Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ilkeä kun iloitsen että tytärpuoli ei tule tänä viikonloppuna meille, ja mies ei ole töissä???ov

Vierailija
17.01.2006 |

siis kyllä tykkään tytärpuolesta erittäin paljon mutta yleensä kun hän tulee niin minulle tulee vaan lisää töitä kun tulee kerran yksi lapsi lisää.

Ja meillä siis 5 vuotias ja 5kk ikäiset täällä ennestään ja tuo 5 kk vauva nukkuu yönsä erittäin levottomasti.

Yleensä mies melkein ana lauantaisin töissä paitsi on " yrittänyt" (muka) järjestää niin että olis kotona kun tyttärensä tulee meille (mutta eipä ole kovinkaan usein ollut)...

Ja nyt pitkästä pitkästä aikaa meillä on sellanen viikonloppu että mies ei mene töihin ja tytär ei tule meille oikeen odotan että saa olla ihan rauhassa pitkän viikonlopun eikä tarvii olla koko ajan muistuttelemassa asioista mitä saa tehdä ja mitä ei (tytärpuolella harvinasien huono muisti tai sit ei halua muistaa...)

Tiedän on pahasti sanottu mutta nyt ollaan niinkun " omanperheen" kesken...siis mulle omanperheen kesken, mieheltä tietty sit yks puuttuu...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera eronnutko olen sitten, kun rakastan lastani ja uusi mieheni rakastaa häntä kuin hän olisi biologinen lapsensa. Olenko katkera siitä, että exäni uusi nainen pitää huolta lapsestani? Ei, en todellakaan vaan iloinen siitä, että minun eikä minun exäni kohdalle ei ole osunut ihmisiä, jotka luokittelisivat lapset minun, sinun ja meidän lapsiin vaan että kaikki lapset ovat ihan yhtä arvokkaita ja että aikuinen on aikuinen ja rakas lapselle aina. Ei sillä lapsen biologisella alkuperällä ole mitään merkitystä meille, sillä on, että me olemme ne läheisimmät aikuiset hänen elämässään. Ja että lapsiko olisi rasittava, no on varmasti ajoittain, mutta niin on muuten aikuinenkin ajoittain, ihmisillä kun on tapana olla.

adoptiolapsestakin haaveileva onnellinen uusperheellinen

Vierailija
22/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko väärin jos iloitsen vapaasta viikonlopusta jos vaikka saisin miehen hoitamaan edes noita meidän yhteisiä lapsia...

Yhtä tärkeitä kaikki lapset on minulle mutta paljon se riippuu myös siitä miten ex käyttäytyy ja miten hän lapselle minusta puhuu... ja hyväksyykö hän sen että lapsi tykkää minusta vai yrittääkö ex kaikkensa että minulle ja lapselle tulisi huonot välit.

Mutta kuitenkin tässä aloituksessa oli kyse siitä että mies kun on todellakinhuono hoitamaan lapsiaan niin nyt pitkästä pitkästä aikaa meillä on sellainen viikonloppu että mies on kotona ja tyär ei tulekkaan meille että saattaa olla että saan hänet helpommin hoitamaan noita kahta yhteistä kun ei ole sitä kolmatta hoidettavana.

Ja minä olen tytärtä hoitanut siitä asti kun hän ollut 1 vuotias ja mies huininut ympäri kyliä viikonloput.

-Ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemminkin en ymmärrä miksi tytärpuoli on teillä silloinkin kun mies ei ole, isäänsähän hänen on tarkoitus tavata. Miehet...

Vierailija
24/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusperheet ei voi toimia! On sinun lapset, minun lapset, meidän lapset.....

Vierailija
25/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teitä eronneita äitejä, jotka lähetätte lapset viikonloppuisin isälleen ja tämän uudelle vaimolle, pelota koskaan minkä kohtelun lapsi siellä saa? Varsinkin " äitipuoleltaan" .

Vierailija
26/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se oma isä....

Vierailija
27/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on kyllä oikein ihana mutta varsin energinen tapaus. En yhtään ihmettele, jos äitipuolikaan ei aina jaksa.

Vierailija
28/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä kuitenkin on myös yhteisiä lapsia siis ne on sillon miehen lapsen sisaruksia, kyllä ne on kuitenkin tärkeitä toisilleen ja mites selität 5 vuotiaalle ettäsisko ei nyt sit tulekkaan.

Siis mulla ei ole mitään vastaan hoitaa tätä lasta mutta kyllä sitä joskus on niin ihanaa saada kunnolla vapaata kaikesta.

-Ap-

Vierailija
29/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotan kyllä siihen, että äitipuoli kohtelee lastani hyvin. Lapsi ainakin tykkää äitipuolestaan kovasti ja kertoo, mitä kaikkea on tämän kanssa touhunnut.

Vierailija
30/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ap-

Vierailija
31/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla logiikallahan oikein extrailkeitä ovat kaikki yh-äidit, jotka iloitsevat vapaasta viikonlopustaan, kun hänen lapsensa menevät pariksi päiväksi isänsä perheen luokse hoitoon.

Vierailija
32/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei se olisi varmaan töissä jos mä en antas sen mennä, mutta rahaahan sieltä vaan tulee...

Vierailija
33/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naukuvat kaikesta! Eiköhän fiksut ihmiset osaa keskustella asioista ongelmien osapuolien kanssa ihan kasvotusten.

Vierailija
34/44 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen hoidettavaksi. Tuskinpa on edes tarjoutunut maksamaan palkkaa hoitoavusta. Kaipa se yh-äidin " oma aika" ja omasta lapsesta vapaa viikonloppu niin kovin tärkeää, että sama se, onko isä paikalla hoitamassa velvollisuuksiaan, kunhan lapsi lähtee äidin kodista viikonlopuksi pois. Itse en kehtaisi omaa lastani hoidattaa exäni vaimolla ilman sovittua korvausta. Eiköhän hänellä ole omissa lapsissaan ihan tarpeeksi vastuuta ja työtä, eikä hänellä ole minkäänlaista velvollisuutta vastata minun lapseni hoidosta.

Vierailija
35/44 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla työkaveri joka otti 2 lapsen isä miehekseen. noi on aina liikaa hänen elämässään....

Vierailija
36/44 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, että omiin lapsiin saa väsyä ja kyllästyä, mutta lapsipuoliin ei. Eläköön pyhä äitimyytti!

Vierailija
37/44 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kasvattamalla on kuitenkin ihan eri tavat kuin omilla. Varsinkin kun kasvavat isommiksi, ei voi normaalisti liikkua vähäpukeisena ettei lapsi hämmenny ym.

Enkä pahoita mieltäni jos lapseni isän perhe ajttelee näin yhteisemme ollessa siellä.

Vierailija
38/44 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmettelen, että hyväksynt mieheltäsi tätä. Jos tapaa lastaan joka toinen viikonloppu, täytyisi silloin olla kyllä tämän vanhemman edes kotona! Ihan jo sen lapsen takia - ja sinunkin. Tuo on selvää vastuun pakoilua! Työssä pääsee paljon helpommalla.

Mutta hienoa, että teillä on muuten noinkin onnistunut suhde tytärpuoln kanssa (siis lähinnä sinun puoleltasi). Minusta ei olisi kenenkään äitipuoleksi!

Vierailija
39/44 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on ap idiootti mies, jos ei oman lapsensa kanssa vietä sitä aikaa kun lapsi on teillä.

Juuri isäänsähän se tulee katsomaan, eikä suinkaan äitipuoltaan.

Ja jos itse sen töihin patistat, niin piruako täällä sitten sitä itket?

Idiootteja taidatte olla molemmat, sääli lasta ja sen äitiä.

Vierailija
40/44 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sellaista se on, kyllä aikuisen pitäisi tajuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi