Onko ketään muuta joka ei haluaisi asua Suomessa mutta on pakko?
ihan mahdoton on poiskaan muuttaa käytännön syistä. Mä vihaan asua Suomessa sään takia ja ihmisten jotka on niin jäykkiä. Onko kohtalotovereita ja mihin muuttaisitte jos saisitte?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
" Tympeät, epäkohteliaat kyylät" , siis pahinta Suomessa on suomalaiset. Moukkamainen metsäläiskansa jonka elämän tarkoitus on kurjistelu ja kärsimys.
Nämä kun lähtee ulkomaille, tulevat äkkiä takaisin maitojunalla, mutta jos on sosiaalinen ja iloinen luonne niin varmasti pärjää ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Asunut Britanniassa. Parasta on älykäs huumori ja hyvät, laadukkaat draamasarjat televisiossa (tosin nykyään näyttelijöitä valitaan ilmiselvästi rooleihin muun ansion kuin näyttelykyvyn mukaan).
Tirsk! Ne samat draamasarjat on katsottavissa ihan Suomessakin. Ei sitä varten tartte maasta muuttaa...
Olen lähdössä tulevaisuudessa muualle, mutta lähtöasia on venähtänyt pitkäksi mm. oman empimiseni takia, koska Suomi on niin hyvä ja kaunis maa asua.
Oma sydämeni sykkii aina Suomelle ja varmasti tulee ikäväkin Suomea. Omat suomalaiset juuret ym. eivät katkeaisi muualla asumisen takia. Olen suomalainen siellä muuallakin.
Monia estää lähtemästä se, että pärjätäkseen on mentävä töihin. Harva maa rupeaa ainakaan ulkomaalisia elättämään.
Eihän mikään estä lähtemästä. Turha kärvistellä jos ei tykkää Suomesta. Ja takaisinkin pääsee ainakin maitojunalla.
Hep. Sairastan vaikeasti ja etenevästi, en millään enää jaksaisi/kestäisi talvia täällä. Tai oikeastaan mitään muutakaan. Kaipaan merta ja lohduttavaa merituulta, Kreikkaan/Kreetalle muuttaisin loppuajaksi jos olisi mahdollisuus. Mutta jumala ei ole ollut minulle (missään) armollinen tässä elämässä, joten kärsimysnäytelmä jatkuu. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Monia estää lähtemästä se, että pärjätäkseen on mentävä töihin. Harva maa rupeaa ainakaan ulkomaalisia elättämään.
Eli työnteko on liiallinen vaatimus? Miten se Suomi sitten on niin karmea paikka, vaikka elättää heitä?
Ap puhuu pötyä. Kenenkään ei ole pakko asua Suomessa, poislukien vajaavaltaiset joihin hän ei ilmeisesti kuulu.