Mikä peppupanossa kiihottaa?
Viime yönä mies pyysi kakkosta ja tyhmänä suostuin, vaikka ekan kokeilun jälkeen aikapäiviä sitten päätin, etten koskaan enää suostu. Kävi niin helkatin kipeästi, ja miehelle sanoin, että sattuu. Mies siihen vain totesi, ettei sitten paljon liikuta. Kaiken kukkuraksi mies laukesi melkein heti, kun oli niin kiihottunut. Mä olen tän päivän viettänyt kotosalla peppu kipeenä. Yleensä mieheni on mitä huomaavaisin, mutta nyt ei välittänyt mitään, vaikka sanoin, että sattuu. Itse en kylläkään saanut mitään nautintoa ja miehellä meni oman laukeamisensa jälkeen melko tovi yrittäessään mulle orgasmia, joka lopulta tuli. Tän päivän mies on ollut oikein kilttinä, vei lapsetkin oikein heti aamusta leikkipuistoon.
Kommentit (169)
Vaimo on antanut muutaman kerran vuosien aikana panna anaaliin. Viime yönä sain taas panna anaaliin, edestäpäin, hitaasti ja varoen. Tulkitsin vaimoni nonverbaaleista viesteistä, että ei sattunut eikä tykännyt ainakaan huonoa. Itselleni kokemus oli aivan uskomattoman kiihoittava ja nautinnollinen. Olen suunnattoman kitollinen vaimolleni.
sitä paskanhajua, mikä tähän juttuun väistämättä liittyy. Tiedän kyllä, että voi tehdä suolihuutelun - mutta se nyt ei varmaan valtaosalla kuulu ihan rutiineihin..
Itselle toppasi siihen kun otin kullin ulos ja edellämainittu tuoksu oli tyrmätä. Jäi vähän niinsanotusti paskanmaku koko hommasta.
Muut tuoksut ei tee pahaa...
Tiukkuus se varmaan tärkein on. Kerran olen saanut peppuun laittaa vaimoa, ja olihan se upeaa (minulle).
Aikahienoa, eikä sellasta reilun tunnin epätoivoista jyystämistä kuin siihen ykköseen.
Parasta peppupanossa on terskan sisäänlaittaminen ja muljuttelu siinä sulkijalihaksilla. Sisältä peppu tuntuu jotenkin erikoiselta, ei juurikaan purista, mutta tuntemus ei silti ole huonompi kuin löysässä pillussa, päinvastoin. Tiukkaa pillua peppu ei kylläkään korvaa.
Tiukkuus se varmaan tärkein on. Kerran olen saanut peppuun laittaa vaimoa, ja olihan se upeaa (minulle).
Aikahienoa, eikä sellasta reilun tunnin epätoivoista jyystämistä kuin siihen ykköseen.
hiulaa mukavasti nuo peräpumakanalut ja ovatkin sitten mukavan kipeinä seuraavat pariviikkoa, en taida enää susotua vaikka olisi miehelle kuiunka kivaa hyvänsä.
persepanot on homojen hommaa, sairasta kakkapuuhaa.
Rakastan ulostetta, siihen on ihana työntyä ja mikä parhain keino on harrastaa sitä, on anaaliseksi. Pelkkä ajatus peppureiästä ja siitä mitä sieltä tulee on kiihottava. Ihanan ruskea penis on parasta peppuseksissä.
Mies
persepanot on homojen hommaa
pienimunaisten homojen hommaa
Iso kulli on homojen keskuudessa vielä tärkeämpää kuin heterojen. Perseeseen kyllä mahtuu vaikka mitä. Se on tottumis- ja asennekysymys.
persepanot on homojen hommaa
pienimunaisten homojen hommaa
Käytittekö liukuvoidetta ja rauhassa lämmittelyä?
Peräaukkoon työntymisen hetki on minusta miehenä nautinnollisin. Samoin naisen orgasmi, yleensä sormilla hyväillen, tuntuu anaalin kautta uskomattoman paljon ja hyvälle. Jokin siinä vaan kiihottaa, vaihtelu tai erilaisuus kenties. En kuitenkaan pidä anaaliseksiä normaalia yhdyntää parempana.
Mutta suostun uudemmankin kerran vielä joskus.
Mutta ei mulla sattunut yhtään! Kuulostaa kamalalta ap, että sua sattui ja vielä seuraavana päivänäkin!!
Meillä mentiin TÄYSIN mun tahtiin. Mies on isokaluinen, mutta hyvin hitaasti ja rennosti edeten mahtui (ihme kyllä) sisääni ja alkoi sitten hitaasti liikkua. Nää oli mun ekat peppukokemukset ja voin sanoa, että se tuntui lähinnä kuin olis kakkahätä ;-) Mutta mies oli innoissaan, joten voin mä sitä joskus kokeilla taas. Itselleni ei tuntunut vähääkään seksuaaliselta, eikä orkku ollut lähimaillakaan.
Silti tai siksi, ap, tuli paha mieli puolestasi. Tee miehelle selväksi, että peppua ei tipu, jos sua sattuu!!!
- Tiukkuus
- Eläimellisyys
- Ja toinen voi antaa toisen "neitsyytensä"
Mies siis nautti peppuun työntymisestä niin paljon että heti laukesi.
Sama kävi meillekin kun mieheni ensikertaa sai peppua.
Ei se tainut tahdä yhtään muuta kuin työntyä ja kun pääsi sisään niin laukesi.
Normaali seksissä se kestää 5-15 minuuttiin
joten taisi olla kiihottava kokemus
Vaimon mielestä ensimmäiset kerrat tuntui kakahädältä, mutta oppi pikku hiljaa nauttimaan. Saa nykyään järisyttäviä orkkuja peppuseksistä.
Mikäs siinä kun molemmat nauttii!!
Ei noin, että kalu vaan tökätään peppuun. Jos sattuu, niin se sattuu oikeasti. Ei vain kuin nipistäisi tai vaikkapa läpsisi peppua.
Hätiköimällä saa vain naisen suhtautumaan peppuseksiin kielteisesti. Lisäksi peppuseksi on parasta kun on kiihottunut.
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/741715?ihmissuhte…
Meillä mamma tykkää hitosti peppupanoista. Saa orgasmin joka kerta mutta aika harvinaista herkkua toi meilläkin on...
-M78-
panna pyllyyn. Sillon se tuntu epämiellyttävältä. Nykyisin (34v) musta peppupano on parasta! Mutta pitää olla kunnon liukkaria. Se vaan kerta kaikkiaan tuntuu mahtavalta. Ukko taas nykyisin tykkää siitä että ratsastan rajusti hänellä ja siinä asennossa tavallinen yhdyntä on parempaa.
Miksi ihmeessä annoit panna peppuun kun kerran sattui? Mua ei ainakaan sinne tuupata voimalla ja vauhdilla vaan hitaan lämmittelyn ja kunnon rasvauksen päätteeksi ja silloinkin rauhallisesti edeten. Sattuu ihan helvetisti jos voimalla laittaa! Rauhallisesti edeten peppuseksi on lähes parasta mitä tiedän, saan silloin pienelläkin klitoriksen hinkkaamisella ihan mielettömiä orkkuja.
Olen tuo kolmonen tästä ketjusta ja aattelin tulla kertomaan, että tulipa kokeiltua nyt se kolmas kerta ;-) Ja kuulkaas, se tuntui paljon paremmalta kuin viimeksi!! Aiemmat kokemukseni tuntuivat lähinnä kakkahädältä.. mutta nyt tää tuntui jo selkeästi seksuaalisesti kiihottavalta mullekin!!
Kuten aiemmillakin kerroilla, harrastettiin ensin pitkään ihanaa kiihottavaa esileikkiä ja sitten sain kalua pilluun ihanasti takaapäin, niille rajoille, että melkein olin jo orgasmin partaalla. Sitten mies laittoi vähän liukastetta tällä kertaa (viimeksi oltiin ihan omilla mehuilla) ja keskityin rentouttamaan pepun lihakset ja taas ihan mun ehdoilla ja tahdilla edettiin hiljalleen sisään. Mies tuli vähän kerrassaan sisääni ja ensin pani mua (hellästi edelleen, hiljalleen nauttien) takaapäin, olin kontallaan. Sitten hän pyysi, että laskeutuisin makaamaan mahalleni ja hän tuli selkääni makaamaan ja paijaili käsillään päätäni, kasvojani, hiuksiani, käsiäni. Ikinä ei kukaan mies ole ollut niin lähellä mua (paitsi hän, aiemmin) Se vaan tuntuu todella intiimiltä ja ihanalta!! Ainoa huono puoli tässä asennossa on, että en oikein voi hieroa klittaa, kun meidän molempien paino on päälläni. Seuraavalla kerralla aionkin ottaa peppuseksiin mukaan pienen klittakiihottimen ja asettaa sen jalkoväliini kun mies tulee selkään... Olen aika varma, että sillon mäkin saan orkun! :-P
Mies melko pian sanoi matalalla melkein tukahtuneen kiihkeällä äänellä sanoi tulevansa kohta. Ja niin tuli ja se tuntui mahtavalat, ja näyttihän se minustakin jälkeenpäin aika (positiivisen) tuhmalta, kun pepusta valui spermaa... :-)
Mutta siis: lämpimästi voin suositella kokeilemaan, JOS peppuseksi todella kiinnostaa molempia ja JOS mies on luotettava ja varmasti hellä ja asiansa osaava. Hitaasti ja liukastetta käyttäen.
t. 3