Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOHIIRTEN TIISTAI

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voih täällä on siis muutama tippunut listalta......itse koin keskenmenon syyskuussa ja tiedän tunteen kyllä......olen syvästi pahoillani.

minun selkäsärky alkaa helpottaa ostin kaupasta jooga videon ja sitä vähä yrittänyt tehä.....pahaolo jatkuu!!!!!

Vierailija
22/32 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan tänne kirjoitellut. Mulla on perjantaina eka neuvola ja viikko sitten yksityisellä ultrassa varmisteltiin, että nyt olis rv 9+3. Vähän jännittää tuo neuvola. Mulla on päivisin ilmavaivoja ja vatsakin turpoo! Muuten on suht hyvä olo ollut päivisin. Aamuisin väsyttää ihan kauheesti. Onko muilla ilmavaivoja tai vatsakipuja? Onko täällä Espoolaisia ensimmäisen lapsen saajia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry kun vielä jauhan tästä aiheesta, mutta pakko kertoa. Puhuttiin siitä ummetuksesta täällä palstalla ja otin sitten eilen duphalacia (neuvolan terkan ohjeen mukaan). Koko päivän vatsa möyrysi ja huusi ja kauheat kivut oli aivan palleasta lähtien alas nivusiin saakka. Kipua kesti ja kesti, kunnes sitten yöllä yhdeltä alkoi kammottava ripuli. Siinä menikin sitten mukavasti tunti. Loppuyöstä sain unta ja vatsakivut helpotti, mutta vielä nytkin on höntti olo ja vatsa kouristelee ja murisee. Juu, että oli kyllä mulla viimeinen kerta kun sitä ainetta otan. Saa olla sitten paljon kovemmat tuskat ummetuksesta, että tuohon ruljanssiin ryhdyn. Ja korostan vielä, että otin VAIN yhden annoksen ja en edes koko määrää mitä on mahdollista ottaa, noin 3/4 siitä. Ohjeessa luki, että kestää max kolme päivää ennen kuin alkaa auttaa. Mulla kesti joku kuutisen tuntia kun alkoivat mahakivut ja sitten noin 15 h päästä vatsa aivan sekaisin.

Muutkin valvovat näemmä öisin. Täällä sama juttu vaivaa.

Tänään ei ole muuten ollut kovin huono olo, siis oksettava olo. Pitäis iloita siitä, mutta kun se saa taas miettimään, että josko jotain vikaa... Hmm, no joku tais sanoakin että lippu korkealla ja positiivisella mielellä eteenpäin vaan. Eilen ne sydänäänetkin vielä kuului, joten EILEN siellä vielä joku pinnisteli :) Ultraan on niin kovin pitkä aika. Kuten monilla muillakin, mullakin se on silloin 3. helmikuuta.

T:Jamssa rv 10+3

Vierailija
24/32 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni särkee niin, että ei tiedä mitenpäin pitäisi olla.

Sain lähetteen labraan, kun neuvolan täti haluaa poissulkea virtsatietulehduksen. Tosin muita siihen viittaavia oireita ei ole ollut.

Lyyti rv9+4

Vierailija
25/32 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIPSA875:

Mulla on perjantaina eka neuvola ja viikko sitten yksityisellä ultrassa varmisteltiin, että nyt olis rv 9+3. Vähän jännittää tuo neuvola. Mulla on päivisin ilmavaivoja ja vatsakin turpoo! Muuten on suht hyvä olo ollut päivisin. Aamuisin väsyttää ihan kauheesti. Onko muilla ilmavaivoja tai vatsakipuja? Onko täällä Espoolaisia ensimmäisen lapsen saajia?

Hihii, melkein olisin voinut kirjottaa ton saman tekstin ;) Mulla on nyt menossa 9+1 ja eka neuvola ens maanantaina - jännittää! Mulla turpoaa iltapäivästä lähtien maha ja illalla olen jo ihan pallona! Ihme vaan, kun se pallo alkaa heti tuolta rintojen alta, vaikka yleensä kai alkuraskaudessa turpoaa vaan alavatsa. Öisin joudun ravaamaan 3-4 kertaa vessassa, ja joka käynnin jälkeen pyöriskelen sängyssä puolisen tuntia ennen kuin nukahdan uudelleen. Todella turhauttavaa ja alkaa jo tulla univelkaa! Minäkin olen Espoosta ja ekaa enkeliä odotetaan! ;)

-Q-

Vierailija
26/32 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveiset ja voimahali. Tiedän,että tämä oli viimeinen hoitonne, mutta silti jaksan toivoa,että lähtisitte vielä yhdelle kierrokselle=)

No, se on teidän asianne. Joka tapauksessa toivon sinulle kaikkea mahdollista hyvää, olisin niin kovasti halunnu katsoa tämän " elokuvan" alusta loppuun kanssasi.

-Lilli-

Vierailija
27/32 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän nimimerkillä olet yahoossa, ei ainakaan tuolla löytynyt? Tuleeko vielä meilejä? Laita mulle sähköpostia osoitteeseen iituliina @ nic . fi ilman välilyöntejä.

Vierailija
28/32 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen seurannut elohiirten palstaa,mutten ole saanut ilmottauduttua aikaisemmin. äkisen täällä kotona kahden allekouluikäisen kotiäitinä 2v. ja 4 v. lisäksi kaksi on jo koulussa ja yksi eskarissa.

Minulla on viikkoja koossa 10.1. Eilen kävin ekasa neuvolassa,muttei saatu ääniä kuulumaan.Tuli kauhea olo ja yö meni pyöriessä ja miettiessä onko siellä mahassa ketään! Aikaisemmissa raskauksissa olen aina kuullut ekaneuvolassa jo äänet rv.10.3 aikaisintaan.

Pahaolo,pahaolo, aikaansaamattomuus ja väsymys-siinäpä tuttuja tuntemuksia, sanoo

Sauanne rv 10.1

Vierailija
29/32 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin,että seuraavia tietoja tarvii antaa itsestäni

asuinpaikka:Rovaniemi

nimimerkki:Sauanne

oma-ja miehen ikä: 38 ja 38

monesko lapsi :kuudes

synnytyspaikka:Lks

la:16.8. nyt rv 10.1

Vierailija
30/32 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin juuri, että olit kysellyt hoitolapsista. Juu, mä olen ollut pph viimeiset neljä vuotta ja sama poika ollut nämä kaikki vuodet. Nyt syksyllä menee eskariin, joten jää kesällä pois joka tapauksessa. Viimeiset puolitoista vuotta mulla on ollut myös pojan pikkusisko hoidossa. Niin ihana tilanne, että mun oma poika ja hoitopoika ovat samanikäiset ja meidän pikkuruinen ' tilaustyttö' josta en mitään lomia pitänyt ja hoitotyttö ovat myös kahden kuukauden ikäerolla. Eli hyvin on mennyt.

Näille hoitolasten vanhemmille olen puhunut jo odotuksesta, koska olen oksennellut juuri sopivasti lasten tullessa hoitoon. Mielummin totuus kuin monen viikon vatsatauti ;)

Paljon jaksamista sullekin osapäivähoidokin kanssa! Minkäsikäisestä on kyse?

Vierailija
31/32 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä poistin rriitun jo =)

Vierailija
32/32 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Uutena kirjoittelen tälle listalle, toki oon muuten palstoilla vieraillut. Olen siis vuosimallia -71 ja odotan nyt sitten toista lasta. Ainakin toivon niin. On niin hemmetin epävarma olo, kun ei ole vielä nähnyt eikä kuullut tulokkaasta mitään. Eka neuvolakin on vasta maanantaina, jolloin porskuttelen laskurin mukaan viikoilla 10 + 6. Ihmeellisen myöhään sain omasta mielestäni ekan ajan, vaikka olen neuvolaan soitellut jo kuukausi sitten. Mitenköhän ehdin päästä np-ultraan, eikös siinä pidä käydä viikoilla 11-13 vai miten se nyt meni. ( Asustelen siis Helsingissä ja täällä saattaa olla muuan muukin ultraan menijä jonossa ennen minua). Jaahas, ja olipas / onpas pessimistinen asenne.

Pahaa oloa olen tuolla ketjuissa valitellut ja muitakin oireita tietty on, mutta ootan kyllä neuvolaa ja ultraa ihan täpinöissäni. Voi kun sais ihan oikean todisteen, että kaikki olis kunnossa.

Hormoonit myllää ja itku on herkässä. Katsoinpa aamulla Sydämen asialla ja itkin liian liikaa. Voi huh-huh.

Tulipas jauhettua kaikenlaista. Voimia kaikille ja mukavaa vauvan odotusta. Taidanpa toistekin poiketa näille listoille.