Ei koskaan enää Saarioista!
Sai Saarioinen uuden merkityksen " äitien tekemää ruokaa" meidän pöydässä jouluna.
Saimme vauvan vähän ennen joulua joten ajattelin selvitä helpommalla tänä jouluna ja ostaa laatikot valmiina. Huono valinta!
Söimme koko perhe jouluruokaa hyvällä mielellä kunnes minulla tuli kumma maku suuhun... Luulin olevan lanttulaatikkoa tai jotain mistä en pidä, mutta seuraava haarukallinen paljasti totuuden. Se oli tupakan filtteri joka minulla silloin olikin jo suussa! Aivan Saarioisen porkkanalaatikossa oli tupakan filtteri! Oksensin ja itkin ja yritin pestä makua pois suusta, mutta turhaahan se oli. Maku oli ehtinyt jo " aivoihin" ja palaa sieltä vieläkin suuhun.
No palautetta laiton Saarioiselle (tietty) ja mukaan sen filtterin.
Sain kirjeen takaisin jossa kerrottiin Saarioisen hygienia tasosta ja määräyksistä ja lopulta syy laitettiin tavaran toimittajan (porkkanoissa tullut) syyksi. Sain kiitokseksi palautteesta lahjakortin joka oikeuttaa ostamaan Saarioisen tuotteita 10 eurolla! Anteeksi, mutta minä mielestäni tein valituksen enkä antanut palautetta josta olisin halunnut " kiitosta" vaan Korvausta! 10 euroa riittää kyllä korvaan roskiin menneet laatikot (kolme isoa) ja siitä jääkin vielä pari euroa yli, mutta korvausta siinä ei ole euroakaan!
Olen todella pettynyt Saarioisen toimintaan tässä tapauksessa ja siksi kirjoitankin siitä tähän!
Kun ehdin niin laitan kirjeen kokonaisuudessaan nettiin ja linkin siihen myös tänne.
Että kiitos Saarioiselle ja tupakoiville äideille patojen äärellä...
Minun joulu meni piloille!
Kommentit (25)
Eihän siellä " patojen äärellä" saa tupakoida!!!
Kerran oli maksamakkarapötkön sisällä iso tuppo hiuksia. Toisella kertaa Frezza Mocca purkissa kellui kahvin pinnalla pullukkainen hämähäkki.
karvatupsun(friisiläisen), sokeripussissa on ollut iso musta kärpänen.
Tietoinen olen myös siitä, että esim kurkkusalaatteihin laitetaan mätiä kurkkuja(tehokkuus ajaa siihen , että ei saa alkaa valikoimaan)
terveisin ruokatyöläisen ystävä
Saarioinen ei minua voi mistään syyttää (kunnianloukkauksesta) koska tämä on niin totta! Itse ovat näytteenkin tutkineet ja filtteriksi todenneet. Paistaneet ja todenneet, että mahdollista on hajoamatta kulkea linjaston läpi...
Laitan kirjeen kun kerkiän/pystyn
xan
Onneksi ihmiset ei tiedä eivätkä uskokkaan kaikkia juttuja mitä ruuista voi löytyä..
kaikenlaista.
Menkää provonhuutelia nukkumaan ja vetäkää ne laput takas silmille niin ei todellinen elämä/maailma yllätä.
Vierailija:
tutkineet ja filtteriksi todenneet. Paistaneet ja todenneet, että mahdollista on hajoamatta kulkea linjaston läpi...xan
Saarioinen ei kaiketi itse kasvata porkkanoita ja pakkaa niitä?
Ymmärrän ap:n kiukustumisen. Me saimme hk:lta 5 euoron lahjakortin ja kiitoksen palautuksesta tosin löytö ei ollut vaarallinen vaan epämiellytävä enemmänkin. Valmis nakista (juu, nakit ostan lapsille kun en viitsi tehdä niitä itse). Huonosti hoitaa pr:n kyseiset firmat!
Kaippa ne tietävät, ettei valmisruokien ostajat tästä maasta lopu..
Ja eikun sieltä korvausta hakemaan.
Vierailija:
Vierailija:
tutkineet ja filtteriksi todenneet. Paistaneet ja todenneet, että mahdollista on hajoamatta kulkea linjaston läpi...xan
Saarioinen ei kaiketi itse kasvata porkkanoita ja pakkaa niitä?
Siellä ne porkkanat muusataan ja paastetaan ihan silpuksi, nin on se outoa jos filtteri pysyy ehjänä seassa.
LAitoin tietysti noottia asiasta, mutta sain vastauksen, ettei se ole mahdollista. Meni usko kyseiseen firmaan, koska toukka kuitenkin oli herneiden seassa. Minulla oli silloin pieni vauva, enkä jaksanut taistella asiasta. Mutta sen jälkeen olen kasvattanut herneeni itse!
kalapuikkoja sen jälkeen kun ystäväni oli kalatehtaassa Norjassa töissä.Lajitteli päivän kaloja ja poisti samalla toukat sieltä fileiden joukosta.Päivän päätteksi kaikki poistetut osat jauhetaan sekaisin ja niistä valmistetaan kalapuikkoja.
yöks jäi makkara syömättä. Sen pallon sisällä oli vielä jotain luuta.
Ei ole kovin vaikea valmistaa itse kalaa.. Herneiden kasvatus onkin hieman hankalampaa.. ; )
Tolla periaatteella et voisi syödä mitään! Mokia sattuu, niin saarioisella kuin kaikille muillekkin eines yms. merkeille!