista
[quote author="Vierailija" time="25.06.2009 klo 13:39"]
Viime yönä mies pyysi kakkosta ja tyhmänä suostuin, vaikka ekan kokeilun jälkeen aikapäiviä sitten päätin, etten koskaan enää suostu. Kävi niin helkatin kipeästi, ja miehelle sanoin, että sattuu. Mies siihen vain totesi, ettei sitten paljon liikuta. Kaiken kukkuraksi mies laukesi melkein heti, kun oli niin kiihottunut. Mä olen tän päivän viettänyt kotosalla peppu kipeenä. Yleensä mieheni on mitä huomaavaisin, mutta nyt ei välittänyt mitään, vaikka sanoin, että sattuu. Itse en kylläkään saanut mitään nautintoa ja miehellä meni oman laukeamisensa jälkeen melko tovi yrittäessään mulle orgasmia, joka lopulta tuli. Tän päivän mies on ollut oikein kilttinä, vei lapsetkin oikein heti aamusta leikkipuistoon.
[/quote]
Sama juttu. Olen miettinyt kun on klitoris ja vittu?. Parikertaa kokeiltiin ja todettiin että ei ole meidän juttu. N28v
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="06.08.2010 klo 00:55"]
AIVAN homojen hommaa kuten täällä jo sanottiin vain vaimonsa alistajat panee perseeseen tosi mies nai vaimoaan niinkun se haluaa HUH HUH teitä
[/quote]
entä jos vaimo vonkuu peppuun ?
[/quote]
Eli sulla on aivopesty miellyttämisen haluinen sätkynukke.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2011 klo 13:08"]
Tuntisin itseni naisena alhaiseksi, jos antaisin 2-paikkaa. Ensinnäkin kipu, sitten paikkojen käyttötarkoitus eli ulosteen poistaminen. Lisäksi miehelle saattaisi jäädä kytö tuohon reikään, sillä onhan se tavallaan suljettu tila, rakenteeltaan erilainen kuin vagina.
Eiköhän se ole se vagina "suljettu" rakenne ja ruoansulatuskanava "avoin": toisesta päästä sisään ja toisesta ulos. Ja molempia päitä voi käyttää seksuaalisuuden ilmaisemiseen.
No ainakin mulla vaginaan on helpompi panna kuin suolireikään. Vagina on kostea ja siinä ei ole "kuroumaa" tai sulkijaa kuten peräaukossa. Suurin ero on siinä, että vaginassani on tuntokohtia joka puolella ja kykenen saamaan sieltä orgasmin. peräsuolessa ei tunnu miltään.
No mutta tämähän on kokonaan sinun ongelmasi, vältä kullia perseessä jos näin on. Vaikuttaa kyllä että vaginasikin kaipaisi hiukan harjoitusta.
Tämä kohta oli jotenkin outo. Eikö miehille ole mitään eroa, kumpaan reikään työntyy? Ainakin mulla on pillu kostea ja kiihottuneena turvonnut, mutta se on silti valmis ottamaan k***** ilman kipua tai erityistä varovaisuutta. Peräaukko taas on "kiinni" ja kuiva ja pitäisi venytellä ja kostutella, jotta jotain saisi sisään. Sormea on kokeiltu juuri niin, mutta en tykännyt yhtään.
Perseehaju sen täytyy olla se juttu.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="06.08.2010 klo 00:55"] AIVAN homojen hommaa kuten täällä jo sanottiin vain vaimonsa alistajat panee perseeseen tosi mies nai vaimoaan niinkun se haluaa HUH HUH teitä [/quote] entä jos vaimo vonkuu peppuun ? [/quote] Eli sulla on aivopesty miellyttämisen haluinen sätkynukke.
[/quote]
Jos lukija on kanssasi eri mieltä anaaliseksin harrastamisesta niin hän on aivopesty miellyttämisen haluinen sätkynukke? Sinun mielipiteesi on ainoa oikea ja muut olkoot hiljaa? Taidat olla tyypillinen provo, joka ei osaa perustella väitteitään ja yrittää saada vastauksia loukkaamalla muita keskustelijoita. Sellaiselle ei yleensä kannata vastailla.
Pari edellistä keskustelua anaaliseksistä:
http://www.vauva.fi/keskustelu/1110798/ketju/nainen_ja_anaali/sivu/5
http://www.vauva.fi/keskustelu/3959452/ketju/peppuseksista_jos_mies_yrittaa_sita_ilman
http://www.vauva.fi/keskustelu/4452002/ketju/nolo_kysymys_kakkosesta/sivu/3
Meillä tilanne oli sama eli nimenomaan vaimo halusi että kokeillaan anaaliseksiä.
että pani naista jolla oli ripuli ja peräsuoli oli täynnä löysää kakkaa. Tai sitten oli ottanut laksatiivia eli ulostuslääkettä. Tai sillä oli laktoosi-intoleranssi ja juonut maitoa litran ennen panoa. Normaalilla ihmisellä ei ole kakkaa peräsuolessa ellei ole kakkahätä.