härskeintä / "lutkamaisinta"
Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?
(Seksistä siis puhutaan).
Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.
Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin vaan tavata näitä naisia jotka antaa monelle miehelle kerralla ja ja haluaa saada rasvat sisään. Yleensä se tilanne on mennyt niin että jos on nainen tai kaksi tullut porukan kanssa jatkoille niin on valinneet ottaneet vain yhden miehen pumppaamaan eikä ole muut kiinnostaneet. Parisuhteessa olevilla ei ole vieraat kiinnostaneet ollenkaan edes ajatuksena. Ei ole vastaan sattunut yhtä avoimen seksuaalisia mitä täällä osa vastaajista. Ei voi kuin olla kateellinen niille miehille jotka on vuoroaan saaneet odottaa muna pystössä edelllisen miehen tyhjentyessä teidän sisään
Kertokaa lisää
No, nyt olikin TODELLA härski tarina! NOT!
Mitenhän tää liitty mihinkään?? Notnotnot
Mielestäni tässä keskustelussa tulisi kertoa niitä omia 'härskeimpiä / lutkamaisisimpia' kokemuksia, eikä kertoa, millaisia ihmisiä haluaisi tavata.
Siis häh.... Voi elämä taas.. Se oli hänen kommentti ja juttu mitä hiton väliä sillä on kun liittyy aiempiin. Mene sinä muualle valittamaan ja jos tuollanen pikkujuttu häiritsee niin ei ole pakko lukea kiitos!!
Todella kiihottavia juttuja ja lipsahduksia :)) lisää
Panin gb:ssä viime lauantaina 30 eri miestä. Minulle tavalliselle naiselle mielestäni hyvä suoritus. Tasokkaita iehiä oli tullut varta vasten...... jopa Englannista asti.
Olit ilmeisesti Wildclubilla. Siellä minäkin. Ehkä törmättiin ....;)...;)
Vierailija kirjoitti:
Härskeintä oli naida kolmea naista saman päivän aikana. Panojen välissä oli lyhyimmillään alle tunti. Kukaan naisista ei tiennyt, että kalu oli nainut toista pillua hetkeä aikaisemmin. Yksi ei käyttänyt ehkäisyä ja sisälle vain roiskin ronskisti.
Mä olen vetänyt Saksan bordellissa 9 eri naista päivän aikana. Yksi oli tuplasetti (kaksi naista kerralla). Kaikki hoitui ilman kumia, mutta se oli silloin se, ennen lakimuutosta - nykyään tuohon on vaikeampi päästä mutta mahdollista kyllä.
Kivaahan se oli.
Vierailija kirjoitti:
Panin gb:ssä viime lauantaina 30 eri miestä. Minulle tavalliselle naiselle mielestäni hyvä suoritus. Tasokkaita iehiä oli tullut varta vasten...... jopa Englannista asti.
Missä nää oli? Jotku jasun seksibileet vai mikä tapahtuma? Oliko paikalla paljon porukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nää oli? Jotku jasun seksibileet vai mikä tapahtuma? Oliko paikalla paljon porukkaa?
Ainakin 31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 31
Mikä tapahtuma?
M55 kirjoitti:
Härski temppu oli kun työkaverini rempseä rouva otti suihin kesken päivän työpaikan saunan pukuhuoneessa, väitin ettet uskalla mutta toisin kävi
Melkosen härskiä heittoa tuollanen. Voi saada läsäristäkin helposti kun rouvalle noin sanoo vaan tämä varmaan oli jo sulaa vahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ja ei oltu vaan parinvaihto klubilla Kirkkonummella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ja ei oltu vaan parinvaihto klubilla Kirkkonummella.
onko lisää kokemuksia?
Miten ootte päätyneet näihin tilanteisiin ja miten miehet yleensä ehdottaa seksiä ??Lähteekö se aina suutelusta?
Miten kiihottavaa tekstiä... :3 kertokaa lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten mieheni kanssa laivaristeilyllä, törmättiin sattumalta miehen kahteen kaveriin joista toinen pani mua laivan vessassa ja toinen myöhemmin ihan käytävällä !
Oma mies kun viihtyi baaritiskilllä niin mä sit näin...tavallaan hävetti mut aika lutkaolo, kiihotti myös.
Tää ei siis eka kerta vaan mua on muut panneet, ihan miehen luvallakin - kivaa
Jonna 47v
Tietääkö miehesi tästä ja annoitko vieraiden laskea sisään?
Tietää :)
Onhan tuota luetteloa, tässä jotain:
- nussin poikakaverin kaveria salaa bileiden aikana vessassa
- nussin tyttökaverin isän kanssa (silloin itse 17v, isä 44v)
- nussin mun hevosen kengittäjää 16 vuotiaasta yli 3-kymppiseksi, ainakin kerran kuussa mies mua 22v vanhempi
- annoin peppua mun valmentajalle
- olen ottanut suihin likkakaverin poikkiselta samalla kun likkakaveri nuoli mua
- mun on nussittu Berliinin taksin takapenkillä kun taksi liikkui
- olen nussinut neljän mun miehen kaverin kanssa (tää ollut kyllä ihan luvalla)
- olen masturboinut hotellin ikkunassa niin että vastapäisen talon ikkunassa mies katseli ja runkkasi
ja sitä rataa :)
Otin suihin tinder-mieheltä eka treffeillä kesällä, heti kun päästy hänen luo. Oli upeaa, hän vain istui siinä sohvalla ja vedin vetoketjun auki ja hän laukesi suuhuni. Minulla oli ollut pitkä väli ilman seksia, muutoinkin kyllä rakastelimme. Suhde jatkunut kuumana.
Lisäys edelliseen: sperma maistui hyvältä ja nielin sen. Tilanteessa oli jotain kaunista ja pyhää, vaikka tunsin oloni hiukan lutkamaiseksi.
Nuolin miehen peppureikää ekoilla treffeillä. En tiedä mikä päähänpisto, ehkä johtui liiasta viinistä :p
Vierailija kirjoitti:
Nuolin miehen peppureikää ekoilla treffeillä. En tiedä mikä päähänpisto, ehkä johtui liiasta viinistä :p
Nuoliko hän myös sinun?
Mielestäni tässä keskustelussa tulisi kertoa niitä omia 'härskeimpiä / lutkamaisisimpia' kokemuksia, eikä kertoa, millaisia ihmisiä haluaisi tavata.