Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ilkeä kun iloitsen että tytärpuoli ei tule tänä viikonloppuna meille, ja mies ei ole töissä???ov

Vierailija
17.01.2006 |

siis kyllä tykkään tytärpuolesta erittäin paljon mutta yleensä kun hän tulee niin minulle tulee vaan lisää töitä kun tulee kerran yksi lapsi lisää.

Ja meillä siis 5 vuotias ja 5kk ikäiset täällä ennestään ja tuo 5 kk vauva nukkuu yönsä erittäin levottomasti.

Yleensä mies melkein ana lauantaisin töissä paitsi on " yrittänyt" (muka) järjestää niin että olis kotona kun tyttärensä tulee meille (mutta eipä ole kovinkaan usein ollut)...

Ja nyt pitkästä pitkästä aikaa meillä on sellanen viikonloppu että mies ei mene töihin ja tytär ei tule meille oikeen odotan että saa olla ihan rauhassa pitkän viikonlopun eikä tarvii olla koko ajan muistuttelemassa asioista mitä saa tehdä ja mitä ei (tytärpuolella harvinasien huono muisti tai sit ei halua muistaa...)

Tiedän on pahasti sanottu mutta nyt ollaan niinkun " omanperheen" kesken...siis mulle omanperheen kesken, mieheltä tietty sit yks puuttuu...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ei minustakaan olisi uusperheen äidiksi...

Vierailija
42/44 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa uusperheistä on perseestä. Joissakin hommat toimii.

Säälittää ne reissuavat lapset jotka eivät kunnolla tapaa omaa vanhempaansa vaan ovat jonkun hirviömäisen äitipuolen kynsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasten äitipuoli kuskaa lapsia toisinaan tarhaan/ kouluun ja harrastuksiin, oletan että omasta tahdostaan, mutta mistä mä sen voin tietää. Ja mä olen todella tyytyväinen että lapset viettää viikonloppuja isällään tai mummolassa tai ovat yökylässä kavereilla. Välillä on ihanaa kun on yksi lapsi vähemmän. Ja mä en voi tietää miten äitipuoli lapsia kohtelee, mutta lapset tykkäävät siellä olla, joten oletan että kaikki on ok. Yhtälailla en voi tietää miten kavereiden vanhemmat kohtelevat lapsiani, mutta kavereillakin lapset tykkäävät käydä.

Vierailija
44/44 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisia, näin myös isovanhemmille ja sukulaisille (joskin tunnustan, että veljeni tytär on minulle erityisen rakas, kun on minun ensimmäinen kummityttäreni). Isovanhemmat huomioivat kaikki lapset tasa-arvoisesti, veljeni puoliso kuskaa veljeni lapsia kesälomalla uimarannalle, eläinpuistoon yms myös silloin kun omat lapsensa ovat isänsä luona. Eilen veljeni vei puolisonsa lapset elokuviin ja syömään kun lasten äiti oli iltavuorossa töissä ja veljeni lapset olivat äidillään.

Hurjan joustavaa ja sopuisaa. Kummatkin ovat tosissaan mukana rakentamassa onnellista uusioperhettä. Ulkopuoliset, jotka eivät tiedä historian käänteitä, kyselevät lasten iät kuullessaan, että miten teillä voi olla neljä noin samanikäistä lasta :). Ei ole sinun ja minun vaan meidän lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan