Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

härskeintä / "lutkamaisinta"

Vierailija
23.06.2009 |

Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?

(Seksistä siis puhutaan).

Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.

Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.

Kommentit (623)

Vierailija
601/623 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan vaimon sisko oli lapsenvahtina, rouvallani oli oma meno, samoin itselläni.

Itse tulin aikaisemmin kotia, sen jälkeen pääsin tyhjentämään kassini vaimon siskoon ja sen jälkeen hän lähti kotia perheensä luo.

Vierailija
602/623 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin reilu kymmenen vuotta sitten väliaikaisen vastaanottokeskuksen naapurissa ja jäin joskus juttelemaan nuorten miesten kanssa englanniksi kun liikuin ohi ja kerroin että saa tulla käymään kahvilla ja aika moni sit kävikin...Eikä pelkästään kahvilla.

Olin silloin heitä vanhempi 35 vuotias sinkku nainen mut jotenkin se tuntui tuhmalta tai lutkamaiselta. Vastaanottokeskus tosin lakkautettiin kesän jälkeen niin loppui se huvittelu.

N 47

Annoitko edes paljaalla kaikille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/623 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikainen poikaystävä oli kiva ja sympaattinen, mutta tosi lapsellinen. Vaikka meillä seksiä olikin, niin en saanut siltä tarpeeksi munaa mitenkään. Poikaystävän n. 30v velipuoli asui lukion lähellä. Jätkä oli niiden faijan ekasta avioliitosta ja ikäerosta johtuen velipuolet olivat hyvin vähän tekemisissä keskenään. Tilanne menikin sitten niin, että jos tällä velipuolella oli iltavuoro töissä, niin vapaatunneilla kävin sen luona imemässä munaa ja melkein aina naitiinkin. Joskus panemisesta ei vaan tullut loppua ja lintasin lopun päivää.

Vierailija
604/623 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin reilu kymmenen vuotta sitten väliaikaisen vastaanottokeskuksen naapurissa ja jäin joskus juttelemaan nuorten miesten kanssa englanniksi kun liikuin ohi ja kerroin että saa tulla käymään kahvilla ja aika moni sit kävikin...Eikä pelkästään kahvilla.

Olin silloin heitä vanhempi 35 vuotias sinkku nainen mut jotenkin se tuntui tuhmalta tai lutkamaiselta. Vastaanottokeskus tosin lakkautettiin kesän jälkeen niin loppui se huvittelu.

N 47

Tietysti. Sillä tavalla se oli paljon luontevampaa. Ei tarvinnut kumien kanssa räpeltää. Minulla oli kuparikierukka, eikä mitään jälkiseurauksia tullut, paitsi kova ikävä, kun lähtivät. 

Vierailija
605/623 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seksibileissä kaverini kanssa, ja annoin useamman miehen panna minua illan aikana (kaikki käytti kondomia, myös suuseksissä oli suojat). 

Vierailija
606/623 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin seksibileissä kaverini kanssa, ja annoin useamman miehen panna minua illan aikana (kaikki käytti kondomia, myös suuseksissä oli suojat). 

Eihän tuossa mitään härskiä tai lutkamaista ollut. Normaalia, vastuullista nuoren naisen käyttäytymistä. 

Vierailija
607/623 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47

No joku oli vastannut puolestani mutta ihan oma-aloiteisesti käyttivät kumia ehkäisynä ilman pyytämistäkin. Tuossa vastauksessa minkä joku kirjoitti niin kyllä muutamaa tuli ikäväkin sen verran tutuiksi tultiin.

Varmaan he keskenään puhuivat ja ajattelivat minua melkoisena lutkana mut Suomalaisista naiskavereistani kerroin vain muutamalle lähimmälle silloin.

N 47

Vierailija
608/623 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47

No joku oli vastannut puolestani mutta ihan oma-aloiteisesti käyttivät kumia ehkäisynä ilman pyytämistäkin. Tuossa vastauksessa minkä joku kirjoitti niin kyllä muutamaa tuli ikäväkin sen verran tutuiksi tultiin.

Varmaan he keskenään puhuivat ja ajattelivat minua melkoisena lutkana mut Suomalaisista naiskavereis

Olivatko eri aikoihin luonasi vai saitko useampaa miestä samanaikaisesti ?

Vierailija
609/623 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lainata kun liian pitkä teksi mut erikseen kävivät. 

N 47

Vierailija
610/623 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 47

Vieläkö seksihalusi toimii noin hyvällä tasolla ?

Vierailija
611/623 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47

Vieläkö seksihalusi toimii noin hyvällä tasolla ?

No nyt ollut pitkään yhden miehen nainen seksissä ja tyytyväinen siihen. Toisaalta en kadu tuonkaan kesän kokeilua näin jälkeenpäin vaan oli aika erikoinen "sinkkukesä".

En ollut aikasemmin tai sen jälkeen ulkomaalaisen kanssa sängyssä niin on nyt sekin koettuna ja kivaa vaihtelua.

N 47 

Vierailija
612/623 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukioaikainen poikaystävä oli kiva ja sympaattinen, mutta tosi lapsellinen. Vaikka meillä seksiä olikin, niin en saanut siltä tarpeeksi munaa mitenkään. Poikaystävän n. 30v velipuoli asui lukion lähellä. Jätkä oli niiden faijan ekasta avioliitosta ja ikäerosta johtuen velipuolet olivat hyvin vähän tekemisissä keskenään. Tilanne menikin sitten niin, että jos tällä velipuolella oli iltavuoro töissä, niin vapaatunneilla kävin sen luona imemässä munaa ja melkein aina naitiinkin. Joskus panemisesta ei vaan tullut loppua ja lintasin lopun päivää.

Velipuoli en ole, mutta olen erään lukiopoitsun valmentaja. Valmennettavan tyttöystävä käy lähes joka viikko sessioimassa vapaatunneillaan ja koulun jälkeen. Otsassa ja poskilla on vielä vähän jälkiä aknesta, mutta hommat hoituu kuin ammattilaiselta ja ääni on niin seksikäs, että pelkkä puolikäheä kuiskaus saa aikaan jämäkän erektion. M38

Vierailija
613/623 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa mitään härskiä tai lutkamaista ollut. Normaalia, vastuullista nuoren naisen käyttäytymistä. 

Kuka puhui mistään nuoruudesta? Tapahtui tänä vuonna, olen 42-vuotias.

Vierailija
614/623 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin 20 vuotta nuorempaa rakastajatarta lentokoneen vessassa. Kun tulimme ulos vessasta, niin samalla penkkirivillä istuva Aasialainen mies oli ensimmäisenä jonossa. Repesimme molemmat ja samaan aikaan hieman nolostutti.

Vierailija
615/623 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka puhui mistään nuoruudesta? Tapahtui tänä vuonna, olen 42-vuotias.

Eli ihan vasta aikuistunut.

Vierailija
616/623 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otimme mukaan isokaluisen miehen kolmanneksi. Kaikki meni kivasti ja kaikki osallistui. Miehestä oli kiihottavinta minun ääneni kun olin vieraan kanssa yhdynnässä. Seuraavat kerrat sitten mies vain katseli kun harrastin vieraan kanssa seksiä. Äänet vain lisääntyi jostain syystä.

Vierailija
617/623 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otimme mukaan isokaluisen miehen kolmanneksi. Kaikki meni kivasti ja kaikki osallistui. Miehestä oli kiihottavinta minun ääneni kun olin vieraan kanssa yhdynnässä. Seuraavat kerrat sitten mies vain katseli kun harrastin vieraan kanssa seksiä. Äänet vain lisääntyi jostain syystä.

Meilläkin tuttu mies osoittautui hyvin varustelluksi ja ujostelusta huolimatta jo ensikerta hänen kanssaan sai aikaan huohottaa ja huutaa hänen käsittelyssään. Omaa miestä äänet ja piehtarointini sängyssä kiihottaa.N28

Vierailija
618/623 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hoitoringissä missä potilas oli pääosin kotona, välistä viikon sairaalassa. Ei kyennyt liikkumaan tai edes liikuttamaan käsiä. Oli noin 20 vuotta minua vanhempi. Suihkussa hänellä alkoi aina seisomaan. Kerran iltasuihkun jälkeen, kun toinen hoitaja lähti kotiin ja minä jäin hänen kanssaan kahden, hänellä seisoi vaikka suihkusta oli jo yli 30 minuuttia. Housut hänellä oli jalassa, mutta kyllähän ne pullotti. Hän pyysi, josko voisin hieroa jotta seisotus laskisi. Oli outo pyyntö, mutta ajattelin että eipäs tuo voi tehdä minulle mitään eli turvallista se olisi. Työnsin käteni hänen housuihin ja hieroin häntä kunnes hän laukesi. Tämä siis noin kello 22:00. Yöllä joskus 3:00 ja 4:00 välissä hän oli yhä hereillä ja seisokki oli tullut takaisin. Hän kuulemma muisteli sitä mitä tapahtui muutama tunti sitten. Pyysi uutta hierontaa. Hieroin hetken, mutta sitten olin jo itse niin mehuissa, että päätin riisua housuni, kiivetä sänkyyn ja ratsastaa hänellä. Niin tein, ihan loppuun saakka.

Vierailija
619/623 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ole aikaan panemiseen, mutta työpaikan ihastus saa aina pyytäessään suikkarin. Eniten mehustun kiihottuneen miehen vehkeestä ja kiveksistä lähtevästä maskuliinisesta tuoksusta. Siinä on muutakin kuin pelkkää hikeä. N37

Vierailija
620/623 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei ole aikaan panemiseen, mutta työpaikan ihastus saa aina pyytäessään suikkarin. Eniten mehustun kiihottuneen miehen vehkeestä ja kiveksistä lähtevästä maskuliinisesta tuoksusta. Siinä on muutakin kuin pelkkää hikeä. N37

Sentään sinun työpaikalla voi tehdä muutakin kuin ihastella. Minun ihastus on eri työpaikalla, näen häntä kuntosalilla ja ruokakaupassa. Tuoksun sijaan haluaisin kosketella hänen olkapäitään, ihanat melkein jalkapallon kokoiset ulokkeet jotka tuskin ovat pehmeää kudosta kuten isolla osalla miehistä. Toiseksi haluaisin hieroa itseäni hänen kroppaansa vasten. Jospa sitä tapaisi hänet jossain missä ei ole ketään katsomassa...