Ihanaa kun saadaan IKEA tornio-haaparnata alueelle!!!
Mahtava juttu täällä asuvien kannalta...Meinaatko tulla käymään katsomassa? =)=)=)
Kommentit (10)
Eipä tartte lähtä täältä Oulusta enää etelään ainakaan Ikean takia...
Asun tällä hetkellä noin varttitunnin ajomatkan päässä sekä Espoon että Vantaan Ikeasta, mutta onhan se hauskaa, kun pääsee Tornion reissuillakin Hapitsulle Ikeaan! Tulen varmasti käymään siellä Haaparannan Ikeassa useammin kuin lähi-Ikeassa ;)
t. nimimerkki " On kotiseutu mulla tuolla Peräpohjolassa..."
olen kyllä sieltä päin kotoisinkin!
Ja liikekeskus tulee hapitsun tullin kohalle jonne noin 20.000 neliöö liiketilaa,ihan mahtavaa kun kuollut kaupunki nousee jälleen...Haaparannalla on huutava pula asunnoista jo nyt kun kaikki on vasta ihan aluillaan!Mutta tervetuloa kuitenki kaikki tulitte sitte työn perässä tai ette...!!!!
tai siis sitä asumisoikeusasuntoa, mitä ne nyt sielä ovat.
Hämmästyneenä aina seurailen näitä Ikeaan ihastuneiden kirjoituksia. Olen itse asunut 6 v. pk-seudulla, Espoon Ikeassa olen käynyt noin 5 kertaa ja olen ostanut vain servettejä tai astioita yms. Vantaan Ikeassa en ole käynyt kertaakaan.
Mitä te sieltä ostatte? Ette kai sentään huonekaluja????
Haastattelivat paikallisen kiinteistövälittäjä firman pomoa hapitsulta niin hällä oli yksi asunto myynnissä...=)Ja toistakymmentä perhettä jonotti nyt omakotitaloa tai sitä just omistus asuntoa rivarista.Jotka olivat siis ostamassa heti...saati sitte kun työpaikkoja rupeaa aukeileen muutenki ku rakentajille niin huh huh...Hieno tilanne!
en koskaan ole ollut mikään ikea fani...Mutta se mitä kaikkea se tuo tullessaan tänne merilappiin niin sillä on niin suuri merkitys jo alueen koko kehitykselle ja työpaikkoja jne tulee satoja.Siis ei yksistään ikean myötä vaan kaikkine sivu ilmiöineen päivineen.Koko kaupunki ja haaparannan kanssa tehty yhtestyö poikii nyt sellaista tulosta josta ei koskaan osattu edes unelmoida.Eli tornio ja haaparanta ovat tehneet " rajalla" hanketta jo vuosikausia ja arvostelijoita on kyllä riittänyt,ilman sitä ei ikea tulisi nimellä haaparanta-tornio.Niinkuin yhteinen keskusta tavallaan...
Ja ystävällisiä.