Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei koskaan enää Saarioista!

17.01.2006 |

Sai Saarioinen uuden merkityksen " äitien tekemää ruokaa" meidän pöydässä jouluna.

Saimme vauvan vähän ennen joulua joten ajattelin selvitä helpommalla tänä jouluna ja ostaa laatikot valmiina. Huono valinta!

Söimme koko perhe jouluruokaa hyvällä mielellä kunnes minulla tuli kumma maku suuhun... Luulin olevan lanttulaatikkoa tai jotain mistä en pidä, mutta seuraava haarukallinen paljasti totuuden. Se oli tupakan filtteri joka minulla silloin olikin jo suussa! Aivan Saarioisen porkkanalaatikossa oli tupakan filtteri! Oksensin ja itkin ja yritin pestä makua pois suusta, mutta turhaahan se oli. Maku oli ehtinyt jo " aivoihin" ja palaa sieltä vieläkin suuhun.

No palautetta laiton Saarioiselle (tietty) ja mukaan sen filtterin.

Sain kirjeen takaisin jossa kerrottiin Saarioisen hygienia tasosta ja määräyksistä ja lopulta syy laitettiin tavaran toimittajan (porkkanoissa tullut) syyksi. Sain kiitokseksi palautteesta lahjakortin joka oikeuttaa ostamaan Saarioisen tuotteita 10 eurolla! Anteeksi, mutta minä mielestäni tein valituksen enkä antanut palautetta josta olisin halunnut " kiitosta" vaan Korvausta! 10 euroa riittää kyllä korvaan roskiin menneet laatikot (kolme isoa) ja siitä jääkin vielä pari euroa yli, mutta korvausta siinä ei ole euroakaan!

Olen todella pettynyt Saarioisen toimintaan tässä tapauksessa ja siksi kirjoitankin siitä tähän!

Kun ehdin niin laitan kirjeen kokonaisuudessaan nettiin ja linkin siihen myös tänne.

Että kiitos Saarioiselle ja tupakoiville äideille patojen äärellä...

Minun joulu meni piloille!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole väliä mistä ruoka on tehty niin kauan kuin se on hyvää.

Vierailija:

kalapuikkoja sen jälkeen kun ystäväni oli kalatehtaassa Norjassa töissä.Lajitteli päivän kaloja ja poisti samalla toukat sieltä fileiden joukosta.Päivän päätteksi kaikki poistetut osat jauhetaan sekaisin ja niistä valmistetaan kalapuikkoja.

Vierailija
22/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin, ehdin jo kuvitella vaikka mitä sieltä löytyvän, mutta se olikin

rutussa ollut jugurttipurkin kansi.

No, soitin Ingmanille , siellä oli palautteita ottamassa joku ihan vääränlainen henkilö, jankutti vaan että ei ole mahdollista ja alkoi selittämään heidän pakkaustekniikkaansa jne. Aikani kuuntelin ja

sanoin sitten että miksi minä nyt tällaista keksisin, tuskin tästä niin kovin isoa korvausta saisi?!

Nainen sitten lupasi tutkia ja lähetti postissa Ingmanin logolla

varustetun patakintaan , joka oli niin ohuesta kankaasta että siinä poltti

heti kätensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpa sylkäistä pois ja rynnätä huuhtomaan suuta. Pullo maistui ihan paloöyjyltä ja haisikin kun tarkemmin tutkittiin. Noottia lähti tietty menemään ja selitykseksi saatiin, että ihmiset säilöö tyhjiin limsapulloihin vaikka mitä (esim. öljyä autotallissa) ja tuo ne sitten pullopalautukseen.

Siis eikö niitä tosiaan tarkisteta niitä pulloja ennenkö niihin tyrkätään uudet limsat!!!!!

Saatiin mekin tilille pullon hinta takaisin, jee.

Vierailija
24/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole kovin vaikea valmistaa itse kalaa.. Herneiden kasvatus onkin hieman hankalampaa.. ; )

Vierailija
25/25 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni koko kattilallinen keittoa roskiin (siskolla). Itse olen saanut Jyväshyvän keksistä suuhuni rautalangan. Valitin, sain hyvän tuotepaketin, mutta myös kirjeen, jossa oli että missään valmistuksen osassa ei käytetä ko. rautalankaa. Oli miten oli, sieltä se suuhun tuli.

Kerran oli Risifrutissa epämääräistä ruskeaa mömmöä, korvauksen sain siitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme