Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

härskeintä / "lutkamaisinta"

Vierailija
23.06.2009 |

Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?

(Seksistä siis puhutaan).

Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.

Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.

Kommentit (564)

Vierailija
321/564 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni oli menossa riparille ja kuulin että samainen rippipappi oli aikaisemmalla leirillä vilkuillut ranta-asuisia 15-kesäisiä epäkristillisesti. Menin puhumaan papille, yksinäiselle miehelle, ja tarjouduin samalla ratkaisemsan hänen yksinäisyyteen liittyvän ongelmansa. Mieheni ei tiennyt tästä, eikä niistä muistakaan käynneistä, mutta koin tämän laupeudentyön velvollisuudekseni äitinä. Pappi kävi jopa kesken leirin nopeasti "asioimassa".

Ihanaa! Olet kunnon äiti, joka välittää tyttärestään ja on laupias myös pappi-setää kohtaan.

Vierailija
322/564 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuinen kahvihetki yövieraaksi jääneen ystäväni miehen kanssa yltyi aivan törkykiihoittavaksi krapulapanoksi. En tiedä mikä molempiin meni, mutta naitiin oikein sielujemme kyllyydestä pitkin olohuoneen sohvaa ja lattiaa. Ihanaa oli. Hän lähti kotiinsa ja minä kömmin takaisin nukkuvan mieheni viereen sänkyymme. En ehtinyt kunnolla nukahtaa, kun mies kiipesi päälleni ja halusi naida omaa himoaan minuun. Kiihoittavinta ja siksi kai niin luktamainen tunne siitä jäi, oli kun mietin koko ajan samalla kun hän nussi kiihkoissaan, että juuri hetki sitten laukesin toisen miehen alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/564 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuttu ( ja todella komea!) remonttimies käy silloin tällöin laittelemassa jotain paikkoja meillä kuntoon. Elokuussa rakenteli upean pation ja minä toivoin että valmistuisi tietyksi viikonlopuksi rapujuhlillemme. Torstain tullessa hän sanoi, ettei ehkä pääsekään perjantaina viimeistelemään kun oli joku muu työmaa mihin piti mennä, paljoa ei enää siitä puuttunut. Lupasin puolileikilläni mitä vain, vaikka suihinoton työn päätteeksi jos tulee kuitenkin.

Hymy huulilla kuuntelin, kun mieheni kehui ahkeraa remppamiestä töistä tullessaan perjantaina.  Bileet vietettiin uutuuttaan hohtavalla patiolla :)

Vierailija
324/564 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ns kiltin rouvan maineessa. Olimme kesällä mieheni hyvän ystävän kanssa kivalla purjehduslomalla hänen aika isolla veneellään,  hänen vaimo joutui lähtemään maita pitkin kesken kaiken takaisin töihin (Lääkäri). Reissua oli tehty jo n viikko pysähdellen siellä sun täällä ja eräs iltapäivä vähän venyi juomia maistellessa. Jutut menivät seksin puolelle ja lipsautin, että aika monen naisen fantasiana taitaa olla kahden miehen kanssa sekstailu. Päivä päättyi siihen, että molemmat miehet naivat minua yhdessä ja vuorotellen Ahvenanmaan vierassatamassa, tuuletusikkunoiden ollessa auki.  Homma ei tainnut jäädä epäselväksi viereisen venekunnan seurueellekaan, sillä kun nousimme kapyysistä 'jäähylle' saimme raikuvat aplodit ja hymyt. Oli lutkamainen olo.

Tämä oli aika kiihottava tarina! 

Vierailija
325/564 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tämä on aika lähellä:

Lauantai-iltana vietettiin kosteaksi yltyneet pienimuotoiset bileet meillä. Huomasin illan aikana kuinka ystäväparin nainen huppelipäissään selvästi yrittävän vampata miestäni keimaluillaan ja avoimella kiehnäämisellään. Luuli etten huomannut, kun oikein esitteli stay-upejaan ja yritti istua mieheni syliin. Huono olo yllätti hänet kuitenkin ( :) ) ja hän lähti aikaisemmin kotiinsa. Jatkettiin melkein aamuun saakka mieheni ja ystäväparin miehen kanssa, lopulta mies jäi vierashuoneeseen nukkumaan.

Sunnuntai aamulla heräsin hänen vaimonsa soittoon kun oli tavoitellut miestään, kerroin nukkuvan meillä ja hän pyysi että herättäisin sen kotiinsa. Illan tapahtumat nousivat mieleeni ja tepsuttelin aamutakissani herättelemään häntä, kun oma mies nukkui vielä sikeästi. Istuin sängyn laidalle ja vieraskin nukkui sikeässä unessa mahtava aamuseisokki boksereissaan. Piruuttani annoin takin aueta kokonaan ja herätin hänet hellästi boksereiden päältä hivelemällä. Hän oli vähän hämillään, mutta antoi minun jatkaa ja siirsin käteni kalsareiden sisään. Annoin vähän aikaa kättä ja hän sai puristella rintojani, lopulta otin suihin loppuun asti vaikka mies yrittikin muodon vuoksi ensin vähän estellä.  Hänen muristessaan mielihyväänsä ja lauetessaan suuhuni, hymyilin mielessäni, kun ajattelin hänen ärsyttävää vaimoaan :)

Vierailija
326/564 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsttuna miehenä salarakkaani halusi vierasta. Tekeydyimme pariksi jo cuckoldhengessä etsimme netistä hänelle miehen ja nainen halusi vielä olla siinä maksullinen sille vieraalle miehelle.

Seurasin treffit samassa hotelllihuoneessa ja miehen lähettyä otin naisen vielä himoissani takaapäin, oli tosi kiihottavaa!

Vierailija
327/564 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin nousuhumalan huumassa leikkimielisenä alkaneen vonkailun jälkeen baarin terassilta kahden minulle tuntemattoman herrasmiespurjehtijan kanssa Hangon vierasvenesataman vuokrasaunaan. Sain ihanan saippuoinnin molemmilta yhtäaikaa joka päättyi riettaaseen seksiin. Naitiin koko tunti ja kaikkea kokeiltiin. Siivojan tullessa valmistelemaan saunaa seuraaville olin vielä toisen miehistä alla jalat levällään, ilme jäi mieleeni.

Mieheni saapui seuraavana päivänä, kun loma alkoi hänelläkin - meinasin saada paniikkikohtauksen, kun istuimme mieheni kanssa lounaalla ja nämä saunatuttavuuteni tupsahtivat samaan paikkaan suuntaani virnuillen. Tunsin itseni siinä todella lutkaksi ja hävetti hairahdukseni.

rva39

Vierailija
328/564 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tyttöjen saunaillassa pk-seudulla sellaisessa vuokrasaunassa (poliisien maja). SIinä on kaksi saunaa samassa rakennuksessa ja eripuolilla, mutta vain kevyellä väliverholla pesutilat yms. Toisella puolella remusi joku polttariporukka ja illan mittaan vähän siinä kuistilla juteltiinkiin.

Kävin pitkien maanitteluiden jälkeen antamassa polttarisankarille sen "viimeisen" suihinoton. Hänet oli istutettu siihen pukuhuoneen keskelle silmät sidottuna ja kädet selän taakse kahlittuna. Hipelöin hänet kovaksi ja annoin suuta oikein antaumuksella. Silmäside poistettiin puolessa välissä toimitusta ja polttariporukka hihitteli ja huuteli rivouksia vierellä, kun sulhanen lopuksi laukesi huulilleni. 

Kerroin aamulla miehelleni, mutta sillä erotuksella että valehtelin ystäväni tehneen tuon... :)

Vierailija
329/564 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perinteinen tarina melko varmasti, eli juotiin kaveriporukalla, ja jossain välissä oma mies sammui ja päädyin sänkyyn kaverinsa kanssa. Myöhemmin havahduin siihen kun oma mies työntyi sisään. Aamulla vielä retostellen pahoitteli kaverilleen yöllisiä ääniä. Tuo kaveri on nykyään mun mies eikä exä tiedä tuon yön todellisesta kulusta mitään

Vierailija
330/564 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa 2 prostituoidun kanssa anaaliseksiä ja paljon ass to mouth-suihinottoa siinä samassa.

Vieläkin tulee runkattua usein muistellessa tätä kokemusta vaikka siitä on jo ainakin 5 vuotta

Vierailija
331/564 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M55 kirjoitti:

Härski temppu oli kun työkaverini rempseä rouva otti suihin kesken päivän työpaikan saunan pukuhuoneessa, väitin ettet uskalla mutta toisin kävi

Onko asia edelleen salassa tai oletteko ottaneet uudelleen ja ottiko loppuun asti vai pitääkö hän nielemisestä ??

Vierailija
332/564 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttelin sähköpostilla baaritutun soramontulle, missä panin häntä autossa. Vaimo odotteli kotona ruoan kanssa.

Vierailija
333/564 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti se kun oma kundikaveri sammui ja nain sen parhaan kaverin kanssa keittiössä...

up nämä kielletyt kiihottavat pikapanot on parasta ikinä

N28

Vierailija
334/564 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti se kun oma kundikaveri sammui ja nain sen parhaan kaverin kanssa keittiössä...

lisää juttuja ja pienen kuvauksen kera miten tilanteeseen päädyitte ?? Miten voi ehdottaa ? himoitsen yhtä varattua naista ja hänkin pitää minusta mutta en ole kuitenkaan täysin varma onko ihan niin pitkällä samalla linjalla

Vierailija
335/564 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin vähän aikaa kättä ja hän sai puristella rintojani, lopulta otin suihin loppuun asti vaikka mies yrittikin muodon vuoksi ensin vähän estellä.  Hänen muristessaan mielihyväänsä ja lauetessaan suuhuni, hymyilin mielessäni, kun ajattelin hänen ärsyttävää vaimoaan :)

Eli koska tuttava pariskunnan vaimo oli ärsyttävä, päätit pettää miestäsi??

Naisen logiikka ei petä ikinä!

Vierailija
336/564 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lisää juttuja ja pienen kuvauksen kera miten tilanteeseen päädyitte ?? Miten voi ehdottaa ? Olen pitkään himonnut yhtä naista ja hänkin pitää minusta ja meillä on aina silmäpeliä ja flirttiä mutta en ole kuitenkaan täysin varma onko ihan niin pitkällä samalla linjalla. On kuitenkin naimisissa

Vierailija
337/564 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää kalastella ja meillä siihen oikein hyvä möksä varsinaissuomessa. Hän oli sopinut parin ystävänsä kanssa kalasteluviikonlopusta ja minä olin suunnitellut kivaa pitkää mökkiviikonloppua kahdestaan. Lähdin sitten keskustelun jälkeen 'mökkiemännäksi' kun ajattelin että äijät kuitenkin pitkin päivää keikkuvat siellä vapojensa kanssa vesillä. Niin olivatkin, mutta iltaisin vähän venyi hörpiskelyn kanssa ja saaliiden ihaluilla. Huomasin kyllä, että minuakin vähän ihailtiin siinä ainakin puolisalaa, kun olin ainoa nainen porukassa.

Päätin vähän nauttia tilanteesta itsekin ja ns vahingossa jäi rintaliivit muun muassa kaappiin. Annoin vähän näkyä ja taisin keikistelläkin ihan tahallani. Saunasta vilahdin jäähylle niin että varmaan näkivät ja korjailin tahallani pyyhdettä ympärilleni, vaikka tiesin että olen vieraiden näkösällä.

Minut pyydettiin mukaan miesten löylyihin, huomasin että oma mies oli jo aika tuiterissa. Lopulta hän väsähti ja siirtyi nukkumaan, minun jäädessä ystäviemme seuraan. Kyllä siinä oli ihan täysi vonkailu päällä, vaikka herrasmiesmäisesti yrittivätkin käyttäytyä. Lopulta minä ja viimeiseksi jäänyt mies kahdestaan  - hän halusi vähän kosketella ja annoinkin. Käsiseksiä ja vähän suutakin siinä pilkkopimeässä nuotion loimutessa ja molemmat nautittiin härskisti salaa... Tuli vähän morkkiskin aamulla, mutta kivalta tuntui silti koko juttu. Miehelleni itkua tirhrustellen kerroin kotona, että meni vähän pitkäksi ja pikku mökön jälkeen tunnusti että vähän oli siitä kuitenkin haaaveillut - olisi halunnut nähdä. Ehkä vielä joskus 

Vierailija
338/564 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus parikymppisenä jouduin tilanteeseen jossa olin kolmenmiehen kanssa samaanaikaan. Otin kahdelta kaverukselta suihin, samaanaikaan kun kolmas nuoli mun anusta ja hoiteli mun klitan. Muistelen tätä todella lämmöllä ja pidän sitä yhtenä kiihottavimmista yksittäisistä tapahtumista ikinä.

ja toinen "härski" - olen lyhentänyt vuokranmaksua opiskeluaikana runkaamalla vuokraisännän edessä itselleni orgasmin ja sen jälkeen antanut hänelle suuhoidon

Vierailija
339/564 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutkafiilis oli kun ”komensin” mun miehen runkkamaan mulle. Halusin nähdä miten hän saa peniksen kovaksi ja pystyyn. Ja halusin että hän laukee mun karvoitukselle, huulille ja lopuksi nuolee minut puhtaaksi. Ei ollut ihan helppo tehtävä, mutta lopuksi sain mitä halusin

Tänään on sitten minun vuoro, lupasin että hän saa katsele kun dildoon itselleni orgasmin

Vierailija
340/564 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ehkä sellainen tajunnan räjäyttävä.

Mieheni oli lukenut jostain pano keinusta. Kokeilimme kotona miten sitä käytetään.

On muuten monipuolinen ihana vekotin. Siinä pystyi olemaan pidemmän aikaakin eikä paikat puudu.

Yhden sellaisen säätö panon jälkeen mieheni sanoi että tuossa voisi olla hauskaa useamman miehen kanssa.

Toki minullakin se oli mieleeni tullut ja olin ajatuksissani fantasioinut. Annoin olla sen mieheni fantasia ja kiihoitin häntä sillä. Olin eka kerran kiikussa kahleissa miehelleni ja hän antoi mulle kielellä ja sormin niin että olin hätää kärsimässä siinä. Rimpuilin ja voihkin siinä, ja mieheni kysyi siinä suostuisinko vieraalle, suostun suostun lupailin miehelleni.

Niin sitten lähdimme lomalle, mieheni tietysti otti pano keinun mukaan.

Perillä sauna ja kamppeet mökkiin. Mies laittoi ainoostaan remmit kattoon, mua se kiihoitti jo liikaa ja pyysin jo helpotusta.

En saanut.

Seuraavana iltana menimme ravintolaan tanssimaan, siellä oli joku orkesteri, joten oli elävää musiikkia. Paikka oli täynnä ihmisiä. Mieheni meni ostaa meille juotavaa, ja jäin siihen lavan laitaan yksin. Heti mua tultiin hakemaan ja juttu luisti nuoren miehen kanssa. Mies kysyi olenko yksin, mietin mitä vastaisin. Rohkaisin itseni ja sanoin olevani mieheni kanssa mutta on hän lainannut mua.

Miehen ilme oli jännä, hän veti mua ihan itseensä kiinni. Hänellä seisoi se, tunsin lantiota vastaan kovan.

Menimme mieheni tykö jolla oli juomat meille. Kohteliaasti mies pyysi meitä pöytäänsä, jossa oli hänen kaveri. Saisi laskea juomat pöydälle, ja saisi jatkaa juttua mikä oli kesken.

Hänen kaveri vei mut tanssimaan, ja samat kyselyt joihin vastasin samaa kun kaverilleen.

Kun olimme tanssineet kaksi kappaletta olin ihan liki hänessä.

Tunsin lantiollani että hänellä seisoi.

Palasimme pöytään missä mieheni ehdotti että jatkaisimme juhlia mökillämme, siellä olisi halvempaa juotavaa ja muutakin.

Nuoret herrat olivat heti valmiita.

Mökkiin kun päästiin niin mieheni haki olutta ja siideriä, jäimme juomaan juomia kun mieheni siinä touhusi kiikun kanssa. Miehet olivat ihmeissään mutta mun posket oli punaiset ja mulla valui.

Meinasin mennä pissalle ja pylly pesulle sillä tiesin mitä hetken kuluttua tapahtuisi.

Mieheni komensi mut keinuun kokeileen onko remmit oikeella korkeudella. Nykäs mun hameen pois, ja asetti mut keinuun. Siteet kiinni ranteisiin, olin nyt toisten armoilla. Laitoin silmät kiinni ja jalat lenkkeihin.

Ottakaappa pojat pikkarit pois ettei tarvi repiä paikoilleen, ja ette tekään tarvi vaatteita. Täällä on kohta kuumaa.

Pikkarit lähti, ne olikin jo ikävän tuntuiset märkänä.

Oho oli nuoren miehen kommentti kun, hän piti pikkareita kädessään. Mua hävetti olla siinä pillu paljaana jalat levällään ja jalatkin sai remmit. Olin nyt täysin toisien armolla, luotin mieheeni että mulle tehdään se mitä minä halusin. Keinu heilui minun rimpuilemisen tahtiin. Mua katsottiin, levitin itseäni olin varmaan herkun näköinen.

Toinen pojista oli jo munasillaan,

huokaisin siellä kulli oli ihan kovana, ihan tavallinen samanlainen ku miehelläni.

Kulli tuotiin naamani eteen, se tuoksui ihan sille ja maistuikin.

Näin kuinka toinen poika riisuuntui, housuista paljastui komea iso kaikin puolin.

Kun kulli oli putsattu, nuori mies meni jalkojen väliin ja tunsin kielen pillullani, maistuiin takuulla karmeeelta, mutta urhoollisesti hän nuoli pillua.

Iso maistui uroolle, ja täytti suun.

Kieli poistui ja tunsin kun kulli etsi tietään sisääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi